קורס JAVA: עכשיו הזמן ללמוד את הקורס שחיכיתם לו

ג'אווה היא אחת משפות התכנות הפופולריות ביותר, בעיקר בגלל ההיבטים הוורסטיליים התואמים שלה. ניתן להשתמש בה למגוון יישומים, כולל פיתוח תוכנה, יישומים ניידים ופיתוח מערכות גדולות. במילים אחרות, כשאתם יודעים Java, הרבה דלתות בתעשייה נפתחות בפניכם.

למידת מיומנויות שכשיש לכם אותן, אתם מבינים הרבה יותר איך להתנהל במקצוע

קורס JAVA חושף אתכם למושגי תכנות בסיסיים, כולל תכנות מונחה עצמים (OOP) באמצעות Java. תוכלו לבנות מספר פרויקטים של Java שיעזרו לכם לאורך הדרך המקצועית שלכם. למשל:

היכרות עם Java. סקירת מושגי יסוד ותחביר בסיסי שאתם צריכים ללמוד כדי לשלוט בתחום זה.

סוגי נתונים ב-Java וכיצד משתמשים בהם. במהלך הקורס תוכלו לתרגל את הכישורים שלכם באמצעות עבודה עם Collections, ולמידת נושאים מתקדמים כמו תכנות מקבילי מבוסס Multi Threading, עבודה עם Collections, ועוד כלים רבים שיעזרו לכם להשתמש היטב בשפת תכנות זו.

למידת תכנות מונחה עצמים. הקורס מלמד אתכם את היסודות של תכנות מונחה עצמים ב-Java.

תרגול מעשי, והרבה ממנו. הקורסים במרכז ההדרכות של יניב ארד ידועים בשפע הזמן שמוקדש במהלך הלמידה לתרגילים שמאפשרים לכם לרענן את היכולות שלכם עם תרגילים חדשים בכל שיעור, וליווי אישי צמוד של אחד המנטורים החזקים בתחום.

ונושאים רבים אחרים. כמו למשל התניות וזרימת בקרה, עבודה עם Collections, נושאים מתקדמים כמו תכנות מקבילי מבוסס Multi Threafing, Ge3nerics, ועוד נושאים חשובים רבים.

לא כואב ללמוד תחום חדש

קורס JAVA יאפשר לכם ליצור תיק פרויקטים שיציג את הכישורים החדשים שלכם. תכנית הלימודים מציידת אתכם במיומנויות חדשות, בכיתות קטנות, עם יחס אישי, ועם מרצה שמעביר את החומר בצורה ברורה ורהוטה. יניב ארד מאמין שלמידה לא צריכה להיות כואבת, ומסביר לכל תלמיד את החומר באופן אישי, ברמת למידה של אחד על אחד.

אחרי הקורס תוכלו להשתמש בג'אווה באופן שוטף ולהשתלב בתחום ברמה של מקצוענים. אז כן, זה הזמן ללמוד את השפה שתפתח לכם את הדלתות שתמיד חלמתם עליהם בתעשייה. לאורך כל הקורס, יניב ארד ינחה אתכם איפה ואיך להתחיל, כך שלא תמצאו את עצמכם מבזבזים זמן על למידת הנושאים הלא נכונים.

אין צורך בידע מוקדם

אין צורך לדעת את כל שפות התכנות האחרות כדי להתחיל ללמוד קורס JAVA. במרכז ההדרכות של יניב ארד תלמדו מהבסיס ותתקדמו בהדרגה אך בשיטתיות. אחר כך, אם תרצו, תוכלו להירשם לקורסים השונים על מנת להשיג את המטרות המקצועיות שלכם.

אתם בוחרים מה אתם רוצים ללמוד, למשל מיומנויות מקצועיות, בניית פרויקטים או למידת תחום חדש כדי להתקדם בעבודה. הנקודה היא שיש לנו את כל הידע השלם והמקיף, ואנחנו מחכים לתלמידים עם "אש בעיניים" שנחושים לרכוש את כל הידע שיאפשר לכם לעסוק בקריירה שהם חולמים עליה.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן