הקורס שכבש את עולם ההיי-טק: קורס Machine Learning

רובוט אנושי כותב נוסחאות על לוח ירוק

עולם ההיי-טק משנה לשנה מתפתח וכתוצאה מכך אנו רואים לא מעט ביטויים חדשים ומקצועות המגיחים אל העולם, אנו מאמינים שאם הגעתם לכאן יצא לכם לשמוע על אחד מן הקורסים האיכותניים ביותר בעולם ההיי-טק קורס Machine Learning. כיום אנו רואים לא מעט חברות סטארט-אפ, לצד בתי תוכנה ושאר חברות שונות אשר מגייסות אליהן את הטכנולוגיה מתקדמת. אנו מניחים שיש לכם לא מעט שאלות בכל הקשור לקורס זה – החלטנו לעשות לכם סדר ולענות על כל השאלות הרלוונטיות.

Machine Learning: תת תחום במדעי המחשבה לצד בינה מלאכותית

כאשר אנחנו מדברים על Machine Learning אנו מדברים על עולם שלם אשר נחשב לנספח לעולמות מדעי המחשבה והבינה המלאכותית. בתחום זה אנו עוסקים במגוון רחב של פעולות ומשימות בהן התכנות המסורתי אותו אנו מכירים לא יצליח לתת את המענה הטוב והאיכותני ביותר. דרך טכנולוגיה מתקדמת זו ניתן לייצור לא מעט אלגוריתמים בהתאמה אישית אשר אינם מוגדרים על חוקים בסיסיים מן עולם התוכנה אלא על חיזוי ומידול של נתונים מן העולם האמיתי. 

רגע, אז מה זה בעצם אומר – מה אנחנו עושים?

לא מעט אנשים הולכים לאיבוד כאשר אנחנו מדברים על תחום זה, אפשר להבין אותם מדובר בעולם שלם אשר מצליח לפתח דברים אותם לא ראינו בעבר. כאשר אחנו יורדים לעובי הקורה ומנסים לפשט את הפעולות אנו מבינים כי באמצעות למידה של תחום זה ניתן להתחקות אחר התנהגויות אנושיות שונות ולייצר בצורה אינטליגנטית ומלאכותית פעולות מורכבות אשר היו ניתנות לביצוע בעבר רק על ידי מגע אנושי. 

דרך Machine Learning אנו מצליחים לייצר מגוון רחב של התנהגויות אנושיות ואינטליגנטיות, מדובר בתחום פורץ דרך אשר הפך בשנים האחרונות לאחד התחומים המובילים והמעניינים ביותר בעולם הטכנולוגיה והפיתוח. 

האם קורס Machine Learning מתאים לכל אחד?

אנו רואים מדי שנה אנשים רבים מעוניינים להיכנס אל עולם ה – Machine Learning, יחד עם זאת אותם אנשים לא בטוחים האם התחום הזה מתאים להם. כאשר אנחנו מדברים על קורס זה אנחנו מדברים על אחד הקורסים "החמים" ביותר כיום בעולמות הפיתוח והבינה המלאכותית אך באותה נשימה מדובר בקורס אשר לא מתאים לכל אחד. קורס Machine Learning הוא קורס אשר דורש מאיתנו יצירתיות, התמדה ולא מעט כוח רצון מאחר ומדובר בהכשרה וקורס אינטנסיביים כאשר הלמידה היא יום-יומית גם לאחר הקורס. 

היינו מגדירים אנשי Machine Learning כאנשים בעלי יכולות אנליטיות גבוהות במיוחד, אינטליגנציה רגשית גבוהה, יכולת לפרק דברים וראייה מרחבית. כמו כן, באותה נשימה אנו מאמינים כי ניסיון בסיסי בעולמות התכנות ומסדי הנתונים הוא הכרחי.

 כמה מרוויח איש Machine Learning?

אתם מעוניינים להיכנס אל אחד העולמות המובילים ביותר בעולם ההיי-טק והבינה המלאכותית ותוהים כמה למעשה מרוויחים בתחום, אנחנו לגמרי מבינים אתכם. לפי נישה(המתמחה בטבלאות שכר) אנו רואים:

  • 0-5 שנות ניסיון – משכורת של בין 30,000-40,000 ₪
  • 5-10 שנים – משכורת של בין 40,000-45,000 ₪
  • משרה ניהולית בתחום – משכורת של בין 45,000-55,000 ₪ 

חשוב לציין כי אלו הן רק טבלאות משוערות לפי נתונים שונים וסקרים שונים שנעשו. יחד עם זאת ישנם עוד לא מעט פרמטרים לפיהם המשכורת של איש AI המתמחה בMachine Learning מורכבת. מקצוע זה הפך בשנים האחרונות לבחירתם הטבעית של אלפי אנשי פיתוח ואנו רואים לא מעט אנשים עושים הסבה ועובדים ללא לאות על מנת להישאר בקדמת הבמה בכל הקשור לעולם הבינה המלאכותית.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן