איך להפוך לאיש Data Analysis?

תחום ה- Data Analysis נחשב לאחד מהתחומים המתפתחים ביותר בעולם, הצורך בניתוח מידע בצורה יעילה ואיכותית עולה כל הזמן, כאשר מומחי ניתוח המידע נחשבים לעובדים מבוקשים ביותר בקרב חברות ההייטק הגדולות בעולם.

מה עושה איש Data Analysis?

איש ה- Data Analysis אחראי על מעבר על מאגרי מידע ענקיים, כמעט כל חברה גדולה מחזיקה בימים אלה מאגרי מידע גדולים על הלקוחות שלה, איש ה- Data Analysis אחראי על מיצוי המידע שמצטבר ועיבודו לכדי צעדים אופרטיביים שיכולים לתרום לתפקוד השוטף של החברה.

חברות גדולות מתבססות על המידע שהן אוגרות במאגרים שלהן כדי לתכנן את האסטרטגיה שלהן לשנים הבאות וכדי ללמוד מהן המגמות שניתן לחזות בקרב הלקוחות שלהם. כמו כן, הן מתאימות את המוצרים שלהן לרצון של הלקוחות. 

חלק מהחברות מוכרות את המידע שהן אוגרות למפרסמים כדי להתאים את קמפייני הפרסום שלהם כמעט ברמת האדם הבודד, חברות כמו פייסבוק, גוגל, אינסטגרם ועוד מבססות כמעט את כל ההכנסות שלהן על פרסומות.

כדי להבין את המידע שהחברות האלה מוכרות יש צורך בהעסקת מומחי דאטא, כלומר אנשי Data Science ו-Data Analysis  שיידעו לנתח את המידע ולתת עצות לאנשים שאחראים על הפרסום כדי שהפרסום היה כמה שיותר אפקטיבי ואיכותי.

איך להפוך לאיש Data Analysis?

כדי לחדור לתחום זה יש ללמוד, אין אפשרות ללמוד את התחום לבד וכמעט כל חברה דורשת הסמכה לפני שהיא שוכרת את שירותיו של מועמד זה או אחר, הכשרת מקצועית שכזאת ניתן לקבל באחת ממוסדות הלימוד בארץ שמציעות הכשרה ממוקדת לתחום ה-Data Analysis 

אחד מהמוסדות המובילים בתחום הוא בית התוכנה של יניב ארד, ארד אשר אחראי על הכשרתם של אלפי אנשים בתחום ההייטק ייסד קורס Data Analysis With Python, הקורס משלב בתוכו את כל הדברים הדרושים כדי להתחיל ולעסוק בתחום והוא משלב בתוכו תכנות בשפת python.

הקורס נחשב לאחד הקורסים המובילים בארץ, והוא מספק לתלמידים את כל הדרוש להם כדי להתחיל ולהשתלב באחת מהחברות שזקוקות לאנשי Data Analysis.

הקורס עובר במתכונת אינטנסיבית במיוחד במשך שבוע ובכיתות קטנות של לכל היותר 12 איש, עובדה זאת מאפשרת לסגל הקורס לספק יחס אישי לכל תלמיד שזוכה לעבוד עם מנטור אישי, במהלך הקורס התלמידים עוסקים בפועל בעבודת איש ה- Data Analysis וצוברים גם ידע תיאורטי בנושא.

אורכו של הקורס כפי שצויין הוא שבוע עבודה אחד מראשון ועד חמישי כאשר בכל יום לומדים כ-8 שעות ו-40 שעות אקדמיות בסך הכל. הקורס נחשב לאחד הקורסים המעשיים ביותר באקדמיה והוא נותן לתלמידים את כל הכלים הדרושים להם כדי לעסוק בתחום.

קבלה לקורס מותנית בהיכרות עם תכנות באחת משפות התכנות הפופלאריות בשוק או ניסיון תעסוקתי בתחום הדאטא, דרישות הקדם מבטיחות שכל הסטודנטים יתחילו בנקודת פתיחה דומה שתאפשר התקדמות מהירה ולמידה משמעותית.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן