כיצד להיכנס לתחום ה- Data Analysis

ניתוח מידע, Data Analysis הוא תחום שתופס תאוצה גדולה מאוד בשנים האחרונות, יותר ויותר מוסדות וארגונים אוגרים מידע רב שמגיע אליהם מהממשקים שלהם עם העולם החיצון, הביקוש לאנשים שמתמחים בניתוח המידע הזה ועיבודו לכדי ידע גדל כל העת.

מדוע אנו עדים לעלייה בביקוש לאנשי Data Analysis?

בשנים האחרונות אנחנו רואים עלייה מתמדת בתפוצה של מכשירים סלולאריים, מחשבים, וכן לעלייה בזמינות העולמית לרשת האינטרנט, העלייה הזאת הגדילה בצורה משמעותית את כמות האנשים שמשתמשים ברשת ויוצרים מידע. 

כמו כן, ישנה מגמה ברורה של שיתוף הבאה לידי ביטוי ברשתות החברתיות – כמות התמונות, הפוסטים והסרטונים שעולה בכל יום לרשת היא אסטרונומית, כדי להפוך את הנתונים לתוכנית עבודה שניתן להתקדם על פיה צריך לנתח כמויות אדירות של מידע.

מה עושים עם כל המידע הזה?

החברות הגדולות בתחום הטק, ביניהן הרשתות החברתיות אבל לא רק, משתמשות במידע שהן משיגות כדי להציע למשווקים ברחבי העולם מידע מדוייק על הקהל אליו הם מפרסמים, כיום מפרסם יכול להחליט ברמת דיוק הולכת וגדלה למי הוא רוצה להגיע, כלומר המפרסם יכול לפנות לפלח אוכלוסייה ספציפי ולפרסם רק אליו.

גם חברות גדולות שלא מוכרות את המידע שלהן לגורמי חוץ עושות שימוש מושכל במידע שמגיע אליהן, הן מעבדות אותו ומשפרות את המוצרים שלהן בהתאם לנתונים שמגיעים מהמשתמש הם מצליחים להתאים באופן אישי את המוצר כך שהמשתמש לא ירצה להחליף אותו ועוד.

כיצד להיכנס לתחום ה- Data Analysis

הכשרה ראויה היא מפתח להשתלבות בתחום ה-Data Analysis, יש מגוון מוסדות שמציעים מסלולי הכשרה בתחום מתוך מטרה להגדיל את כמות האנשים המוכשרים לכך בשוק העבודה בישראל.אחד המוסדות המובילים בארץ בתחום ה-Data Analysis, הוא בית פיתוח הקוד של יניב ארד.

הקורס של יניב ארד נקרא Data Analysis With Python מועבר בשפת python שנחשבת לאחת משפות התכנות המובילות והפשוטות יחסית ללמידה בתעשייה, הקורס רחב היקף הן מבחינת כמות השעות הנלמדות והן מבחינת כמות ואיכות החומר הנלמד.

כל כיתה היא כיתה קטנה ואינטימית ומכילה לכל היותר 12 תלמידים, באופן זה ניתן להביא למיקסום היכולות של כל תלמיד, בין היתר כל תלמיד נהנה מליווי אישי לכל אורך הקורס.

בקורס מועבר ידע חשוב שמהווה את בסיס הידע הנדרש כדי להתחיל ולעסוק בתחום, התלמידים יודעים כאשר יש ביכולתם להתקבל לחברות הייטק ולתרום כבר מהרגע הראשון.

בסך הכל הקורס אורך כשבוע, לרוב מיום ראשון עד יום חמישי כאשר בכל יום לומדים כ-8 שעות אקדמיות, כלומר אורכו הכולל של הקורס הוא 40 שעות. 

תנאי הקבלה לקורס דורשים מהמועמד לשלוט בשפת תכנות כלשהי או להיות בעל ניסיון כלשהו בעבודה בתחום ה- Data Science או ה- Data Analysis, זאת מכיוון שהקורס אינטנסיבי ביותר ויש העדפה להתעסק בנושאים החשובים בתחום ניתוח המידע ולא בנושאים אחרים הקשורים בתכנות.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן