מה זה קורס Node ומהם היתרונות שלו?

אנחנו עדים לתופעה מאוד מעניינת בעולם ההייטק בשנים האחרונות, שבה נפתחים קורסים חדשים, אשר מטרתם לתת מענה לדרישה הבלתי פוסקת להתפתחות בעולם הזה, אחד מן הקורסים הוא קורס Node. 

במהלך הקורס הזה ילמדו אנשי הפיתוח לעבוד יחד עם סביבת עבודה Node.js אשר נחשבת לאחת מן הפלטפורמות היעילות, הפרודוקטיביות והטובות ביותר לאנשי פיתוח.

מה זה בדיוק קורס Node, למי הוא מתאים ומהם היתרונות שלו? המשיכו לקרוא ותגלו.

מה זה קורס Node?

כשאנחנו מדברים על Node אנו למעשה מדברים על פלטפורמות פיתוח קוד פתוח בשם “Node.js”, הפלטפורמה מבוססת על סביבת הרצה של JavaScript ואחד מן הדברים שמבדילים אותה היא האפשרות להוציא פקודות JavaScript אל מחוץ לדפדפן.

עד לא מזמן כאשר היינו מדברים על JavaScript היינו מדברים על שפת צד לקוח, הפלטפורמה נותנת את האפשרות למפתחים לעבוד יחד עם JavaScript גם בצד השרת וליצור תוכן דינאמי ואיכותי עוד לפני שהתוכן נשלח אל הדפדפן.

פלטפורמת Node נותנת לנו את האפשרות לייצר גישה של JavaScript בכל מקום יחד עם איחוד של כלי פיתוח WEBS רלוונטיים תחת קורת גג אחת. 

מי צריך את הקורס ומתי?

לא מעט אנשים תוהים האם הם צריכים קורס Node או שמא הם יכולים לוותר על זה, אנו מאמינים כי אם אתם עוסקים בפיתוח בסביבת ווב, פיתוח אתרים ואף פיתוח אפליקציות רצוי שתדעו לעבוד עם Node.Js בצורה נכונה.

הקורס הוא לא בגדר חובה מאחר וניתן לפתח בגישה המסורתית יחד עם תכנות שרת בנפרד וצד לקוח בנפרד. אך בלא מעט מן המקרים הפלטפורמה נותנת לנו את האפשרות לייצר הכל תחת קורת גג אחת, לשפר את חווית המשתמש בצורה משמעותית, לחסוך זמן יקר ולעבוד בסביבה איכותית ונוחה. אנו מאמינים כי הקורס מתאים לבעלי ניסיון בעולם הפיתוח אשר צמאים לידע ורוצים להתפתח מדי יום בעולמות הפיתוח.

היתרונות שאתם חייבים להכיר

כשמבינים את הערך שמעניקה הפלטפורמה, אנו מגלים כי ישנם מספר יתרונות לNode אשר הופכים את הפלטפורמה לבחירה הטבעית אצל לא מעט אנשי פיתוח ובתי תוכנה:

שפה אחידה

אין צורך לסנכרן בין שפות תכנות שונות בצד הלקוח ובצד השרת, כל הפיתוח נעשה יחד עם שפה אחידה (Javascript) לאורך כל התהליך. מה שחוסך לא מעט כוח אדם, זמן, כתיבת קוד מיותר וסנכרון אל מול מפתחים אחרים.

על גבי שפה פופולרית 

הפלטפורמה נשענת על גבי אחת השפות הפופולריות ביותר בעולם הפיתוח (Java Script), כך שלא מעט בעלי מקצוע ומתכנתים יכולים לשחות בה די בקלות.

שפה יעילה ליצירת API

Javascript הינה אחת השפות היעילות ביותר בכל הקשור ליצירת API ועבודה עם ים-json מה שהופך אותה לבחירה הטבעית אצל לא מעט מפתחים.

ביצועים מהירים

שיטת פיתוח מונחה אירועי קלט/פלט, ניתן לבצע מספר רב של פעולות במקביל יחד עם שימוש קטן במשאבים.

איפה ניתן לעבור את הקורס?

לימודי Node.JS הם למעשה מלאכת מחשבת של ממש, ניתן כיום למצוא לא מעט קורסים המועברים בנושא הפלטפורמה הייחודית. אנו מסווגים את הקורסים ל – 2 סוגים של קורסים: קורסים הניתנים למתכנתים פרטיים אשר רוצים לחזק את הידע שלהם וכן קורסים מקצועיים הניתנים לחברות הייטק ובתי תוכנה במטרה להכשיר את אנשי הפיתוח שלהם לרמות הגבוהות ביותר.

הקורסים המומלצים ביותר לNode הם מבית יניב ארד – איש פיתוח, יועץ טכנולוגי וארכיטקט תוכנה המעביר קורסים ציבוריים ומקצועיים בתחום וליווה אלפי מתכנתים לאורך השנים האחרונות.

 

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן