היכן כדאי ללמוד קורס Full Stack?

 

קורס Full Stack (פול סטאק) במסלול המהיר בארץ

לבעלי רקע בפיתוח. בליווי מנטור צמוד 24/7.
3 חודשים ואתם בהייטק !
 
 

הקורס היחידי בארץ המיועד לבעלי רקע בפיתוח המכשיר אותם ב 12 מפגשים לטכנולוגיות ה Web המתקדמות ביותר

 הקורס מועבר במתכונת Extreme70 לצבירת נסיון מקסימלי במהלך הקורס, כולל הכנת מספר פרוייקטים.

                                  המשתתפים זוכים לליווי צמוד של מנטור על הקליטה בתעשייה
 
 90% מבוגרי הקורס נקלטו לתעשייה תוך חודשיים מתום פרוייקט הסיום !
 
 

 

 

מפתחי Full Stack הופכים בשנים האחרונות למפתחים הכי מבוקשים בעולם ההיטק הישראלי, מפתחים אלה יודעים לבצע מגוון רחב של משימות ומהווים למעשה, all around players, כיוון שהם יודעים לעבוד גם מול השרתים וגם מול הלקוחות, קורס Full Stack מהווה מקפצה אדירה ליכולות התכנות ולורסטיליות כמתכנת.

פיתוח בכל תחומי המגרש

היות ועולם האינטרנט משתנה ומתפתח כל הזמן, נוצרים באופן תדיר רעיונות חדשים ועקרונות תכנות מתקדמים יותר ויותר, תחום ה-Full Stack מהווה את אחד הפיתוחים המשמעותיים של השנים האחרונות.

תחום ה- Full Stack למעשה מהווה שיטת תכנות חדשה שלפיה המתכנת שולט בכל תחומי הפיתוח, אם בעבר המתכנת היה נוהג להתמקד בתחום אחד, בעיקר צד שרת או צד לקוח, כיום פרדיגמת ה-Full Stack  דוגלת בהבנה ושליטה הן בצד השרת והן בצד הלקוח.

כלומר מפתח Full Stack יכול לקחת על עצמו פרוייקט תכנות מלא, ממש מא' ועד ת' ולהציג מוצר מוכן, שיוכל לעבור באופן ישיר ללקוח, היות והוא מבין באופן מלא את כל הצדדים שקשורים לתכנות ולפיתוח קוד.

מפתחי הפול סטאק שולטים במגוון רחב של יכולות תכנותיות, ובזכותם הם יכולים להוציא לפועל פרויקטים מורכבים, ויכולים ליצור מערכות שלמות שעובדות בסינרגיה מושלמת האחת עם השנייה היות ואותו מוח תכנן את כלל הפרויקט. 

חברות ההייטק בישראל הבינו את הכוח שיש בהעסקת מפתחי פול סטאק ולכן הביקוש אליהם צומח על העת, מי שיבחר לקחת קורס Full Stack ישדרג את יכולות התכנות שלו בצורה משמעותית ויגדיל במידה ניכרת את האטרקטיביות שלו בשוק העבודה הישראלי והעולמי. 

היכן כדאי ללמוד קורס Full Stack?

יש בארץ מגוון רחב של מוסדות לימוד שמציעות קורסFull Stack  אולם רוב המקומות הללו מציעים קורסים בסיסיים, שאורכים כמעט חצי שנה ומעניקים לתלמידים שלהם ידע בינוני, כמו כן, אין כמעט קורסים כיום שמתאימים לאנשים שיש להם ידע תכנותי ושלא צריכים ללמוד את כל התורה מהתחלה.

אחד המקומות היחידים ששוברים את תרבות הבינוניות הוא בית התוכנה של יניב ארד, ארד, מנטור ומורה ותיק בתחום פיתוח הקוד מציע קורס ייחודי, מרוכז וממצה שמאפשר למי שכבר יודע לתכנת ללמוד איך להפוך למתכנת Full Stack מדובר בקורס ייחודי למפתחי Web אשר כולל 3 קורסים שונים – Angular + Node או React+Node.

למה לבחור בקורס של יניב ארד?

ראשית כפי שציינו מדובר בקורס ייחודי בישראל, אשר מציע לאנשים שכבר יש להם ידע טכנולוגי להפוך למפתח פול סטאק, שנית הקורס קצר ומרוכז בהרבה, במקום קורס ארוך של 400 שעות שאורך כחצי שנה ועולה כ-20,000 מציע ארד קורס מרוכז באורך 60 שעות שמתפרש על קצת יותר משבוע ובסכום אטרקטיבי בהרבה

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן