למה כדאי להתחיל עם קורס java

ג'אווה נבחרת שוב ושוב לשפת התכנות הנפוצה ביותר בעולם ויש לכך סיבות טובות – היא נוחה, מהירה, אדפטיבילית וטובה לשימושים רבים, לכן קורס java הוא פעמים רבות הקורס הראשון שאנשים שנכנסים לתחום המחשבים לוקחים.

מי משתמש בג'אווה?

אפשר להגיד כמעט בביטחון שכל חברה גדולה עושה שימוש בשפה, היא אחת מהשפות הכי שימושיות, היא במיוחד פופולארית כאשר מדובר במיזמים גדולים שמשלבים מתכנתים רבים שצריכים לעבוד בסינרגיה מרבית. 

העקרונות שלאורה השפה פותחה מסייעים בפירוק של הפרויקט לחלק קטנים ופשוטים יותר שמאפשרים לחלק משימות מסובכות לכמות גדולה של מתכנתים שעובדים יחד כדי להשלים את הפרויקט.

ג'אווה פופולארית במיוחד בקרב חברות שעוסקות בפיתוח אפליקציות ולמעשה חלק גדול מהאפליקציות בחנות האפליקציות של גוגל נכתבו בשפה זאת.

מה הופך את ג'אווה לשפה טובה כל כך?

אחת הסיבות שהופכות את ג'אווה לשפה טובה כל כך היא העובדה שהיא שפה מאוד מתוחזקת, צוותים שלמים עובדים על שיפור השפה, ייעולה וקידומה, כך שהיא מתעדכנת באופן תדיר יחסית ונוספים אליה פיצ'רים חדשים ומתקדמים כל העת

ג'אווה מאפשרת למתכנתים לעשות שימוש בספריות רבות ומגוונות במיוחד– הספריות הללו הן למעשה קוד שכתבו האנשים שאמונים על פיתוח השפה והוא נכתב בצורה יעילה במיוחד שמאפשרת להנות מביצועים מהירים ויעילים מבחינת זיכרון. 

חלק מהספריות שהופכות את ג'אווה לשפה פופלארית כל כך הן ספריות המתמטיקה והקבצים, שמאפשרות גם למתכנתים פשוטים יחסית לבצע משימות מסובכות להפליא בצורה מעולה.

למה כדאי להתחיל עם קורס java

כפי שצוין, מדובר באחת השפות הכי פופולאריות בתעשיית ההייטק בישראל ובעולם, למעשה מדובר במקרים רבים ברף הכניסה הבסיסי ביותר לחברות רבות, מי שרוצה להתמקצע בתחום התוכנה ואולי להתחיל בה קריירה חייב ללמוד את השפה. 

תעשיית ההייטק הישראלית משוועת לידיים עובדות בתחום ולכן מי שיוכל לתרום ולסייע לא יתקשה למצוא משרה פנויה באחת מהחברות הללו, בנוסף ג'אווה היא כלי עבודה חזק מאוד שכל מתכנת רוצה להחזיק, גם אם הוא כבר מכיר שפות אחרות ושולט בהן לחלוטין. מתכנת שלא מכיר את ג'אווה הוא למעשה מתכנת שחסרים לו ידע והבנה קריטיים להצלחה בתחום ההייטק. 

קורס ג'אווה – איפה כדאי ללמוד ומה לומדים

כאמור אם תבחרו לקחת קורס ג'אווה תזכו בקרש קפיצה לעולם ההייטק בישראל, מומלץ במיוחד לבחור בקורס שעובר בבית הספר לתוכנה של יניב ארד שבבית הספר שלו עברו אלפי תלמידים מרוצים.

במהלך הקורס שיארך בסה"כ שבעה ימים התלמידים ילמדו על העקרונות הבסיסיים של השפה, על הסינטקס – הצורה שבה כותבים אותה וכן על פונקציות, לולאות, תנאים ועוד.

כמו כן, התלמידים ילמדו על עקרונות תכנות כלליים כמו תכנות מונחה עצמים על עבודה עם spring וכן הם יתנסו בפרויקט תכנות גדול שיאפשר לממש את כל הידע שנצבר במהלך הקורס.



העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן