השיטה הכי טובה ללמוד קורס REACT בשנת 2019

קורס React

מועבר על ידי המנטור והמדריך המנוסה בארץ – יניב ארד 

הקורס היחידי המועבר במתכונת Extreme70 לצבירת נסיון מקסימלי במהלך הקורס

 ומשתתפיו זוכים לליווי אישי ותמיכה 24/7 !


השאלה איך ללמוד React השנה, היא שאלה שנמצאת בראש סדר העדיפויות של מפתחי JavaScript רבים. מפתחים רבים מסתפקים ב-React ליצירת יישומי אינטרנט מודרניים, אבל בשל הפופולריות של השפה והביקוש שלה בתעשייה, יש עדיין מפתחי JavaScript רבים שרוצים ללמוד קורס REACT במלואו.

במדריך הזה, אני רוצה לתת למתחילים סקירה מקיפה של האופן שבו כדאי לגשת ללמידת React בצורה ממוקדת, שיטתית ונכונה.

לומדים (בקלות) ובמהירות

אין שום שיטה ללמוד משהו בדרך הקלה, וחשוב להיות סבלניים. זה נכון גם לגבי מפתחים. באופן אישי, אני מאמין שתמיד יש משהו חדש שאפשר ללמוד, גם אם יש לכם שנים של ניסיון בתעשייה. אם אתם אוהבים ללמוד תחומים חדשים ומאתגרים, אתם מוזמנים לחדד את הכישורים שלכם עם קורס REACT.

האתגרים והמיומנויות שתלמדו בקורס, יאפשרו לכם להיות מפתחים טובים יותר ולהשיג שליטה מקיפה על כל פרויקט שאתם עובדים עליו.

יחד עם זאת, אין עקומת למידה ל-React, במיוחד אם מקפידים על כלל אחד פשוט: לוקחים קורס REACT ולומדים את החומר צעד אחר צעד, בלי לאפשר לשום הסחות דעת לעכב אתכם במסע. JavaScript ו-React מתפתחים כל הזמן היות והם שומרים על חדשנות ורלוונטיות קבועים.

"אני יכול ללמוד תוך כדי עבודה"

זהו משפט שנשמע ממפתחים רבים, שבטוחים שהם יכולים ללמוד React תוך כדי ניסיון מעשי והתקדמות בעבודה. אז בואו נבין רגע למה זה לא הרעיון הכי טוב:

רוצים ללמוד React עם TypeScript?

אין שיטה ללמוד React לפני שלומדים המרת JavaScript לשפה מוקלדת, כלומר, אם רוצים להימנע מכאוס מוחלט רק בגלל שלא לקחתם קורס REACT מקיף שמלמד אתכם את החומר מהיסודות ועד השלבים המתקדמים.

לומדים React עם Redux?

Redux היא ספריית ניהול פופולרית ל-JavaScript, וחשוב ללמוד React מובנה לפני שעובדים עם ספריה מתוחכמת שנועדה לשמש בקנה מידה גדול ויישומים מורכבים. קורס REACT מגיע עם הרבה כלים שמאפשרים לכם לטפל ביישומים שלכם, ורוב יישומי React אפילו לא צריכים Redux או כל ספרייה אחרת.

הקורס מלמד אתכם כיצד להתמודד עם השפה לפני שאתם מוסיפים עוד ספריה מתוך ניסיון לפתור בעיות. במילים אחרות, Redux הופכת את ריאקט למורכבת יותר, במיוחד אם אתם ברמת מתחילים.

אז לא, אין קיצורי דרך

אלו היו רק כמה דוגמאות למתחילים בתחום שמאמינים שהם יכולים להתקדם בתעשייה מתוך נקודת מוצא של קיצורי דרך.

לכן חשוב להבין שחיפזון להתקדם לא יהפוך את חוויית הלמידה לקלה יותר. להיפך, בגישה כזאת תצטרכו ללמוד כמה דברים במקביל. אז התחילו עם קורס REACT כדי להבין את התחום מהיסודות, ואז להתקדם בהדרגה.

לומדים React צעד אחר צעד

עכשיו, שאנחנו מבינים למה חשוב ללמוד קורס REACT מאפס, כל מה שנשאר לכם זה לבחור את מרכז ההדרכות הטוב ביותר ולהשיג הסמכה רשמית בתחום.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן