האם Python מתאימה למתחילים?

Python היא שפת תכנות מגוונת המשמשת מפתחים מובילים בעולם בפיתוח סוגים רבים ושונים של פרוייקטים. ארגונים רבים עושים בה שימוש כולל פייסבוק, נאס"א, Reddit ואמזון. החברות הגדולות אוהבות את העוצמה והרבגוניות שלה, ככה שאתם יכולים להיות בטוחים שהפופולריות שלה רק תלך ותעלה ברחבי העולם.

 

אין כמעט פיתוח טכנולוגי שאתם לא יכולים להחיל עליו את Python, מה שיהפוך אתכם כמפתחים למשמעותיים ובעלי ערך רב יותר עבור מעסיקים ולקוחות. מעוניינים ללמוד Python ולא יודעים האם כדאי לכם? במאמר הבא נענה על השאלה הזאת, המשיכו לקרוא ותגלו.

מה זה Python במילים פשוטות?

Python היא שפת תכנות מפורשת ברמה גבוהה עם סמנטיקה דינמית. היא מאפשרת למפתחים הקלדה דינמית מה שהופך אותה לאטרקטיבית מאוד עבור פיתוח מהיר של יישומים, כמו גם לשימוש כשפת סקריפטים או הגורם המחבר רכיבים קיימים יחד. 

 

התחביר הפשוט והקל ללמידה של Python מדגיש את הקריאות ובכך מפחית את עלות התחזוקה.השפה תומכת במודולים ובחבילות, מה שמעודד שימוש חוזר בקוד. הספריה הסטנדרטית והנרחבת שלה זמינה ללא תשלום עבור כל הפלטפורמות העיקריות, הניתנות להפצה חופשית. 

 

לעתים קרובות מתכנים מתאהבים בה בזכות הפרודוקטיביות המוגברת שהיא מספקת, ובעיקר בזכות היכולת לבדיקה וניפוי של באגים באופן יעיל ומהיר להפליא. מאתר הבאגים המקורי שלה מאפשר בדיקה של משתנים מקומיים וגלובליים, הערכת ביטויים שרירותיים, הגדרת נקודות שבר, מעבר שורה בקוד בכל פעם וכן הלאה.

 

זאת ועוד, מאתר הבאגים כתוב בפייתון עצמה, מה שמעיד על כוחה השקט של השפה.

האם לימוד Python קשה למתחילים?

Python נחשבת ידידותית מאוד למתחילים, מכיוון שהיא שפת תכנות שנותנת עדיפות לקריאות, מה שמקל על ההבנה שלה והשימוש בה. לתחביר שלה יש דמיון רב עם השפה האנגלית, מה שמקל באופן משמעותי על מתכנתים מתחילים את הקפיצה לעולם הפיתוח.

 

בזכות העובדה שקלות השימוש בה הינו אחד העקרונות המכוננים כשהיא נוצרה, ובגלל שמדובר בשפה גמישה עם הקלדה דינמית והגדרות הכללים שלה די פשוטות, זה מה שהופך אותה לאינטואיטיבית יותר. מדובר בשפה מאוד סלחנית שמסוגלת לפעול אפילו עם רמה מסוימת של שגיאות. פייתון הינה שפה עם קוד פתוח והיא יכולה לרוץ על מגוון תוכנות הפעלה כמו: Windows, Linux ו-Mac OS.

האם ניתן ללמוד Python באופן עצמאי?

התשובה היא כן, בזכות הפשטות היחסית שלה תוכלו ללמוד Python באופן עצמאי כי מאוד קל להתקין אותה ולהפעיל אותה. תוכלו להיעזר בקהילה הגדולה סביב השפה הנדישה הזאת, שמוכנה תמיד לענות על שאלות, מה שיסייע לכם בפתרון בעיות במהלך הלמידה.

 

עם זאת, דעו כי על מנת להאיץ ולדייק את תהליך הלמידה, מפתחים רבים נרשמים לקורסי פייתון כמו קורס Python של יניב ארד המכיל ברובו התנסות מעשית בכתיבת שורות קוד, ואתם נהנים מצבירת ניסיון מעשי איתו תצאו בסיום הקורס.

 

חשוב לדעת כי מעסיקים רבים מעריכים את כישורי הפיתוח של Python. לינקדאין דירגה אותה במקום השני בין השפות המבוקשות ביותר עבור המעסיקים, ואנחנו רואים יותר ויותר הצעות עבודה הדורשות ניסיון בתכנות Python.

 

קורס מעשי של Python יגרום לכך שהדרישה לניסיון מהחברות הגדולות כבר לא תטריד אתכם.

לסיום, 

Python הינה שפת תכנות פשוטה ונגישה במהות שלה, והיא מעניקה למפתחים ולחברות ההייטק יתרונות רבים ולכן הם כל כך אוהבים אותה.  בזכות התחביר הפשוט שלה היא נחשבת לשפת התכנות המושלמת עבור מפתחים ללא ניסיון קידוד בכלל. 

 

אתם יכולים ללמוד Python באופן עצמאי, ויש לכם אפשרות להאיץ את התהליך ולהירשם לקורס מעשי מקיף. הכי חשוב לזכור כי לניסיון שלכם יש ערך רב, ועליכם למצוא את הדרך בה אתם צוברים כמה שיותר ניסיון.

 

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן