איך להיכנס לתחום ה- Data Analysis

תחום מדע הנתונים והביג דאטא הפך לאחד התחומים החמים ביותר בשוק ההייטק הישראלי והעולמי בשנים האחרונות ביג דאטא הוא מושג המבטא את התפוצצות המידע בעולם המודרני, בשנים האחרונות לאור ההתפחויות הטכנולוגיות האדירות חברות צוברות מאגרי מידע ענקיים שרק מחכים לניצול נכון וחכם, הדרך הטובה ביותר להיכנס לתחום היא קורס Data Analysis

מה זה Data Analysis ומאיפה הוא מגיע?

Data Analysis הוא למעשה ניתוח מידע שמגיע בכמויות גדולות, מדובר בתחום מתפתח וגדל באופן תדיר, הסיבות לכך שאנו צוברים כל כך הרבה נתונים בשנים האחרונות נובעות מהעובדה שהמחשבים הפכו לחברים תדירים בכל בית ומכך שהטלפון הסלולארי נמצא כל הזמן בידיים של רוב האנשים.

כל הפעילות הזאת יוצרת כמות אדירה של מידע שנאגרת בשרתים של חברות האינטרנט הגדולות שיודעות לנצל את המידע הזה לטובתן, רוב ההכנסות של חברות כמו פייסבוק גוגל, טוויטר ועוד מתבסס על מכירה של הנתונים הללו למפרסמים.

המפרסמים בתורם עושים שימוש מושכל במידע שמגיע אליהם כדי לפרסם פרסומות מדוייקות ומכעט מותאמות אישית לכל אחד ואחד מהאנשים שהם רוצים להגיע אליהם, הם יכולים לעשות קמפיינים של פרסום שיהיו מבוססי גיל, מין, תחומי עניין ועוד.

למה התחום צומח כל כך?

כמו בכל דבר שצובר תאוצה תחום הדאטה מערב סכומים אדירים של כסף, כמו שציינו רוב ההכנסות של חברות האינטרנט הגדולות ביותר מבוססות על מידע, המידע הזה מייצר רווח אדיר לחברות בכל העולם ולכן יותר ויותר חברות מנסות לאגור מידע ולהצליח לנתח אותו בצורה שתסייע להם להגדיל את ההכנסות שלהם.

כמעט כל חברה גדולה מנסה לאגור מידע מהלקוחות שלה ומהאנשים שמבצעים אינטרקציה עם המוצרים שלה, את המידע הזה צריך לנתח ולעבד כדי שתהיה אפשרות לעשות בו שימוש מושכל ויעיל. 

ניתוח המידע ועיבודו נופל תחת תחום האחריות של אנשי ה- Data Analysis וכן של מדעני נתונים שמתמחים ב- Data Science, הידע שהם מצליחים להפיק מהנתונים שמגיעים אליהם יכול ליצור רווחים אדירים, של מילארדים לעיתים לחברות שמעסיקות אותן ולכן הביקוש לאנשי המקצוע האלה גובר כל הזמן. 

איך להיכנס לתחום ה- Data Analysis

כניסה לתחום הזה מותנית בהבנה בו, חשוב להבין שזה ידע שכמעט בלתי אפשרי לצבוא בצורה עצמאית ולכן מומלץ במיוחד לקחת קורס או הכשרה מקצועית בתחום ניתוח המידע, כמו כן, אין תארים ייעודים לנושא באוניברסיטאות בארץ לאור העובדה שזה תחום מתפתח וחדשני. 

אחד הקורסים הכי טובים ומקצועיים באקדמיה בישראל הוא קורס Data Analysis With Python שמועבר בבית התוכנה של יניב ארד שמועבר בשפת python הקורס מקנה לתלמידים את כל הידע הדרוש כדי להיכנס לתחום המתפתח הזה שדורש עובדים חדשים ונוספים על הזמן.

הקורס של ארד נחשב לטוב במיוחד לאור העובדה שהוא מצליח להעביר לתלמידים את כל הידע הדרוש ב-5 ימים אינטנסיביים במיוחד, כך הסטודנטים לא צריכים להפסיק את שגרת חייהם, יכולים להמשיך לעבוד במקביל ללימודים ולהנות מכל העולמות.

סך שעות הלימוד של הקורס מגיע ל-40 שעות לימוד אקדמיות, בקורס שמים דגש על העברת ידע פרקטי שיאפשר לתלמיד להשתלב בקלות ובמהירות בעולם ההייטק הישראלי. 

הניסיון של עופרי ארד ואלפי התלמידים המרוצים יכולים להעיד שבחירה בקורס Data Analysis With Python היא אחת הבחירות הכי חכמות שאפשר לבצע לפני כניסה לשוק.





העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן