כל מה שצריך לדעת על סביבת הפיתוח React

העולם לא יכול להתקיים ללא יישומי אינטרנט ומובייל, כל מה שאנחנו מכירים הפך לדיגיטלי החל מחיפוש והזמנת מונית ועד לביצוע עסקאות בנקאיות, כל זה הודות לספריות שמאפשרות חווית משתמש טובה.

 

מעוניינים לפתח וליצור אפליקציות ווב מתקדמות בזמן קצר ובתהליך נגיש ופשוט? אתם חייבים להכיר את React, הספרייה שתהפוך את החיים שלכם כמפתחים להרבה יותר מעניינים, פשוטים ונוחים יותר. מדובר בספרייה שלוקחת חלק במגוון רחב של שירותים בהם אנחנו עושים שימוש עמו למשל הפיד של פייסבוק ואינסטגרם, והיום ההחזקה, הפיתוח והקידום של הספרייה מתבצעים על ידי פייסבוק.

 

במאמר הבא נסביר את המושגים, היתרונות והיכולות של הספרייה, וגם איך כדאי לכם ללמוד אותה?

מה זה בכלל React?

ריאקט היא ספריית JavaScript בקוד פתוח המשמשת במיוחד עבור בניית יישומי אינטרנט בודדים. למרות שריאקט הינה ספרייה ולא שפה, היא מאוד פופולרית בקרב מפתחים בכל העולם, ויש לה קהילה מאוד גדולה. 

הספרייה משמשת בעיקר לפיתוח התצוגה של יישומי אינטרנט ומובייל שונים. בנוסף, היא מאפשרת ליצור קיכי ממשק משתמש הניתנים לשימוש חוזר. 

מה React מאפשרת למפתחים לעשות?

ריאקט הפופולרית מאפשרת למפתחים ליצור יישומי אינטרנט גדולים שיכולים לבצע שינוי נתונים מבלי צורך בטעינה מחודשת של העמוד, שמטרתה העיקרית היא מהירות.

 

הכירו את הסיבות שבזכותן הפכה ריאקט לספרייה פופולרית ואהובה בקרב קהילת מפתחים גדולה וחברות טכנולוגיה גדולות.

יצירה קלה של יישומים דינאמיים

ריקאט מקלה באופן משמעותי על בנייה ויצירה של יישומים דינאמיים מהסיבה שהיא דורשת פחות קידוד ומציעה יותר פונקציונליות, בניגוד ל JavaScript בה הקידוד עלול להיות מורכב יותר.

ביצועים משופרים

React עושה שימוש ב-Virtual DOM וככה יוצרת את היישומים מהר יותר. Virtual DOM משווה את המצבים הקודמים של הרכיבים ומעדכנת רק את הפריטים ב- Real DOM ששונו, במקום לעדכן שוב את כל הרכיבים, כפי שעושים יישומי אינטרנט רגילים.

רכיבים לשימוש חוזר

הרכיבים הם הבסיס לכל יישום React, ויישומים מורכבים לרוב ממספר רכיבים. לרכיבים אלה יש את ההגיון שלהם, וניתן לעשות בהם שימוש חוזר בכל יישום, מה שמקטין באופן דרמטי את זמן פיתוח היישום.

פשוטה ללמידה

ריאקט קלה מאוד ללמידה מהסיבה שהיא משלבת בעיקר מושגי HTML ו-JavaScript בסיסיים עם שדרוגים. ובכל זאת, כמו כלים אחרים צריך להשקיע זמן כדי ללמוד ולהבין בצורה נכונה את הספרייה.

משמשת לפיתוח יישומי אינטרנט ומובייל

את זה שריאקט משמשת לפיתוח יישומי אינטרנט אנחנו יודעים, אבל זה לא כל מה שהיא יודעת לעשות. ישנה מסגרת מאוד פופולרית בשם React Native, והיא משמשת ליצירת יישומי מובייל מעוצבים במיוחד. 

כלים מתקדמים לזיהוי קל של באגים

הספריה מתפתחת כל הזמן, ועובדים עליה מיטב המפתחים בעולם. פייסבוק פרסמה לאחרונה תוסף כרום שמטרתו לנפות באגים ביישומי ריאקט. התוסף הופך את תהליך איתור הבאגים של היישומים שפיתחתם באופן מהיר וקל.

רוצים ללמוד React? הכירו את הקורס שתצאו ממנו גם עם ניסיון

ללמוד ולהתפתח בהייטק בכלל ובפיתוח בפרט דורש מכם ניסיון ופרקטיקה מעשית. מפתחים רבים מסיימים קורסים ללא הניסיון הנדרש, ונתקלים בחברות הדורשות גם ניסיון וחיפושי עבודה מתישים. השיטה הטובה ביותר ללמוד וגם לצאת לשוק העבודה עם ניסיון מוכח, וארגז כלים רחב היא שיטת הלימוד EXTREME70 הכוללת בתוכה התנסות מעשית 70% מזמן הקורס.

 

לסיום,

ספריית react היא אחת הספריות הפופולריות ביותר בזכות היתרונות הרבים שהיא מציעה, וגם בזכות הקהילה הגדולה סביבה. לפני שאתם מחליטים איזה קורס הכי מתאים לכם עליכם לוודא כי מדובר בקורס עם התנסות מעשית שתיתן לכם את הניסיון הבסיסי שדורשות החברות הגדולות בהייטק.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן