השימושים והתועלת שבקורס C++

חברות הייטק המובילות בעולם משתמשות בשפת C++ לצרכים שונים, החל מצרכי גרפיקה בסיסית ועד בניית ממשק נתונים ותכנות אתרי WEB מלאים. לכן לא מפתיע לגלות שהביקוש לשפה, שנוצרה בשנת 1985, גדול ומתכנתים בעלי ניסיון בידע בשפת התכנות הזו מקבלים תנאים מפליגים ומשכורת מכובדת. המאמר הבא מרכז לך את כל הפרטים על קורס C++ ועל השימושים השונים בשפה עצמה. 

שפת C++, אשר הגרסה המסחרית הראשונה שלה הופצה בשנת 1985, בעת פרסום ספר הדרכה ראשון, היא שדרוג של שפת C המוכרת. השדרוג כולל המון אופציות חדשות שצריך ללמוד היטב כדי לא לטעות בהן ולכן ללמוד C++ צריך לעשות בקורס מסודר ולא ללמוד בבית, גם אם יש לך יכולת קליטה מהירה. 

השימושים של שפת C++ בתעשייה

חברות הייטק רבות, כמו אפל, סמסונג, גוגל ואפילו פייפאל, משתמשות בשפת C++, אך השימוש בה לא נעצר שם ואפשר למצוא את השפה גם במערכות למכשור רפואי ומכשור צבאי. 

כמובן, אפשר למצוא את שפת C++ גם באתרים דינמיים, המשלבים ניהול בסיסי נתונים ואופטימציזציה. 

שימושים נוספים לשפה הם שימושי גרפיקה שונים, ממשק נתונים, מנועים מתקדמים, עבודה בתחום שרתי אינטרנט, עיבוד תמונה ופענוח אותות וכמובן בניית משחקי מחשב. 

השימושים הרבים ששפת סי פלוס פלוס מאפשרת גורמת למתכנתים רבים להעדיף את השפה הוותיקה כשפה ראשונה, כדי להיות מסוגלים לעבוד בחברות הייטק רבות ואפילו בתעשיות לואוטק וכך להגדיל את היקף המשרות הפנויות שעומדות לרשותם ולהיות מסוגלים לעבוד בכל חברה המצריכה תכנות מונחה עצמים. 

למה לקחת קורס C++ מסודר ולא ללמוד לבד בבית

ברחבי הרשת אפשר למצוא מדריכים שונים ללימוד שפת C++, כולל ספרים רבים שאפשר לקנות. אך מדובר בשפה שקשה ללמוד לבד, מאחר וישנן דקויות רבות שצריך להכיר בקוד כדי לא להימנע מטעויות וכדי להגיע למצב של תכנות מהיר וקל, תוך שליטה מלאה בשפה. בנוסף, לימוד לבד בבית יכול לקחת זמן רב, ולעלות בסופו של דבר יותר מקורס מסודר עם מדריך שמגיע מהשטח. 

לימודים בקורס מסודר, עם מדריך ותיק, יעזרו לך לקצר את עקומת הלימוד, תוך שהמדריך בעל הניסיון יכול ללמד אותך את כל קיצורי הדרך, תוך התנסות מעשית בתכנות במהלך הקורס וצבירת ניסיון מעשי, כך שכבר בסוף הקורס יהיה לך את כל הידע הדרוש להתחלת עבודה בכל חברת הייטק בתנאים טובים. 

לסיכום, שפת C++, הנמצאת בשימוש בחברות הייטק רבות דוגמת אפל, סמסונג, פייפאל ואפילו גוגל, מושכת אליה מתכנתים רבים, אשר רוצים ליהנות מתנאים טובים ויכולות פיתוח רבות. קורס C++ ילמד אותך את כל מה שצריך לדעת כדי להתחיל בקריירה בהייטק. המדריך הוותיק יניב ארד מזמין אותך ליצור קשר, לשמוע פרטים נוספים ולהצטרף ללמעלה מ-6,000 מתכנתים שכבר למדו אצלו קורסי תכנות שונים. 

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן