באנר קורס פייתון
 

קורס פייתון מתקדם 

 

קורס פייתון מתקדם המועבר עי המדריך המנוסה בארץ – יניב ארד. 

הקורס היחידי המועבר במודל Extreme70 המועבר כ Bootcamp לצבירת נסיון אמיתי !

 

 

פייתון היא משפות הפיתוח הפופולאריות ביותר ומאפשרת לנו לממש יישומי תוכנה בעולמות תוכן שונים ומגוונים כגון תקשורת, Networking, Data Science ועד. בקורס זה נכסה מגוון נושאים מתקדמים בשפת הפייתון כגון מימושים מתקדמים של פונקציות ייחודיות, עבודה מול מקורות מידע שונים, יסודות ה Object Oriented Programming, עבודה עם Multithreading, בדיקות יחידה ועוד.
 

צבירת נסיון תעשייתי במהלך הקורס

ליווי צמוד ומנטורינג במהלך בקורס ואחריו

קבוצות לימוד עד 12 משתתפים

גישה למאגרי הידע המקצועיים

יניב ארד

יניב ארד הוא המדריך המוביל והמנוסה בארץ לקורסי פיתוח .
למעלה מ 6000 מפתחים הוכשרו במתכונת Extreme70 הפרקטית בארץ ללימודי פיתוח תוכנה.
יניב, שכמנהל פיתוח ראיין בוגרי קורסים רבים, התאכזב מאוד מרמתם המקצועית והבין שדרושה מתכונת הדרכה שונה.
יניב,  שאינו מאמין במצגות ללימוד תוכנה, מעביר את המשתתפים Bootcamp  אמיתי בקבוצות קטנות,  
בו תכתבו המון(!!) קוד ותצברו נסיון מעשי תוך כדי הקורס.
יניב יהיה המנטור שלכם וילווה אתכם יד ביד עד הסיום המוצלח.
לא יוותר לכם ולא – עליכם. 

man

פרטים נוספים

פייתון היא משפות הפיתוח הפופולאריות ביותר ומאפשרת לנו לממש יישומי תוכנה בעולמות תוכן שונים ומגוונים כגון תקשורת, Networking, Data Science ועד. בקורס זה נכסה מגוון נושאים מתקדמים בשפת הפייתון כגון מימושים מתקדמים של פונקציות ייחודיות, עבודה מול מקורות מידע שונים, יסודות ה Object Oriented Programming, עבודה עם Multithreading, בדיקות יחידה ועוד.

24 שעות אקדמיות ( 3 ימים ) 

אנשי פיתוח עם רקע בתכנות לפחות שנת נסיון בפיתוח בשפת Python.

מודול 1 – Advanced Functions.

במודול זה נכיר מימושים שונים של פונקציות מתקדמות בפייתון, החל מפונקציות אנונימיות ו Lambda Expressions, עבודה עם פונקציות High Level כגון Map-Reduce, עבודה עם Generators ו Iterators ועוד.

 

מודול 2 – Working with Data Sources

במודול זה נלמד לעבוד מול מקורות מידע שונים, כגון מסדי נתונים שונים, קבצים בפורמטים שונים כגון XML ו JSON, ושרותים מרוחקים מבוססים REST API.

 

מודול 3 -Object Oriented Programming

במודול זה נלמד לממש את כל יסודות תכנות מונחה העצמים בשפת פייתון: החל מ Encapsulation, דרך Inheritence ועד Polymorphism.

 

מודול 4 -Multithreading

במודול זה לממד בצורה נכונה יישומים מבוססים תכנות מקבילי. נלמד לעבוד עם מספר Threads, לנהל אותם נכון ולהתמודד עם אתגרים ידועים כגון סנכרון, מניעת נעילות ועוד.

 

מודול 5 -Advanced Topics

במודול זה נסקור מספר נושאים מתקדמים כגון Serialization, Pickling, Shelving ועוד.

 

מודול 6 -Unit Testing

במודול זה נלמד לממש בדיקות יחידה. נבין את שלושת החלקים במבנה בדיקות היחידה, נלמד לממש תסריטי בדיקות ואוטומציה ולקבל דוחות.

 

קורס פייתון: עד שתהפכו למומחים

קורס פייתון: עד שתהפכו למומחים

בקורס פייתון תלמדו את הטכניקות שמתכנתים ומהנדסי תוכנה חייבים להיות בקיאים בהן כדי שניתן יהיה לעשות שימוש חוזר בקלות בקוד. הקורס מועבר על ידי יניב ארד, מומחה בהכשרות טכנולוגיות, עד שתהפכו למומחים בניהול פרויקטים. כל שיעור מלמד ומתרגל מושגים בתכנות עד שתהיו בקיאים לחלוטין בחומר הנלמד.

תכנות הוא עולם עם אינספור אפשרויות והוא יכול להיות ברור וקל ללמידה גם למתחילים. יצרתי את הקורס הזה על מנת לוודא שתהיה לכם חוויה לימודית מעולה! תלמדו באופן פעיל עם מיני פרויקטים מדהימים, ובמהלך השיעורים תוכלו לחלוק בגאווה את התוצאות שתשיגו עם חבריכם.

תוכלו גם ללמוד מושגים חשובים בתכנות, ונעבור עליהם אחד אחד, ללא הפתעות או קיצורי דרך. קורס פייתון, כמו הקורסים האחרים שאני מלמד, יעניקו לכם ערכת כלים מצוינת להפוך למתכנתים.

מה לומדים בקורס פייתון

במהלך קורס פייתון תוכלו לרכוש את הידע והכלים הבאים:

  • נתחיל עם קידוד שפת התכנות פייתון.
  • נלמד לבצע שימוש חוזר ושיתוף קוד עם תכנות מונחה עצמים.
  • ניצור ונשתף פרויקטים מדהימים פורצי דרך.

הקורס מתאים לאנשים שמבקשים ללמוד הנדסת תוכנה, או לאנשים שרוצים לשתף פעולה עם מתכנתים. התמחות בתכנות מונחה עצמים תאפשר לכם להניע קדימה את הקריירה שלכם, וזוהי גם שיטה מצוינת ללמוד איך מהנדסי תוכנה חושבים על פתרון בעיות.

מהי שפת פייתון?

שפת פייתון פותחה בשנת 1991 כשהדגש המשמעותי הוצב על קריאות קלות של קוד. מתכנתים שמבקשים להתעמק בשיטות יישום טכניקות סטטיסטיות, או ניתוח נתונים, מהווים את המשתמשים העיקריים של פייתון למטרות סטטיסטיקה.

ניתן גם לראות שככל שמתקרבים לעבודה בסביבה הנדסית, כך סביר יותר שמפתחים יבחרו לעבוד עם שפת פייתון במקום להשתמש בשפה אחרת, כל עוד קיימת אפשרות הבחירה.

כפי שתיווכחו לדעת במהלך קורס פייתון, זוהי שפה נהדרת וגמישה שמתאימה לפיתוח בסביבות מתקדמות. כשמשתמשים בשפה פשוטה וקלה לקריאה וכתיבה, ניתן ללמוד אותה בקלות יחסית ללמידת שפות תכנות אחרות.

פתרונות למגוון מטרות וצרכים

בדומה לשפת התכנות R, גם לשפת פייתון יש קהילה גדולה היות ושפה זו מהווה פתרון למטרות וצרכים שונים. השימוש בה במדע הנתונים תופס היום תאוצה מהירה והיא הופכת להיות דומיננטיות יותר.

הציפיות גדלות ועוד יישומים לניתוח נתונים מתווספים לשימוש מדעני נתונים. בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים מעדיפים לעבור משפת R לשפת פייתון.

בשורה התחתונה: קורס פייתון חשוב לקריירה שלכם

השימושים בשפת פייתון הם רבים וחשובים, במיוחד כשמתמודדים עם משימות ניתוח נתונים שצריכות להיות משולבות עם קוד שדורש ניתוח סטטיסטי, או עם יישומי אינטרנט, או כשצריך לשלב אותה במסד נתונים ל-Production. קורס פייתון יצייד אתכם במערכת כלים מעולה ליישום אלגוריתמים ל-Production.

שכן בשנים האחרונות החבילות לניתוח נתונים השתפרו באופן משמעותי והשימוש בשפה זו הופך היות להיות סטנדרט. לכן אם חשובה לכם ההתקדמות בתחום, חשוב לכם להירשם בהקדם לקורסים שלנו.

הקורסים הקרובים

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן