כל מה שחשוב לדעת על קורס Full Stack

פיתוח Full Stack הוא דבר מאוד מבוקש בתעשייה, ומבוסס על ידע כללי מאוד נרחב בעולם הפיתוח. מפתח Full Stack צריך לדעת את כל מה שקשור לעולם התכנון והעיצוב, עם שלל מיומנויות טכנולוגיות מפותחות וראייה עיצובית וטכנית כאחד. מפתח Full Stack ב-Web הוא אחד הדברים המבוקשים ביותר כיום בתעשייה.

מה זה קורס Full Stack?

קורס זה יעניק לכם מיומנויות ויפתח אתכם באופן יוצא מן הכלל, במידה ואתם מגיעים עם רקע בפיתוח. במידה ולא, אל דאגה, אנו מציעים גם הכשרה Full Stack ב-Web ללא כל עלות נוספת כך שתוכלו להגיע לקורס עם ידע מקדים. מערכת ה-Web בנויה מאינספור מרכיבים ושכבות, ומפתח ה-Full Stack יכול לתכנן ולשלוט בכולן, בצד הלקוח ובצד השרתים. אנו מציעים הכשרה אחת במינה בשיטת ה-Extreme70 שנוסדה ע"י בכיר מדריכי הפיתוח בארץ, יניב ארד, ללמידה וצבירת ניסיון בתחום.

מה הקורס כולל?

קורס ה-Full Stack שלנו, בשיטת Extreme70 כולל את הטכנולוגיות הבאות:

  • בצד ה-Front End: פיתוח ב-React או Angular
  • בצד ה-Back End: פיתוח ב-js
  • עבודה עם MongoDB Data Base
  • לימוד שפת ה-Java Script

למי מיועד קורס Full Stack?

קורס Full Stack מיועד לבעלי רקע קודם בפיתוח, שרוצים לשפר את המיומנויות הטכנולוגיות שלהם ולקדם את עצמם בעולם הפיתוח עד לרמה של Full Stack, עם ידע נרחב ומלא בעולם הפיתוח. המשתתפים יוכשרו בשיטה מיוחדת בה מכשירים את מיטב המפתחים כיום בארץ.

מהי עלות הקורס?

עלות הקורס הינה 8,300 ש"ח לקורס המקיף והמלא, כשניתן לקחת קורס בודד בנפרד ל-Node.js או React ב-4,350 ש"ח.

מה מייחד את הקורס שלנו?

מה שמבדל את קורס ה-Full Stack שלנו מקורסים אחרים, זה שהקורס שלנו ברמה מאוד גבוהה, בהכשרה של יניב ארד, בכיר מדריכי הפיתוח בארץ, יועץ טכנולוגי וארכיטקט תוכנה. ממציא השיטה הטכנולוגית המתקדמת Extreme70 בה משתמשים להכשרת מפתחים בחברות גדולות ברחבי הארץ. במתכונת זו תוכלו לקבל משהו שאין באף מקום אחר: ליווי וייעוץ של המנטור שלכם 24/7. אתם גם יכולים לחזור על הקורס כמה פעמים שתרצו עד שתוכלו להגיע גבוה מאוד ולהיות מרוצים מרמת הידע שלכם. אנו אף נכווין אתכם בבניית קורות חיים והגעה לראיונות עבודה. בסיום פרויקט הגמר, נעזור לכם בהפצת קורות החיים שלכם דרך אלפי קשרים עסקיים/

 

 

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן