ללמוד אנגולר בצורה מסודרת ונכונה (Angular)

כשמדברים על תכנות Web, מדברים על עולם שמתעדכן באופן תמידי. מתכנתי ווב הם אנשים שדינאמיות זה השם השני שלהם והם צריכים להסתגל לשינויים במהירות רבה, ללמוד מהר, ולדעת לחזות אילו כלים יהיו סיפור הצלחה ואילו לא. אם התיאור הזה נשמע לך מוכר, סימן שפיתוח ווב לא זר לך ושפיתוח Front End הוא חלק ממך. לכן קורס Angular צריך להיות בראש רשימת הקורסים שלך לשנה הקרובה. 

בפיתוח לסביבת ווב, בניגוד לפיתוח תוכנות, ישנם שינויים רבים, אשר לעיתים מתרחשים גם אחת לחצי שנה. השינויים מהירים, כשלפתע יכולה לצוץ סביבת פיתוח שאיש לא שמע עליה קודם לכן ולהפוך לסביבה הפופולארית ביותר. מתכנתי Front End רבים לוקחים קורסי פיתוח באופן תדיר, כדי להישאר מעודכנים ולשדרג את התנאים במשרה הבאה שלהם. 

למה בעצם Angular טובה?

בשנת 2010 שחררה גוגל את Angular, אשר נועדה לפתור אתגרים בפיתוח יישומי דף יחיד, ומבוססת על שפת JS. התשתית מתוחזקת על ידי גוגל, כשבנוסף מתחזקים אותה גם קהילה רחבה של מתכנתים, שמוסיפים ומעדכנים אותה. בשנת 2016 שוחררה גירסת 4.0 של התשתית, שכיום היא הגרסה המעודכנת ביותר שלה. 

היתרון של Angular הוא שדפי האינטרנט נטענים בבת אחת ולא עוברים רענון, כך שהגולש לא חווה את המצב המעצבן שבאמצע כתבה מעניינת הדף מתרענן וצריך למצוא את הנקודה שהגולש הפסיק בה. החיסרון היחיד בסביבת הפיתוח הוא העובדה שהיא מבוססת על JS, כך שאם הגולש חסם את האפשרות ל-JS, הדף לא ייטען והאתר לא יוצג. 

להישאר מעודכנים באמצעות קורס Angular מסודר

הרצון להישאר מעודכנים תמיד, להשתפר, ללמוד עוד ועוד, הוא חלק משגרת החיים של כל מפתח Web, שצריך ללמוד כל סביבת פיתוח וכל שפה חדשה שיוצאת לשוק כדי לשפר את התנאים במשרה הבאה או אפילו כדי להתקדם במשרה הנוכחית. הלמידה התמידית מאפשרת לך להישאר עם מוח רענן, לענות לצרכים של לקוחות מגוונים ולחסוך זמן רב בפיתוח, דבר החוסך כסף למעסיקים עתידיים, שישמחו להעסיק אותך בחברה.

הדרך להישאר מעודכנים היא באמצעות לימודים סדירים, שלמעשה לא נפסקים לעולם, כי כל מתכנת Front End יודע שעוד כמה חודשים יכולה לצוץ סביבת פיתוח חדשה, או שפת תכנות חדשה שתתפוס את המקום של הסביבה הקודמת וצריך להיות עם היד על הדופק. לכן קורסים סדירים הם הפתרון לכל מתכנת ווב, בהם גם קורס Angular מסודר, שמאפשר לך להתנסות במערכת בזמן הקורס. 

לסיכום, קורס Angular מסודר יאפשר למפתחי  Front End להישאר מעודכנים, לשדרג את התנאים במשרה הבאה או להתקדם במשרה הנוכחית. יניב ארד מזמין אותך לשמוע פרטים נוספים על הקורס ולהצטרף ללמעלה מ-6,000 המתכנתים שהכשיר במרוצת השנים וכמובן, לשמוע פרטים על קורסים נוספים שיעזרו לך להישאר עם ידע מעודכן. 

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן