למה כדאי לכם ללמוד Python?

שפת תכנות פייטון על רקע חדר שרתים. תכנות זרימת עבודה מושג אלגוריתם מופשט על מסך וירטואלי.

שפת התכנות Python כמה סיבות ממש טובות לקחת קורס פייתון איכותי

אנו יוצאים מנקודת הנחה שלא הגעתם לכאן סתם, אם אתם פה אין מן הנמנע שאתם מתעניינים באחת מן שפות הפיתוח המובילות ביותר בעולם. כיום אנו רואים לא מעט אנשים מדברים על שפת Python אך באותה הנשימה לא כולנו מבינים ויודעים מספיק מה היא שפת התכנות, מי עומד מאחוריה ומה הם היתרונות שלה. שפת התכנות Python נחשבת לאחת השפות הפופולריות והשכיחות ביותר בעולם כרגע, הלכה למעשה אנו רואים מיליוני מפתחים ברחבי העולם לצד חסרי ניסיון אשר בוחרים ללמוד את השפה המדוברת. השפה מלאה ביתרונות אשר הופכים אותה לבחירתם הטבעית של לא מעט בתי תוכנה, חברות הייטק וסטארט אפים. ריכזנו עבורכם את כל המידע האינפורמטיבי אודות השפה השכיחה.

אחת ולתמיד – זה הזמן להכיר את השפה המדוברת

שמעתם לא מעט על השפה אך מה אתם באמת יודעים עליה? Python כיום נחשבת לשפה הפופולרית ביותר בעולם הפיתוח והתכנות וקורס Python נחשב לאחד המבוקשים ביותר. המטרה של השפה היא לשמש למטרות תכנות גנריות וכלליות ומבוססת על גבי צד שרת – הלכה למעשה זה אומר ששפה זו פועלת על גבי שרת ייעודי והיא זו שאחראית על כל מה שקורה מאחורי הקלעים, לטוב או לרע.

השפה הגיחה אל חיינו בשנות ה – 90 מתוך ציפייה ליצור שפה אחת, קלה לכתיבה ומסודרת אשר תהפוך את מלאכת כתיבת הקוד לפשוטה הרבה יותר תוך כדי שהיא משלבת בתוכה מספר שפות לכדי שפה אחת. 

לימוד Python: מה הם היתרונות?

פייתון הפכה לאחת מן השפות הפופולריות בעולמות הפיתוח, הלכה למעשה זה ממש לא מפתיע מאחר וניתן לראות לא מעט יתרונות בשימוש בשפה זו. ריכזנו עבורכם מספר יתרונות של השימוש בשפה:

  • מתאים למפתחים מנוסים אך גם למתחילים – כאשר אנחנו יורדים לעובי הקורה אנו מגלים כי השפה נבנה במטרה להפוך את תהליך הקוד לפשוט הרבה יותר, כך שקודים שבשפות תכנות אחרות נרשמות על גבי מספר עמודים יכולות להירשם על גבי עמוד אחד ב Python. השפה הינה שפה בה אתם יכולים לקבל את הפידבק על המסך מיד לאחר כל כתיבה ונחשבת לאחת השפות הקלות ביותר ללמידה. למעשה מגזין WP ENGINE המוערך קבע כי השפה הינה השפה השנייה הקלה ביותר ללמידה אחרי HTML.
  • שפה אחת, שימושים רבים – אמנם מדובר בשפת פיתוח אך אנו רואים שימוש בשפה במגוון רחב של נישות – החל מאבטחת סייבר, בינה מלאכותית, אוטומציות, מסדי נתונים, מדע נתונים, משין לרנינג ועוד מגוון רחב של תחומים.
  • ביקוש בשוק העבודה – Python נחשבת לאחת השפות הפופולריות ביותר כיום בשוק העבודה ואנו רואים לא מעט מעסיקים אשר פועלים ללא לאות על מנת לצרף אל שורותיהם מתכנתי Python אשר יהפכו את מלאכת הפיתוח לקלה הרבה יותר.
  • חיסכון בזמן – קוד שבשפה אחרת היה יכול להתבסס על גבי מספר שורות בשפת התכנות Python יכול להיות רשום על גבי מספר מילים. כתוצאה מכך אנו רואים חיסכון בקוד מיותר, חיסכון בזמן ופרודוקטיביות גבוהה.
  • קהילה חמה ואיכותית – כיום ניתן לראות קהילה מאוד איכותית וגדולה של מפתחים סביב Python, קהילה חזקה תעזור לכם להיכנס בצורה נכונה אל השפה לצד שיפור היכולות שלכם.

כמה מרוויח מתכנת Python?

אחת השאלות הנשאלות ביותר היא כמה מרוויח מתכנת Python, אם נרד לעובי הקורה אנו נגלה כי שפה זו נחשבת לאחת השפות המבוקשות ביותר. כיום ניתן לראות ג'וניורים אשר מתחילים להרוויח החל מ –  17,000 ₪ בתחום כאשר בעלי ניסיון, ותק ומוניטין בתחום יכולים להגיע למשכורות של 40,000 ₪.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן