למה כדאי ללמוד קורס Full Stack?

חושבים על עתיד טוב יותר? ביטחון כלכלי זה משהו שכולנו מחפשים ולא משהו שניתן להשיג כל כך בקלות. האתגר בעולם התכנות גורם למתכנתים לרצות ללמוד קצת יותר, ולהעשיר את הידע בעוד שפות תכנות, או עוד שיטות לתכנות בצורה יותר פשוטה וברורה. בקורס Full Stack תוכלו לייעל את המיומנויות שלכם בצורה קצת אחרת.

קצת על קורס Full Stack?

עולם הפיתוח הוא עולם דינמי ומשתנה בכל רגע נתון. עם כל השינויים, חשוב לדעת כמה שאפשר בנושא ולהעמיק את הידע הקיים. גם לבעלי רקע קודם בתכנות, כדאי לדעת שפות תכנות נוספות מעבר למה שהם כבר יודעים, על מנת לדעת לפתור בעיות גם מצד הלקוח וגם מצד השרת. למצוא פתרונות מקצה לקצה, בצורה הטובה ביותר, ולהיות המומחים בכל מה שקשור ל-Front End וגם ל-Back End.קורס Full Stack יעניק לכם את הידע הנרחב ביותר בכל מה שקשור לעולם התכנות. אם אתם מתכנתים בעלי יכולת למידה עצמית, זה מצוין – כך תוכלו ללמוד קצת יותר אפילו בבית, מעבר לשעות הקורס. במקרה הזה, מילת המפתח היא תרגול.

מה לומדים בקורס Full Stack?

רוב המשתתפים שיגיעו לקורס יהיו בעלי רקע קודם בתחום או בתעשייה. המשתתפים ישאפו ללמוד קצת יותר, להעמיק יותר אל תוך עולם הפרונט ובכך להיות מולטי-טכנולוגיים בעולם המשתנה באופן קבוע. כמו מערכת ה-Web, גם המפתח עשוי מאלפי שכבות שונות, חלק חיצוניות וחלק פנימיות, אפשרי ואף רצוי לגלות את כולן. בעולם דינמי בו חייב לרכוש ידע כל הזמן, אלפי מתכנתים לומדים גם בבית כיצד לתכנת בצורה נכונה ויעילה יותר, ולרוב ילמדו שפת תכנות אחת בלבד בה ישלטו ובאמצעותה ילמדו לתכנת.

בקורס זה לומדים בין היתר:

  • כניסה לתוך שכבת ה-Front End בדגש על פיתוח ב-React ו-Angular
  • כניסה לתוך שכבת ה-Back End בדגש על פיתוח ב-js
  • למידת שפת התכנות הנפוצה Java Script
  • כיצד לעבוד עם מסד הנתונים MongoDB

מה הקורס מציע?

קורס Full Stack מציע מתכונת למידה שונה מהרגיל, בשיטה מיוחדת שנוסדה ע"י המנטור יניב ארד, איש מפתח בעולם הפיתוח בארץ, עם 20 שנות ניסיון באמתחתו. שיטת Extreme70 מעניקה טכניקות לימוד פרקטיות וצבירת ניסיון מקסימלי עד לפרויקט הגמר. שיטה זו עובדת במתכונת Boot Camp עם תרגול קוד באופן קבוע וכמה שיותר, על מנת לצבור ניסיון רב בכתיבה והבנת הקוד. המנטור ילווה את המשתתפים 24/7, לאורך כל תהליך הלמידה, ויכוון אותם בדרך אל הקריירה ב- Full Stack: בניית קורות חיים, שיפוץ קורות חיים, הגעה לראיונות עבודה ויצירת קשרים עסקיים רלוונטיים עם אנשי מפתח בתעשיית ההייטק.

לסיכום, מפתח Full Stack נוגע בכל מה שקשור לעולם הפיתוח וזהו מקצוע נחשק בתעשייה כיום. הקורס יעניק לכם שליטה בשפות תכנות שונות ושיטות לכתיבת קוד בצורה יעילה ומהירה יותר, וכמו כן גם פיתרון שגיאות בשני הצדדים. לקורסים נוספים, מוזמנים לבדוק באתר.

 

 

 

 

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן