האם כדאי ללמוד Machine Learning?

רובוט עם השכלה

אם הגעתם לכאן אנו מניחים שיצא לכם לשמוע את המונח לא פעם ולא פעמיים ואתם מעוניינים אחת ולתמיד להבין מה זה Machine Learning והאם בכלל כדאי ללמוד את התחום. בשנים האחרונות אנו רואים אלפי בתי תוכנה וחברות סטארטאפ אשר בוחרות לאמץ את הטכנולוגיה החדשה והאיכותית, משין לרנינג הוא למעשה תת תחום במדעי המחשבה והבינה המלאכותית אשר בעזרתו ניתן לבצע משימות שונות אותן לא ניתן לבצע באמצעות קוד ותכנות מסורתי. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – החלטנו לעשות לכם מעט סדר.

 

Machine Learning: מה זה בעצם אומר?

יצא לכם לשמוע לא מעט על התחום אך יחד עם זאת עושה רושם שעדיין לא הבנתם מה בדיוק עושים אנשי Machine Learning. כאשר אנחנו יורדים לעובי הקורה אנחנו מבינים שתפקידם של אנשים אלו הם להתחקות אחר התנהגויות אנושיות בצורה אבסולוטית תוך כדי שהם מייצרים בצורה אינטילגנטית ומלאכותית פעולות מורכבות אשר היו ניתנות לביצוע אך ורק על ידי מגע אנושי.

אנו רואים כי אנשי Machine Learning פועלים ללא לאות לשם יצירת התנהגויות אנושיות בצורה מלאכותית, מדובר באחד התחומים הפורצי דרך בשנים האחרונות ונחשב לתחום החם ביותר כיום בעולמות הבינה מלאכותית.

 

האם קורס Machine Learning מתאים לכל אחד?

עולם ה Machine Learningנחשב לאחד העולמות המגוונים והגדולים ביותר, הלכה למעשה אנחנו רואים מדי שנה אלפי אנשים אשר מעוניינים ללמוד תחום זה ותוהים האם הוא בכלל מתאים להם. אנחנו נהיה איתכם אמיתיים ונגיד לכם שהקורס הזה איננו מתאים לכל אחד למרות שמדובר באחד הקורסים "החמים" ביותר בתחום הבינה המלאכותית. כאשר אנחנו מדברים על קורס משין לרנינג אנו מדברים על קורס אשר דורש מאיתנו לא מעט התמדה, יכולת חשיבה מחוץ לקופסה, יכולות אנליטיות, יצירתיות, כוח רצון ומשמעת עצמית. למעשה מדובר באחד הקורסים הקשים ביותר ללמידה כאשר הלמידה היא לא רק בזמן הקורס אלא גם לאחריו.

אנשי משין לרנינג הם אנשים אשר פועלים ללא לאות לשם שיפור איכות החיים שלהם, אנשים בעלי אינטליגנציה בין אישית ורגשית גבוהה, בעלי יכולת לנתח דברים בצורה מפורטת וכן גם ראייה מרחבית. אנו סבורים ובטוחים כי ניסיון בסיסי בעולמות הפיתוח לצד עולמות מסדי הנתונים הינו הכרחי לשם למידת קורס משין לרנינג.

מה הם המשכורות אותם מרוויח איש Machine Learning

החלטתם לקחת קורס Machine Learning אנו לגמרי מבינים אתכם, מדובר באחד המקצועות המבוקשים והשכיחים ביותר בעולם הפיתוח והבינה המלאכותית כיום. יחד עם זאת אתם תוהים כמה איש Machine Learning עשוי להרוויח. אם אנחנו נרד לעובי הקורה אנחנו נראה כי איש משין לרנינג עם ניסיון של עד 5 שנים עשוי להרוויח משכורת של בין 30-40 אלף שקל בחודש, כאשר עם ניסיון של בין 5-10 שנים ניתן להרוויח 45-50 אלף שקל בחודש ומשרה ניהולית יכולה להגיע ל50 וצפונה.

כמו כן, חשוב להבין כי נתונים אלו יוצאים מטבלאות שכר שונות וישנם לא מעט נתונים ופרמטרים לפיהם מחושבת המשכורת של איש משין לרנינג. אלו הם המשכורות הממוצעות של אנשי AI המתמחים במשין לרנינג.

 

האם יש ביקוש בשוק לאנשי Machine Learning

זו שאלה לגמרי לגיטימית, אתם רוצים לפתוח פרק חדש בחיים שלכם ולהיכנס אל עולם הבינה המלאכותית אך באותה נשימה אתם תוהים האם יש ביקוש לאנשים כמוכם בשוק. התשובה היא חד משמעית, פשוטה וקצרה – כן. כיום אנו רואים ביקוש גדול לאנשי משין לרנינג בעולמות הפיתוח והבינה המלאכותית, הלכה למעשה מדי שנה אנו רואים עלייה חדה של מאות אחוזים במודעות הדרושים בתחום.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן