אז מהו בעצם קורס Full Stack

כולנו כבר יודעים שהעולם הולך לכיוון אחד, יחיד וברור: הייטק. מקצועות ההייטק מוכיחים שנה אחר שנה שהם המקצועות הטובים ביותר, הן מבחינת גובה השכר והן מבחינת תנאי העבודה. כולם רוצים לעבוד בהייטק ולא בכדי: הייטק מציע מגוון רחב של מקצועות ועולמות תוכן, כך שהגשמה עצמית  ופרנסה טובה הם כבר לא ערכים שמתנגשים זה עם זה.

אז מהו בעצם קורס Full Stack   

אל חשש! אם אין לכם שום רקע בעולם ההייטק והפיתוח הקורס הזה הוא בעיקר בשבילכם. קורס מסוג זה הוא למעשה מסלול הכשרה שסוקר את יסודות הפיתוח והתכנות. Full Stack הוא תחום בו עוסקים מתכנתים ומפתחים שמתמחים בפיתוח אינטרנטי ובניית אתרים. במהלך הקורס נרכשים כישורים כמו: 

  • פיתוח ממשקים בסיסיים
  • עיצוב משתמש דינאמי
  • פיתוח שרת
  • הכרת שפות תכנות
  • ועוד שלל כישורים ועולמות תוכן רלוונטיים וחשובים לעולם ההייטק!

 

שפות תכנות – למה הן כל כך חשובות?

 

המונח ״שפות תכנות״ (עלול גם להיקרא ״שפות תוכנה״) מאגד בתוכו שלל שפות מחשב (שפה באמצעותה האדם נותן הנחיות פעולה למחשב עצמו) שתמיד יהיו לוגיות (מבוססות אקסיומה של טענה ומסקנה) ומשמשות לבניית תוכנה. מבולבלים? אל דאגה! קורסFull Stack הוא בדיוק המקום שמסביר ומדגים את כל התהליך באופן קל, נהיר וברור.

מבוא להייטק: ג׳אווה סקריפט

ג׳אווה סקריפט היא שפת תכנות דינאמית מונחית עצמים (פרדיגמת תכנות שמשתמשת באובייקטים לצורך תכנות המחשב) שמותאמת עבור אתרי אינטרנט ומנוהלת על ידי דפדפן אינטרנט מצדו של הלקוח. חשוב להכיר את שפת הג׳אווה שכן היא מהווה את הבסיס לתכני הקורס.

React

מונח זה הוא שם כולל לספריית קוד פתוח (משמש בשפת התוכנה לציון תוכנה שקוד המקור שלה פתוח ונגיש לכול) בשפת ג׳אווה סקריפט. ספרייה זו משמשת לפיתוח ממשק משתמש: החלק במערכת שחשוף למי שמשתמש בה. כלומר, זהו התחום האחראי על מה שנקרא ״חווית המשתמש״. ״ריאקט״ הוא מונח הכרחי ובסיסי בכול הקשור לעולמות התכנות והפיתוח ועל כן הוא נלמד בקורס בצורה מעמיקה ומעשירה.

Angular

מונח שמתאר תשתית תוכנה בקוד פתוח לאפליקציות אינטרנטיות (יישום שבנוי על מודל שרת ולקוח). גם מונח זה מתבסס על שפה הג׳אווה סקריפט. ה-״אנגולר״ מתוחזק על ידי מנוע החיפוש הגדול בעולם גוגל ובנוסף על ידי קהילה ענקית של מפתחים. גם ה-״אנגולר״ הוא מונח חשוב ביותר בעולם התכנות ונלמד באופן נרחב ומקיף במהלך הקורס.

Node

כלי שמפרש לשפת הג׳אווה סקריפט. הוא כותב אפליקציות אינטרנטיות אך איננו חלק מהדפדפן של הגולש אלא מנוהל בצדו של השרת. גם הוא חלק הכרחי מתהליך התכנות ונלמד בקורס באופן מהוקצע.

אז למה אתם מחכים? רוצו להירשם!

אם אתם רוצים להבטיח לעצמכם מקצוע עם הכנסה גבוהה לצד עניין והגשמה עצמית, הקורס הזה הוא הפתרון המושלם עבורכם!

 

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן