הקורס הפרקטי ביותר לתכנון Web

עולם הפיתוח משתנה מדי יום, ועלינו להתאים את עצמנו אליו. אם אתם מפתחים שרוצים להעמיק את הידע שלכם בתכנות, קורס React יעניק לכם ידע רב בכל מה שקשור לשפות תכנות ועזרים שונים שיעזרו לכם לתכנת בצורה שימושית יותר.

מהו קורס React?

React היא ספרייה בתוך שפת התכנות הנפוצה Java Script. ספרייה זו עוזרת למפתח ליצור יישומים מורכבים בשכבת חווית המשתמש/ממשק המשתמש, היוצר את הקשר בין המערכת ובין המשתמש עצמו. תפקיד הספרייה הוא עדכון נתונים משתנים ביעילות ב-DOM. כך, ניתן לבנות יישומים משתנים ללא טעינה מחודשת של הדף.

מהם נושאי הלימוד בקורס React?

בקורס זה תוכלו ללמוד איך לפתח יישומים מורכבים ואף גדולים יותר בצורה מקצועית בהתבססות על שפת התכנות Java Script. זוהי ספריית קוד פתוח שנועדה לבניית יישומים בצורה פשוטה ומהירה, ואף ניתנת להרחבה.

חלק מנושאי הלימוד בקורס React

  • בניית יישומים חכמים והכרת יכולות ספריית ה-React
  • ניהול המידע ומחזור החיים של הרכיבים השונים
  • כיצד עובד הזיכרון החכם של התוכנה?
  • מימוש יישומי HTTP
  • תקשורת יציבה בין פקדים
  • פיתוח אפליקציות – Single Page Applications
  • כיצד נוכל להיעזר ב-Redux על מנת להבין ולפתור אתגרים במערכת

למי מתאים קורס React?

קורס React מתאים לבעלי רקע קודם בתכנות – מפתחי Front End עם ידע קודם ב-HTML ובשפת התכנות Java Script, היות והספרייה קיימת בשפה זו. אם פיתוח מעניין אתכם, תוכלו להתקדם וללמוד גם React ובכך להעשיר את הידע שלכם בכל מה שקשור להרחבות ויעילות שפות תכנות שונות. אם אתם כבר יודעים לתכנת בג'אווה סקריפט, לא אמורה להיות לכם כל בעיה בקורס זה, המלמד איך לייעל את השפה ולעבוד עם ספרייה שיכולה לעמוד בצורה יעילה בשינוי נתונים בכל זמן נתון.

למה כדאי לי ללמוד קורס React?

העשירו את הידע שלכם והתקדמו אל עבר עתיד טוב יותר, עם משרה נחשקת וגם ביטחון כלכלי. נשמע טוב? נוכל לעזור לכם להגיע לראיונות עבודה ולהשיג עבודה שגם תהנו ממנה וגם תתפרנסו ממנה בכבוד. הקורס מועבר ע"י המנטור יניב ארד, המדריך המוביל בארץ בפיתוח וקורסי Web. יניב הכשיר מאות ואלפי משתתפים בקורסים שלו, שלאחר מכן הפכו למפתחים מצליחים בחברות גדולות בארץ. בקורס תוכלו ללמוד בשיטת Extreme70 הבלעדית בקורס זה, בה תלמדו לפתח ולכתוב קוד ותצברו ניסיון משמעותי להתקדמות ופיתוח קריירה בתחום. אנו דוגלים בעזרה למשתתפים וגם לבוגרים, ולכן תוכלו לחזור על הקורס מספר רב של פעמים ללא כל הגבלה, במידה ותרגישו צורך לרענן את הידע ולתרגל שוב. יניב ארד אף עומד לרשות המשתתפים 24/7 במידה והם צריכים עזרה או נתקלו בבעיה. לקורסים נוספים, מוזמנים לבדוק את האתר שלנו וללמוד עוד על עולם התכנות.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן