קורס תכנות מקיף לחסרי רקע בתחום

תחום המחשוב הפך להיות יותר ויותר רלוונטי והכרחי בשנים האחרונות, ואם בעבר תלמידי בית הספר הסתפקו בקורס בסיסי וכללי הנוגע לתחום – כיום ניתן למצוא תלמידים בכיתות התיכון וגם חטיבת הביניים הלומדים קורסים מקיפים בתחום, ביניהם קורסי תכנות המאפשרים להם להכיר שפות פיתוח, לקרוא ולהבין קוד ולרכוש כלים ראשוניים לפיתוח תוכנה בעתיד.

כיוון שמדובר על שינויים שמתבצעים במסגרת החינוך הנוכחית, אנשים שעברו את גילאי בית הספר ממזמן מעוניינים גם הם להשתלב בתחום הפיתוח התוכנה, אך אין ברשותם את הידע הנחוץ לכך. לרוב אנשים אלו יפנו אל לימודי תואר ראשון במחשבים, למרות שעל פניו קיימים לא מעט קורסים מקצועיים בתחום המציעים יתרונות רבים לתלמידים.

מהם היתרונות של קורסים מקצועיים על פני תואר ראשון?

לימודי תואר ראשון מצריכים מהסטודנט להקדיש כמה שנים טובות מחייו ללימודים, כך שרק לאחר ארבע נים לפחות הוא יוכל לנסות להשתלב בתחום ולפתח קריירה בהייטק. גם לאחר סיום הלימודים האקדמיים, הוא יוצא ללא ניסיון מעשי רב בתחום – דבר המונע ממנו לפתח את הקריירה עליה הוא חלם, כיוון שהדרישות הן לרוב ניסיון מעשי בתחום הפיתוח.

בשונה מלימודי תואר, קורסים מקצועיים בתחום פיתוח התוכנה עומדים בדרישות הניסיון הנחוצים, זאת משום שמסגרת הלימודים מעניקה כלים מעשיים ופרקטיים באמצעות תרגול אינטנסיבי, ולא רק לימוד עיוני של החומר הנלמד באמצעות מצגות וספרי לימוד עבי כרס. נוסף לכך, קורסים מקצועיים הם ממוקדים, ובכך מאפשרים לכל תלמיד להתמקד בשפת פיתוח אחת ולהתמקצע בה באופן איכותי ולצבור ניסיון מעשי, וגם לקצר את זמן הלימוד באופן משמעותי לעומת לימודים אקדמיים.

קורס Full Stack – קורס פיתוח תוכנה למתכנתים מתחילים

קיים היצע מגוון ועשיר של קורסי פיתוח תוכנה, כאשר כל אחד מהם מתמקד בשפת פיתוח מסוימת ומעניק את הכלים הדרושים להבנת וכתיבת הקוד. מתכנתים מתחילים המעוניינים לפתח קריירה בפיתוח תוכנה, יוכלו לרכוש את היסודות הראשונים לעבודת הפיתוח באמצעות קורס Full Stack. במהלך הקורס התלמידים יכירו את שפת הפיתוח JAVA, ילמדו את יסודות פיתוח התוכנה בשפה זו, יכירו את עולם הפיתוח מבוסס אינטרנט ובסופו של דבר ידעו כיצד לבנות ולפתח מערכות, אתרים ואפליקציות WEB.

קורס תכנות מותאם לכל רמה

גם עבור מתכנתים מתקדמים ומקצועיים בתחום ניתן למצוא היצע נרחב של קורסי פיתוח, שיאפשרו לאנשי הפיתוח להרחיב את הידע בשפת פיתוח כזו או אחרת, להכיר את השיטות העדכניות שפותחו במרוצת השנים ואף לבצע הסבה לסגנון פיתוח תוכנה חדשני ומתקדם יותר.

קורס Full Stack לדוגמה הינו קורס תכנות ייעודי לכמה רמות, כך שגם תלמידים חסרי ניסיון יוכלו להשתלב בלימודים, מתכנתים וותיקים וגם אנשי מקצוע בתחום ה-WEB חסרו רקע וניסיון בנישה הטכנית של פיתוח התוכנה.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן