כניסה לעולם הפיתוח עם קורס Full Stack

חושבים על כניסה לעולם הפיתוח והתכנות? או אולי לעשות הסבה מקצועית אחרי לא מעט שנים במקצוע אחר? בעזרת קורס Full Stack תוכלו ללמוד את עולם התכנות כמו שמעולם לא דמיינתם. גם מהצד של הלקוח וגם מהצד של השרת, ברמה הגבוהה ביותר, וליהנות משני העולמות.

מה זה Full Stack?

כשנכנסים לעולם התכנות, רצוי לדעת מושגים או שמות של שפות תכנות שונות. Full Stack כולל את כל עולם הפיתוח, כל השפות, כל המושגים ובעצם כל מה שצריך לדעת כשעוברים בצד הקדמי ובצד האחורי. הצד הקדמי הוא הצד שהמשתמש חווה ורואה, מבחינת עיצוב וחווית המשתמש (UX), והצד האחורי הוא הצד של השרת בו נערך הפיתוח ופתרון שגיאות/בעיות כלשהן. תפקידו של מפתח

Full Stack

הוא לעזור לשני הצדדים, ובעצם לפתור כל בעיה שנקרית בדרכו, גם עם הלקוח וגם עם השרת. זהו תפקיד מולטי-טכנולוגי שמצריך מיומנויות רבות ולמידה של שפות תכנות שונות, ולא רק אחת בלבד.

קורס Full Stack

הקורס שלנו מכשיר משתתפים בעלי רקע קודם בפיתוח הלאה אל השלב הבא, בדרך לקריירה יציבה ובטוחה כלכלית בעולם ה-Full Stack. הקורס מועבר במתכונת המיוחדת, Extreme70, שנוסדה ע"י המנטור של הקורס, יניב ארד, מדריך טכנולוגי בכיר וידוע מאוד בתחום. שיטה זו נועדה לתרגול וצבירת ניסיון רב במהלך הקורס, עד להרכבת תיק העבודות של בוגר הקורס בהצטיינות. מכאן, הדרך רק תיטיב עמו. יניב ארד בא להכשיר וללמד את הדורות הבאים בעולם הפיתוח לאחר 20 שנות ניסיון בעולם זה. מפתחי Full Stack הם אחד הדברים החמים ביותר כיום בתעשייה, מכיוון שהם נוגעים בכל דבר ויכולים לפתור כל בעיה. יש להם ידע של כמה וכמה אנשים וזהו דבר מאוד מבוקש בעולם ההייטק, ובכלל.

למי מיועד קורס Full Stack?

אם אתם מתעניינים בתכנות, זה מעולה, אבל הקורס מותאם לבעלי רקע קודם בתכנות היות וזהו קורס מקיף ומתקדם בשלל שלביו. קורס Full Stack מיועד לאנשים שרוצים להתמקצע בפיתוח Web, רכיבי האתר ושכבות האתר לעומק, משני השכבות – שכבת הלקוח ושכבת השרת כאחד. בקורסים אחרים יכולים ללמד אתכם את הבסיס, אבל כאן – ניתן ללמוד ממנטור ותיק בתחום את הצעד הבא ובכך להיות רגע אחד לפני התחלת קריירה אמתית ב-Full Stack. יש לציין שהקורס הוא ברמה מאוד גבוהה ואינו מתאים לכולם. לאנשים בעלי רקע בפיתוח שהוא אינו Web – תינתן הכשרה נוספת ללא כל תשלום.

מהו משך הקורס?

משך קורס Full Stack הוא 12 שבועות, בשעות הערב. במהלך הקורס תוכלו ללמוד פיתוח ב-Front End ופיתוח ב-Back End. בשכבת הפרונט – פיתוח ב-React או Angular ובשכבת הבק אנד – פיתוח ב-Node.js עם Express.

בקורס הזה תוכלו לקבל דברים שאין בקורסים אחרים: הכשרה ממנטור ותיק בעל ניסיון של 20 שנה בתחום – המנטור יניב ארד, מדריך טכנולוגי בכיר, בשיטת Extreme70 המתקדמת אותה פיתח במיוחד לקורסים שלו. תוכלו לחזור על הקורס מספר רב של פעמים, ללא כל הגבלה, עד שתבינו הכל. בשלב זה, השמיים הם הגבול ותוכלו להתחיל לפתח את הקריירה שלכם בעולם התכנות והפיתוח.

 

 

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן