יורדים לעובי הקורה: האם כדאי ללמוד React?

קידוד תגובה, שפת מחשב קוד מקור של ג'אוה קוד תכנות על המסך

עולם ההיי-טק, שפות הפיתוח וסביבות העבודה משתדרגות מדי שנה ועושה רושם כי מדי שנה מצטרפות אלינו לא מעט שחקניות אשר הופכות במהירות לשחקניות מרכזיות – אחת מן השפות היא שפת React. השפה בשנים האחרונות הפכה לאחת השפות המדוברות והשכיחות ביותר בעולם ההיי-טק ומכילה בתוכה לא מעט יתרונות אשר ביססו ומיקמו את מעמדה כאחת מן השפות האיכותיות ביותר ללמידה ועבודה בעולמות הפיתוח. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות אודות React – בדיוק לשם כך אנחנו פה על מנת לעשות לכם מעט סדר.

 

רגע, מה זה React בעצם?

אין מן הנמנע שאם הגעתם לכאן יצא לכם לשמוע לא מעט אודות השפה הפופולרית, יחד עם זאת לא מעט אנשים יודעים באמת מה עומד מאחורי השפה ומה הם מטרותיה, לפני שנמשיך נעשה לכם מעט סדר בעניין. שפת התכנות React הפכה בשנים האחרונות לביטוי שגור אצל מיליוני מפתחים ברחבי העולם ונחשבת לאחת מן שפות התכנות והסביבות העבודה הגמישות והאיכותיות ביותר לעבוד בהם. שפת תכנות React עובדת על בסיס קוד פתוח וניתן למצוא בה מגוון רחב של פלטפורמות אשר עוזרות לנו לפתח יישומים, אתרי WEB ושאר אפליקציות בצורה מקצועית ומהירה.

מטרתה של השפה הוא להפוך את עולם הפיתוח לעולם נגיש יותר, מהיר יותר ואיכותי יותר. React לעומת שפות אחרות עובדת ומתמקדת באובייקטיבים וברכיבים בודדים בלבד מה שהופך את מלאכת הפיתוח לקלה הרבה יותר ונותן למפתחים את היכולת לחופש פעולה מלא תוך כדי שהם מגדירים את הממשק בצורה איכותנית, בהתאמה אישית עד כדי הפרטים הקטנים ביותר.

האם השפה מתאימה למפתחים בעלי ניסיון?

מתכנתים רבים שואלים את עצמם האם השפה מתאימה גם להם, למעשה השפה מתאימה בעיקר להם. שפת React יכולה לשפר בצורה משמעותית את ארסנל הכלים של מפתחים ולהפוך אותם למפתחים איכותיים יותר, פרודוקטיביים יותר ובאותה נשימה להעמיד אותם בקדמת הבמה בעולמות הטכנולוגיה והפיתוח. אנו רואים עלייה מתמדת בקרב חברות הייטק, בתי תוכנה וסטארט אפים בהתהוות בכל הקשור למפתחים בעלי ניסיון וידע בשפה.

 

האם יש ביקוש למפתחי React בשוק?

החלטתם ללמוד React, למעשה אנחנו ממש לא מאשימים אתכם. אתם רוצים לשמר ולשפר את היכולות שלכם ולהפוך למפתחים הרבה יותר טובים. אנו רואים לא מעט אנשים אשר תוהים טרם לימודי React האם מדובר במשרה בעלת ביקוש בשוק הפיתוח – אם נרד לעובי הקורה אנו נראה בלוחות המודעות השונים, בלינקדאין ובשאר אתרי כוח אדם כי חלה עלייה דרמטית בביקוש של חברות פיתוח למפתחי React. כמו כן אנו רואים מחסור בשוק של מפתחים אלו – מה שאומר שיש ביקוש לא קטן עבור מפתחים אלו.

מה המשכורת אותה מפתח React עתיד להרוויח?

אחת מן השאלות הנשאלות ביותר טרם לקיחת קורס React היא מה המשכורת אותה המפתח יכול להרוויח. אנו רואים לא מעט אנשי פיתוח אשר בוחרים ללמוד שפה זו במטרה להרחיב את ארסנל הכלים שלהם ולהיות מפתחים טובים הרבה יותר. אם נרד לעובי הקורה ונסתכל על המשכורות השונות אנו נראה כי מפתח React מתחיל יכול להרוויח החל מ – 20,000 ₪ בחודש כאשר מפתח בעל ניסיון ומוניטין בתחום יכול להרוויח 35,000 ₪ בחודש ואף צפונה. כמו כן, אנו רואים לא מעט מפתחי React אשר בעלי ניסיון, ידע ומוניטין בשפות אחרות – אלו עוזרים להם להשיג משכורות גבוהות הרבה יותר לצד היכולת להתקדם ולהתפתח אף לתפקידי ארכיטקט ותפקידים ניהוליים אחרים בחברה.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן