האם כדאי ללמוד Data Analysis?

ניתוח נתונים

אם הגעתם לכאן אין מן הנמנע שיצא לכם לשמוע לא מעט אודות אחד התפקידים הנחשקים ביותר בעולם ההיי-טק והארגונים, תפקיד אנליסט הנתונים (Data Analysis). אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – החלטנו לעשות לכם מעט סדר.

מה תפקידו של Data Analysis?

אנשי דאטה הם אנשים מיוחדים, אם אנחנו נסתכל על חברות הייטק, בתי תוכנה ושאר ארגונים אחרים אנו נגלה כי יש משהו אחד במשותף לכל אלו – כל החברות האלו אוספות ללא לאות נתונים על בסיס קבוע. הנתונים יכולים להיות נתונים הקשורים לעולמות הלוגיסטיקה, לעולמות החקר, עולמות הפיתוח, נתוני מכירות, מחקרי שוק, מחקרי מוצרים ועוד מגוון רחב של נתונים אשר נאספים לשם הפקת תובנות עסקיות אשר יגרמו לאותו עסק לקחת החלטות נכונות ובריאות הרבה יותר.

תפקידו של דאטה אנליסט הוא להישאר תמיד עם יד על הדופק תוך כדי שהוא לוקח את כל המידע אותו הוא מקבל, חוקר אותו, חוקר את המתחרים, מייצר תובנות עסקיות בכל הקשור לעולמות הלוגיסטיקה, מכירות ואף תהליכים כלכליים של העסק בו הוא עובד.

האם יש ביקוש לData Analysis בשוק העבודה?

אנשים רבים תוהים האם יש ביקוש לאנשי דאטה בשוק העבודה, התשובה היא קצרה וחד משמעית – כן. אם אנחנו נרד לעובי הקורה ונסתכל על אתרי כח אדם, פלטפורמות שונות לדוגמת לינקדאין אנו נראה עלייה חדה מדי שנה של מאות ואף אלפי אחוזים בתחום. כיום אנו רואים לא מעט חברות אשר רוצות תמיד להישאר בקדמת הבמה, מחקר איכותני ויעיל יחד עם איש דאטה מקצועי יכולים להפוך מטרה זו לריאלית והגיונית.

מה הם המשכורות אותם Data Analysis עתיד להרוויח?

החלטתם ללמוד Data Analysis ואתם תוהים מה הם המשכורות אותם אתם תוכלו להרוויח, לרוב כאשר אנחנו מדברים על משכורות אנו מדברים על נתון סובייקטיבי למדי מאחר והוא עלול להיות מושפע ממגוון רחב של פרמטרים שונים – היצע, ביקוש, ניסיון, מיקום, ביקוש ועוד שאר משתנים אחרים. יחד עם זאת לפי נתונים של אחד מן האתרים המוערכים ביותר בתחום הפיתוח (GlassDoor) אנו רואים כי שכר התחלתי של איש דאטה יכול להתחיל מ15,000 שקל בחודש כאשר עם ניסיון, וקת ומוניטין בתחום אפשר להגיע למשכורות של 30,000 ₪ ואף צפונה.

 

הלכה למעשה: איך נראה יום עבודה של איש דאטה?

כאשר אנחנו מדברים על אנשי Data Analysis אנו מדברים על אנשים אשר מבצעים את אחד התפקידים החשובים, האיכותניים והמדויקים ביורת בכל ארגון. תפקידו של איש הדאטה הוא להיות תמיד עם יד על הדופק תוך כדי שהוא לוקח חלק ונמצא שותף פעיל בכל התהליכים הארגוניים השונים. איש הדאטה עובד ללא לאות לשם פיתוח עסקי, תובנות עסקיות ונחשב לבעל מקצוע אשר יש להפיק ממנו לא מעט.

אמרתם Data Analysis אמרתם יניב ארד

אם הגעתם לכאן אין מן הנמנע שאתם מעוניינים ללמוד Data Analysis, למעשה אנחנו לגמרי מבינים אתכם מדובר באחד התפקידים החשובים והמעניינים ביותר כיום. אנו מזמינים אתכם להצטרף אל בית התוכנה של יניב ארד. בית התוכנה עובד ללא לאות על מנת להכשיר את אנשי המקצוע הטובים ביותר אל תעשיות ההייטק, הקורס שלנו הינו קורס מעשי ועיוני בו תלמדו את כל הידע הנדרש לשם השתלבות בחברות ההיי-טק והסייבר המובילות ביותר בישראל. אנו מזמינים אתכם להצטרף אל אלפי אנשי פיתוח אשר בחרו ביניב ארד בעבר ומככבים היום בחברות הגדולות ביותר – זה הזמן שלכם לבחור יניב ארד.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן