קצת יותר על מהו ה-Java Script?

לראשונה, הוצגה שפת התכנות Java Script בשנת 1995, כאשר חברת נטסקייפ פיתחה אותה לדפדפן האינטרנט שלה: נטסקייפ 2.0, הזכור לטוב. כיום השפה שולטת בשוק כמעט לגמרי, כך שכמעט כל מתכנת עבר קורס Java Script, לצד שפות תכנות אחרות או בלעדיה. לא משנה אם זה הצעד הראשון שלך בתכנות או שיש לך שנים רבות של ניסיון, הקורס ישדרג את היכולות שלך. 

התחלה צנועה, קלה ולא מרשימה היתה לשפת התכנות החדשה, Java Script, אותה הציגה חברת נטסקייפ בשנת 1995. בהתחלה אפילו היה לה שם שונה והיא נקראה LiveScript, אך השם שונה כדי להגביר את הפופולאריות של השפה. אך עד מהרה הפכה שפת התכנות הזאת לפופולאריות בשוק ואתרי Web רבים נבנו על בסיסה, כאשר גם ענקית התוכנה מייקרוסופט נכשלה בהצגת שפה מתחרה. 

למה מתכנתים רבים בוחרים לעבור קורס Java Script מקצועי?

הבחירה בשפת תכנות היא קריטית לקריירה בעולם ההייטק ואפילו קריטית אם רק התכוונת לבנות אתר Web לעצמך או אפליקציה שתשמש רק את העסק שלך. שפת Java Script הפכה להיות פופולרית כל כך משום היותה קלה לתפעול- אפשר להריץ אותה ישירות ולדעת בדיוק היכן היתה שגיאת קוד, בלי צורך בשפת ביניים. 

מגוון האפשרויות שמאפשרת השפה מעניקה לך את היכולת לפתח אתר Web ברמה מקצועית גם אם רק עכשיו סיימת קורס Java Script מקצועי. העובדה שיש מדריכים רבים על השפה ברשת ומתכנתים רבים שיכולים לעזור בכל שאלה רק מקלה על כל מתכנת בתחילת הדרך ומאפשרת לך להרגיש בנוח להתחיל לכתוב שורות קוד ולדעת שיהיה לך מאיפה לשאוב מידע במידת הצורך. 

שער כניסה לעולם ההייטק באמצעות קורס Java Script מקצועי

מאחר ומדובר בשפה כל כך בסיסית, הקורס מהווה בעצם את שער הכניסה לעולם ההייטק. משרות רבות דורשות את השפה הזאת בתור שפה בסיסית וראשונית וחוסר ידע יכול לפסול אותך ממשרות נחשקות רבות שיכולות להוות קרש קפיצה משמעותי בקריירה ארוכת שנים. 

אבל גם אם במקרה שלך לא מדובר בתכנון קריירה אלא רק בבניית אתר, קורס Java Script הוא שער כניסה לעולם התכנות שיאפשר לך במידת הצורך ללמוד שפות נוספות לאחר הקורס ולהפוך את האתר שלך לאתר מקצועי יותר, עם אפשרויות רבות יותר, כאשר יהיה לך כבר את הידע הבסיסי בתכנות. 

לסיכום, שפת Java Script היא שפה פופולרית שעליה נבנים רוב האתרים ומהווה בעצם שער כניסה ראשוני לעולם ההייטק, ולכן חברות הייטק רבות מציבות את השפה כתנאי ראשוני לכניסה לתפקיד. בעל מרכז ההדרכות הוותיק, יניב ארד, אשר הכשיר כבר למעלה מ-6,000 מתכנתים, מזמין אותך ליצור עימו קשר ולשמוע עוד על הקורס, לא משנה אם רק רצית לבנות אתר לעצמך או שרצית שער כניסה לעולם ההייטק. 

 

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן