קורס תכנות ב Python: הקורס ששיגע את עולם ההיי-טק

שפת תכנות ברמה גבוהה של פייטון. קונספט יישום ופיתוח אתרים על מסך וירטואלי

שפת Python הפכה בשנים האחרונות לאחת השפות החמות והטרנדיות ביותר בעולמות הפיתוח והתכנות, בחמש השנים האחרונות אנו רואים עלייה של מאות אחוזים מדי שנה של אנשי פיתוח המתחילים ללמוד Python לצד חברות רבות המחפשות ללא לאות אחר מפתחי Python. לא מעט חברות הייטק לצד בתי תוכנה הבינו את הצורך באנשי פיתוח מן התחום. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – בדיוק לשם כך ריכזנו עבורכם תשובות לכל השאלות הרלוונטיות.

עושים מעט סדר: מה זה Python?

יצא לכם לשמוע לא מעט את המונח "Python" בעת האחרונה, בין אם בפרסומות השונות ברשתות החברתיות, בספסל הלימודים ואפילו בבית התוכנה בו אתם עובדים. פייתון היא למעשה שפת תכנות מתקדמת המבוססת על גבי קוד פתוח ונחשבת לאחת השפות השכיחות והפופולריות ביותר יחד עם JS (Java Script). שפה זו פותחה בשלהי שנות ה – 90 כאשר מטרתה המרכזית הייתה לקחת מספר שפות תכנות ולפשט אותם לכדי שפה אחת אחידה וקריאה אשר תוכל לחסוך למפתחים לא מעט זמן בפיתוח ובפתרון בעיות שונות. שפת תכנות זו הפכה בשנים האחרונות לבחירתם הטבעית של לא מעט אנשי פיתוח, בעלי עסקים, אנשים המתעסקים בעולמות הכלכלה ומהנדסים.

מחכה למישהו?

גלה את הפוטנציאל שלך בעולם ההייטק!

מה הם היתרונות של Python?

לימודי Python נחשבים ללימודים איכותיים וממוקדים של שפת תכנות אשר הפכה לאחת מן השפות הנלמדות והמדוברות ביותר בעולמות הפיתוח כיום. בין היתרונות של Python ניתן לראות:

  • מפתחת אנשי פיתוח – שפת התכנות פייתון עוזרת ללא מעט מפתחי Backend וFrontEnd ואף מפתחי פול סטאק לשדרג בצורה משמעותית את תהליכי העבודה שלהם ולהפוך אותם למהירים ואיכותניים הרבה יותר.
    • ביקוש גבוה בשוק העבודה – כיום ישנו ביקוש גבוה לאנשי פיתוח המתמחים בשפת תכנות Python בשוק העבודה.
    • קוד פתוח – השפה מבוססת על גבי קוד פתוח כך שהשפה תמיד בשלבי פיתוח וקידום, Python נמצאת בקדמת הבמה ועוזרת לכם להפוך את תהליכי הפיתוח לטובים יותר.
    • קלה ללמידה – השפה נחשבת לאחת מן השפות הקלות ביותר ללמידה ומתאימה גם לאנשי פיתוח בעלי ניסיון וגם לחסרי ניסיון אשר מעוניינים לעשות את דריסת הרגל הראשונה שלהם ולהיכנס אל עולמות הפיתוח בהייטק.
  • עבודה ממוקדת ויעילה – כאשר אנחנו מסתכלים על עולמות הפיתוח אנו רואים מגוון רחב של שפות אשר בחלקן על מנת ליצור פעולה קטנה ופשוטה יש לכתוב מספר דפי קוד, יחד עם זאת כאשר אנחנו עובדים עם Python ניתן לקבל פידבק לכל פעולה שאנחנו עושים כבר משלב הכתיבה. כמו כן כתיבת הקודים קצרה יותר והופכת את התהליך למהיר, ממוקד ויעיל.

היצע וביקוש: האם יש ביקוש למתכנתי Python?

אנחנו מבינים אתכם, לפני שאתם קופצים למים העמוקים ומתחילים קורס איכותי וארוך של Python אתם תוהים האם ישנם ביקוש למתכנתי פייתון בשוק עבודה. כאשר אנחנו יורדים לעובי הקורה אנו רואים כי מדי חודש מפורסמים מאות ואף אלפי מודעות המחפשות אחר מתכנתי Python מלאי מוטיבציה אשר מחפשים להישאר תמיד בקדמת הבמה. כיום אנו רואים מגוון רחב של חברות בארץ ובעולם אשר מגייסות אנשי Python אשר בעזרתם יהפכו את תהליכי הפיתוח למהירים, איכותניים וקלים הרבה יותר באמצעות כתיבת קוד חד וממוקד.

יורדים לעובי הקורה: מה הוא שכר של מפתח Python?

מפתח Python הפך בשנים האחרונות לאחת המשרות הכי מחופשות בפלטפורמת לינקדאין ויש לכך סיבה. מפתח זה הוא אדם אשר אמון על מגוון רחב של תהליכי פיתוח לצד תכנות מונחה עצמים אשר פותר לא מעט בעיות לצד פיתוח יישומים. כאשר אנחנו מדברים על השכר של איש Python אנו רואים כי שכר של ג'וניור בתחום מתחיל החל מ – 17,000 ₪ ויכול להגיע אף ל40,000 ₪ עם ניסיון, ותק ומוניטין בתחום. כמו כן, כל מקרה הוא לגופו וישנם עוד מגוון רחב של משתנים המשפיעים בצורה ישירה על המשכורת של המפתח.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן