האם אפשר ללמוד פייתון ללא ידע מקדים?

התשובה לשאלה הזאת היא – בהחלט כן. גם אם אתם לא מתכנתים, ואין לכם שום ניסיון בקידוד

בואו נגלה לכם איך אתם יכולים ללמוד Python, גם אם מעולם לא נחשפתם לשפת תכנות.

קודם כל, בשעה טובה. אתם נכנסים למסע מרתק, מרגש, מספק והכי חשוב – מתגמל! בחירה מצויינת.

פייתון היא שפת התכנות המושלמת עבור אנשים ללא כל ניסיון בקוד. התחביר שלה פשוט, מה שהופך את השפה לנגישה מאוד עבור מתחילים. הסקריפטים שנכתבו ב-Python נחשבים ידידותיים לבני אנוש, כיוון שניתן לקרוא אותם כמו שהייתם קוראים פקודות באנגלית.

יתר על כן, פייתון הינה שפת תכנות מגוונת מאד, וניתן לעשות בה שימוש כמעט בכל דבר. כן שמעתם נכון. במידה ותרצו להפוך משימות שגרתיות לאוטומטיות, במידה ואתם מעוניינים בניתוחי נתונים והדמיות, במידה ותרצו להיות מפתחי אתרים או אפליקציות מובייל, Python פשוט מושלמת עבורכם.

לפי כל אלה, ההחלטה ללמוד שפת תכנות נגישה ופשוטה כמו Python היא צעד ענק עבור קריירה מוצלחת.

ללמוד Python – מאיפה מתחילים?

אנחנו מניחים שמלבד המטרה ללמוד פייתון, יש לכם עבודה, משפחה לדאוג לה או כל דבר אחר שגוזל את זמנכם. במקרים כאלה, סביר להניח שללמוד פייתון בשיטה הישנה עם ספרי לימוד עבים לא תהיה האפשרות הטובה עבורכם.

למען האמת, עבור מישהו ללא ניסיון קודם בתכנות או מחשוב, ללמוד שפה חדשה זה לא בהכרח יהיה פשוט אבל זה ועוד איך אפשרי. 

קחו כמה טיפים ללמוד את שפת התכנות הפופולארית ביותר ב2022:

הציבו לעצמכם מטרה

כמו בכל דבר שתתחילו ללמוד, וכדי לסיים אותו – עליכם להציב לעצמכם מטרה ולראות רק אותה לנגד עיניכם. מטרה מעוררת מוטיבציה, ואם אין לכם מטרה תאבדו בקלות את הדרייב להמשיך וללמוד את השפה. חשבו לשם מה אתם רוצים ללמוד את השפה, איזה שימושים תרצו לעשות בה אחר כך, והכי חשוב – האם אתם אוהבים לעסוק בזה? 

בנוסף לכך, עליכם להבין שידע בפייתון יעניק לכם את היכולת לנתח נתונים והבנה משמעותית במערך של ספריות על מנת להתחיל בפרויקטים שלכם. 

בחרו את הדרך הטובה ביותר עבורכם ללמוד

השוק בישראל ובעולם מציע לכם המון דרכים ללמוד את השפה. העצה שלנו – נצלו את המגוון העצום של הקורסים הזמינים לכם כיום, תבחנו מהו הקורס הטוב ביותר עבור הצרכים וההרגלים שלכם ותבחרו נכון.

בחרו קורס המשלב ברובו התנסות מעשית

בהייטק, כמו בהייטק הניסיון הוא המפתח להצלחה של כל פרויקט, ושל כל מתכנת. כשתצאו לשוק העבודה לאחר סיום הקורס ידרשו מכם ניסיון. מלבד הדרישה הזאת, הניסיון שתצברו לעצמכם יעניק לכם גם ביטחון וגם טיפול בתקלות שונות ביתר קלות.

קורס פייתון ללא ניסיון קודם

כמו שאמרנו, עם כל ההיצע בשוק, הקורסים האהובים עלינו הם אלה המכילים ברובם התנסות מעשית. כמו למשל קורס פייתון של המנטור המוביל יניב ארד, המכשיר בעצמו בוגרים במתכונת של Extreme 70. במהלך הקורס המשתתפים עובדים בקבוצות קטנות וכותבים קודים בכמות כזו שמעניקה להם ניסיון מעשי תוך כדי הקורס עצמו. את המשתתפים בקורס מלווים המנטורים המובילים ביותר בתעשייה, וגם מעבר לשעות ההדרכה.

לסיום,

פייתון היא אכן שפת תכנות פשוטה יחסית עם תחביר נגיש, היא מאוד פונקציונלית וניתנת לשימוש עבור מטרות שונות. אמנם זה לא פשוט ללמוד שפה חדשה כמו כל שפה, אבל מדובר בשפה מתגמלת ופופולרית מאוד. כשאתם מתחילים ללמוד שפה חדשה, ובהמשך ודאי תרצו להרחיב את סל הכישורים שלכם, עליכם לבחור בקורסים מעשיים שיעניקו לכם ניסיון אמיתי ואיכותי.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן