כיצד להפוך למפתח פול סטאק?

 

קורס Full Stack (פול סטאק) הממוקד בארץ (60 שעות)

כולל ליווי של מנטור צמוד 24/7

 

מועבר על ידי המנטור והמדריך המנוסה בארץ – יניב ארד 

הקורס היחידי בארץ המיועד לבעלי רקע בפיתוח המכשיר אותם ב 60 שעות לטכנולוגיות ה Web המתקדמות ביותר

 הקורס מועבר במתכונת Extreme70 לצבירת נסיון מקסימלי במהלך הקורס ומשתתפיו זוכים לליווי אישי ותמיכה 24/7 !

 

מה זה פיתוח Full Stack ?

 

מפתחי Web הינם מהאנשים המבוקשים בתעשייה כיום. מערכת Web בנויה ממספר שכבות המרכיבות את הארכיטקטורה הכוללת:

שכבת ה Front End מולה עובד (גולש) המשתמש, שכבת ה BackEnd בה ממומשים מרכיבי הלוגיקה העסקית (BL-Business Logic) ושכבת הגישה למידה ( DAL -Data Sccess Layer). בנוסף, ישנה שכבת המידע עצמה הממומשת לרוב ע״י Data Base. בנוסף, יש את שכבת השירותים הרוחביים המקשרים בין ה Front End ל Back End, אחראים על נושא ההזדהות, ניהול ההראשות, אבטחת היישום ומרכיבים נוספים רבים.

 

במסלול ממוקד זה (60 שעות בלבד) , המיועד לבעלי רקע בפיתוח קודם, נכשיר את המשתתפים להיות מפתחי Web השולטים בכל מרכיבי ושכבות האתר. הקורס ברמה מאוד גבוהה (אינו מתאים לכולם) ומועבר במתכונת Extreme70 הפרקטית בארץ לצבירת נסיון מקסימלי. הקורס מועבר ע״י יניב ארד, בכיר מדריכי הפיתוח בארץ ומייסד שיטת Extreme70 בה מוכשרים כיום מפתחים בחברות הגדולות בארץ.

הקורס כולל את הטכנולוגיות:

פיתוח ב React או ב Angular בשכבת ה Front End

פיתוח ב Node.JS משולב עם Express בצד ה Back End

עבודה מול MongoDB Data Base

וכל זה תוך כדי לימוד Java Script מתקדם, השפה השלטת בתחום ה Web

 

*לבעלי רקע בפיתוח שאינו Web, יינתן קורס מבוא ל Web מקוצר – ללא עלות נוספת!

 

מפתחי Full Stack מהווים סחורה חמה בשוק הטכנולוגיה העולמי היות ויש להם יכולות ורסטיליות במיוחד שמאפשרות להם לסייע כמעט בכל פרויקט תכנותי ברמה גבוהה, מפתחי ה- Full Stack מחזיקים ברשותם סט יכולות טכנולוגי מגוון ומשמעותי, כך שקורס Full Stack מהווה קרש קפיצה לתחום ההייטק בישראל.

פיתוח Full Stack

מפתח Full Stack ומפתחי Web נחשבים למומחים מבוקשים מאוד בתעשיית ההייטק הישראלית, היות וחלק גדול מאוד מעולם הטכנולוגיה עובר לווב, אם בעבר היה דגש גדול על תוכנות כבדות שיש להוריד למחשב כדי להשתמש בהן כיום רוב הפיתוח מיועד מראש לווב.

אפליקציות ווב מכילות מספר שכבות ופיתוח של אפליקציה מהמסד לטפחות דורשת ידע רב במספר גדול של שכבות – אחת השכבות החשובות ביותר היא שכבת ה-Front End אשר פוגשת את הלקוח שמשתמש באפליקציה.

השכבה החשובה השנייה היא שכבת ה-BackEnd בה למעשה ממומש "המוח" של האפליקציה, רוב הלוגיקה שבה נעשה שימוש נעשית בצד השרת וכל החישובים הטכנולוגיים המסובכים גם כן נעשים בצד זה.

פרט לשכבות הללו יש עוד מספר שכבות שיש לשים עליהן דגש בעת בניית אפליקציית ווב כמו שכבת ה-DAL ושכבת המידע שממומשת בדמות מאגרי מידע גדולים כשלבסוף יש את השכבה שאחראית על נושא ההרשאות באפליקציה, נושא האבטחה וההזדהות למול צד השרת.

כיצד להפוך למפתח פול סטאק?

יש מגוון רחב של קורסים בתחום הפול סטאק אולם לרוב הם מיועדים לאנשים ללא רק תכנותי, שצריכים לקבל בסיס רחב לפני שהם יכולים להתחיל ולתכנת, כך מי שכבר בקיא בתכנות ורוצה לשדרג את היכולות שלו לעיתים קרובות לא יכול למצוא מקור טוב ללמידה.

לאחרונה התמונה הזאת משתנה לאחר שיניב ארד מציע בבית פיתוח הקוד שלו קורס ממוקד ומתומצת שמציע לאנשים בעלי רק תכנותי לעבור קורס מקצועי ביותר שייתן להם את כל הידע הדרוש כדי להפוך למפתח פול סטאק.

הקורס הממוקד שאורך 60 שעות בלבד, מאפשר ללמוד ב-12 מפגשים את כל הידע הדרוש, בנוסף בזכות העובדה שהקורס קצר יותר הוא גם זול באופן משמעותי ביחס לקורסים הבסיסיים יותר שאורכים כ-400 שעות ומכילים מידע לא רלוונטי רב, במיוחד למי שיש לו ניסיון קודם בתכנות.

בסיום הקורס התלמידים יוכשרו להיות מפתחי Web ששולטים בתכנות כלל השכבות והמרכיבים של אפליקציות ווב מורכבות ביותר, הקורס מועבר ברמה גבוהה מאוד, בטח ביחס לקורסים האחרים בשוק ומועבר במתכונת Extreme70 הפרקטית שדוגלת בצבירת ניסיון מקסימלי. 

הקורס מועבר ע״י יניב ארד שנחשב לבכיר מדריכי הפיתוח בארץ ולמי שפיתח את שיטת הלימוד Extreme70 בה מוכשרים כיום מפתחים בחברות הגדולות בארץ.

הקורס כולל מגוון רחב של טכנולוגיות כמו פיתוח ב-React או ב-Angular בשכבת ה-Front End,

פיתוח ב-Node.JS משולב עם Express בצד ה-Back End, כמו כן התלמידים ישלטו בעבוד מול MongoDB Data Base וכן בתכנות מתקדם ב-Java Script, שנחשבת לשפת הפיתוח הפופולארית ביותר בעולם ה-Web.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן