קורס Full Stack למגיעים עם רקע פיתוחי

אתם שולחים קורות חיים, מצפים לקבל זימונים לראיונות עבודה, אבל שום דבר לא קורה. זה ממש לא אומר שאתם לא טובים במה שאתם עושים, וזה לא אומר בהכרח שכולם טובים ממכם. אם נמאס לכם מהמצב הקיים, אנחנו מזמינים אתכם להכיר את קורס Full Stack במכללת יניב ארד.

הקורס הוא אחד מהקורסים שיפתחו לכם לא מעט דלתות בעולם פיתוח ה-WEB, במיוחד אם אתם מרגישים שהמיומנויות שלכם מתבססות על טכנולוגיות ישנות ויכולות פיתוח לא עדכניות. אם זהו המצב, אנחנו רוצים לשנות אותו יחד אתכם. אנחנו רוצים שתוכלו להגיד בגאווה: “מיומנויות פיתוח ה-WEB שלי נשענות ומתבססות על הטכנולוגיות הכי לוהטות ומתקדמות שיש כיום בעולם פיתוח ה-WEB”.

קוד, קוד ושוב קוד – קורס FULL STACK

מוכנים לראות קוד בבוקר, לראות קוד בצוהריים ולתכנת קוד בערב גם? אם כך, מקומכם לחלוטין איתנו במכללת יניב ארד, המכללה שפועלת באמצעות שיטת 70EXTREME – 12 שבועות ואתם בקיאים בטכנולוגיות הכי מתקדמות שיש כיום בעולם הפיתוח.

אם עדיין לא הכרנו רשמית, נעים מאוד, אנחנו מי שיקפיצו אתכם משמעותית בעולם פיוח ה-WEB, אנחנו מי שמשדרגים את היכולות שלכם. במכללת יניב ארד אתם זוכים לא רק להכיר לעומק את הטכנולוגיות הכי חדישות שיש כיום בעולם הפיתוח, אתם זוכים גם ליחס אישי מאחד ממדריכי הפיתוח הבכירים בישראל, יניב ארד.

יתרונות במכללת יניב ארד – טכנולוגיות פיתוח WEB מתקדמות

תוכלו להנות מליווי אישי וצמוד עד שאתם מתקבלים למשרה הראשונה שלכם, עד שתיקלטו בחברה שבה תעבדו. כמו כן, המסיימים את הלימודים במכללת יניב ארד זוכים גם להמלצה חמה מיניב, פרסום בלינקדין וחשיפה לקהלים של מעל 20,000 גולשים.

אבל לפני שאכן נהנים מכל החבילה הזו, חשוב להבין דבר מהותי – קורס FULL STACK אינו מתאים לכל סטודנט וסטודנטית. הקורס מיועד אך ורק למי שיש לו זיקה לעולם הפיתוח, התכנות והקוד. אם בעבר למדתם קוד או תכנות, עבדתם כמתכנתים או מפתחים וכו’, הקורס עשוי להתאים לכם.

בכדי להתקבל לקורס FULL STACK צריך ניסיון קודם בפיתוח

הניסיון המקצועי שלכם (או הלימודי) צריך להתבסס על עולם פיתוח ה-WEB. אם הרקע שלכם כולל ניסיון בפיתוח שהוא לא פיתוח WEB, תוכלו להירשם לקורס מזורז לפני שתירשמו לקורס FULL STACK. הקורס המזורז יתאים למי שמגיע עם ניסיון פיתוחי שאינו מעולם ה-WEB, אבל הוא גם מהווה מעין הכשרה-מקדימה לפני קורס FULL STACK.

יחד עם זאת, הוא לא יהיה חובה עבור מי שמגיע עם ניסיון פיתוח ב-WEB. בקורס אנחנו נעבור על פיתוח ב React ונתמקד בו באופן מעמיק. יחד עם העמקה בפיתוח  REACT(או במקום), אנחנו נעמיק ב Angular בשכבת ה Front End. בנוסף להעמקה ב-REACT או ANGULAR, אנו נתמקד גם בפיתוח ב Node.JS , אשר משולב עם Express בצד ה Back End. בנוסף, אנחנו נצבור ביחד ניסיון עבודה מול MongoDB Data Base. כל זאת ועוד, אנחנו נעשה תוך כדי לימוד Java Script מתקדם, השפה השלטת בתחום ה-Web ב-2021.

הקורס משלב פגישות פרונטליות יחד עם פגישות אונליין, ככה שניתן להתאים לעצמכם את מערכת השעות באופן די גמיש. בין אם אתם עובדים בבוקר או בערב, במשמרות או בכלל עצמאים, תוכלו להירשם לקורס בשעות נוחות. אם אתם מעוניינים ללמוד קורס FULL STACK בזום בלבד (אונליין בלבד), צרו קשר עם מכללת יניב ארד ונבנה יחדיו את מסגרת השעות הנכונה לכם.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן