ללמוד תכנות עם שפת Python

עולם התכנות הוא עולם ומלואו. אם דברים טכניים נשמעים לכם כמו סינית, ואין לכם מושג מה זה באמת שפת תכנות ובפרט Python נשמח להסביר לכם במאמר הזה כמה דברים שאולי ישנו את דעתכם.

מהי בכלל שפת Python?

Python היא שפת תכנות מהנפוצות והוותיקות ביותר בעולם. כמעט רוב החברות הגדולות בעולם משתמשות בה, וגם בשפות אחרות, והיא ידועה בקלות ובפשטות שלה ולכן לרוב, כל מי שרוצה ללמוד תכנות או בכלל להיכנס לעולם התכנות, יתחיל בה. בשפה זו משתמשים בעולם ההייטק, ולכן, אם אתם מחפשים עבודה בתחום ההייטק המבוקש, מומלץ ואף רצוי ללמוד Python . באמצעותה תוכלו לכתוב קוד בצורה נוחה וברורה, ובפחות זמן מאשר בשפות אחרות. זוהי השפה המומלצת למי שרוצה להיכנס לעולם התכנות ולהשיג עבודה יציבה עם משכורת אמידה בעולם ההייטק הדינמי.

איך ניגשים ללמוד תכנות בקורס Python?

אם החלטתם לגשת ללמוד תכנות והעולם הזה מעניין אתכם, או שלמדתם מקצוע אחר והחלטתם, מסיבה כלשהי, לעשות הסבה, כל הכבוד. זוהי בהחלט החלטה נבונה, וקורס Python יעזור לכם בהשגת עבודה יציבה וביטחון כלכלי לטווח ארוך. קורס Python מיועד גם לאנשים ללא כל רקע מוקדם בתכנות. בשלב הראשון תלמדו כיצד להתקין את התוכנה בקלות. לאחר מכן, תלמדו על סוגי משתנים, קריאת וכתיבת פונקציות, פעולות בתוכנה, שימוש במחרוזות, עבודה עם רשימות, עבודה עם לולאות ובקרה בזרימה, כתיבת קבצים וקריאתם.

למי מתאים קורס Python?

הקורס מתאים לכל אדם שמעוניין ללמוד תכנות בקלות, בתור מתחיל בעולם התכנות. הקורס מותאם לאנשים עם רקע קודם, אפילו בסיסי, בעולם התכנות והפיתוח. אם אתם מעוניינים להיכנס לעולם הפיתוח בצורה יותר רצינית, או לעשות הסבה למקצוע מבוקש, קורס Python הוא המקום בשבילכם. שפה זו היא מבין הנפוצות והוותיקות ביותר, קלה ונוחה לשימוש, וניתן ללמוד בה כתיבת קוד בצורה פשוטה וברורה.

מהי עלות הקורס?

מחיר הקורס הוא 4,350 ש"ח, ל-5 מפגשים שבועיים בלימודי יום בין השעות 9 בבוקר ל-4 וחצי אחר הצהריים.

מה אנחנו מעניקים לכם בקורס?

בקורס Python שלנו אנחנו מעניקים לכם הטבות שאין בשום מקום אחר בארץ על מנת לעזור לכם להתחיל באופן יעיל ומקצועי את הדרך שלכם לקריירה מוצלחת בתכנות ופיתוח:

  • ליווי, ייעוץ ותמיכה של המנטור יניב ארד, מבכירי המדריכים הטכנולוגיים בארץ 24/7 לאורך כל הקורס
  • אפשרות לחזור על הקורס מספר פעמים ללא כל הגבלה וללא עלות נוספת
  • לימודים במתכונת מתקדמת ושיטה שנוסדה ע"י המנטור יניב ארד – Extreme70
  • עזרה בבניית ושיפוץ קורות חיים, והפצתם לגורמים רלוונטיים למציאת עבודה
  • הפצת קורות החיים בפלטפורמות ייעודיות למציאת עבודה בתחום

נשמח לסלול אתכם את הדרך ביחד בהצלחה בפרויקט הגמר ועד למציאת עבודה יציבה בעולם ההייטק. אם אתם מעוניינים להעשיר את הידע שלכם בשפות תכנות, בידקו גם את הקורסים הנוספים באתר שלנו.

 

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן