ללמוד את עולם הפיתוח

עולם הפיתוח הוא מאוד דינמי ומשתנה, ובמיוחד בשנים האחרונות עם טכנולוגיות חדשות ושפות תכנות מתקדמות. ללמוד Full Stack מעולם לא היה מתבקש יותר, ובוודאי אם יש לכם כבר רקע בעולם התכנות ואתם מעוניינים לקחת את העניינים צעד אחד קדימה.

מה זה Full Stack?

שאלה טובה! נשמח לענות עליה. Full Stack זה כל החבילה במכה. מה זה אומר? זה אומר שהמפתח לומד את כל עולם הפיתוח במלואו, גם הקדמי וגם האחורי, או במילים אחרות, גם Front End וגם Back End. הוא זוכה להיות גם בצד החיצוני וגם בצד מאחורי הקלעים, כמו שקוראים לזה. כמו שקוראים לזה Full Stack, כך מקבלים את הכל בחבילה אחת. המפתח לומד הכל על תכנון ב-Web, שכולל את כל שכבות האתר וכל המרכיבים באתר. מפתח Full Stack זוכה לטעום מהכל, גם מהעולם האחורי, שנקרא גם "בק אופיס", בו מתכננים הכל ומפתחים את כל מה שקשור בצד השרת. העולם הקדמי, הפרונט, הוא העולם אותו המשתמש רואה, גם מבחינת חווית המשתמש וגם מבחינת עיצוב. ולכן, המפתח יכול לגעת בכל העולמות ויכול להיות לו ידע עצום בתחום נרחב זה.

מהו תפקידו של מפתח Full Stack?

תפקידו של המפתח לדעת פיתוח מקצה לקצה, מה-Front עד ל-Back: הוא יודע שפות תכנות שונות, לא רק שפה אחת. הוא יכול לפתח הכל מאפס או לצד הלקוח וזו תכונה מאוד חשובה שמחפשים היום בחברות הייטק. בנוסף, יותר קל למצוא עבודה כשמפתח מבין בכמה שיותר תחומים ויודע לתכנת בכמה שפות שונות. הידע הנרחב של תכנות ופיתוח הן בצד הלקוח והן בצד השרת הוא יתרון עצום בשוק העבודה כיום, ואפילו מקצוע מאוד נחשק בתחום. Full Stack הוא איש אשכולות ויודע לעשות הרבה דברים, בצורה מהירה ויעילה. הוא יכול למצוא פתרונות גם בצד הלקוח וגם בצד השרת, המומחיות שלו היא בלתי נתפסת והפרספקטיבה שלו הרבה יותר רחבה מכל מתכנת רגיל. הוא יכיר שפות כמו Python, Node, Java ויהיה בקיא גם ב-SQL.

תפקיד המפתח אפילו יותר רחב מזה, והוא יכיר גם שפות כמו HTML ו-CSS.

איפה לומדים Full Stack?

אנו מציעים קורס Full Stack נרחב בו תוכלו לפתח מיומנויות וללמוד כל מה שניתן על עולם Full Stack ב-Web במלואו. אצלנו תקבלו ליווי ותמיכה 24 שעות ביממה, כולל סופי שבוע. בנוסף, תוכלו גם לחזור על הקורס כמה פעמים שתצטרכו אם תרגישו שאינכם בקיאים מספיק בחומר על מנת לשלוח קורות חיים וללכת לראיונות עבודה. נעזור לכם גם בבניית קורות חיים מרשימים ונטוורקינג עם גורמים רלוונטיים ומפתחי Full Stack נוספים.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן