למה להתחיל בג'אווה ?

שפת התכנות ג'אווה נחשבת לשפת התכנות הפופלארית ביותר ביותר בעולם, היא שפה פשוטה יחסית ללמידה מצד אחד ומצד שני היא מאפשרת בניית תוכנות מורכבות ואיכותיות מצד שני, לכן קל להבין מדוע כמות גדולה כל כך של חברות בוחרות לתכנת באמצעותה, כדי להיכנס לתחום ההייטק, קורס ג'אווה הוא אחד הצעדים הכי חכמים שאפשר לעשות.

למה להתחיל בג'אווה

כמו שציינו ג'אווה היא למעשה השפה הכי פופולארית בימים אלה בשוק העסקי לכן גם רק מנקודת מבט תועלתנית אפשר להבין מדוע כדאי לבחור ללמוד את ג'אווה כשפת התכנות הראשונה. מעבר לכך, ג'אווה מגלמת בתוכה עקרונות תכנות חשובים מאוד.

למעשה, ג'אווה במשך שנים מובילה את הדגל בכל הקשור לתחכום ורמה של שפות תכנות כאשר היא מהווה מודל ששפות אחרות כמו סי שארפ הולכות בעקבותיו.

בשפה יש מגוון רחב של עקרונות תכנות שהופכות משימות קשות מאוד למשימות פשוטות יחסית שניתנות לחלוקה בין כמות גדולה של מתכנתים שעוסקים בתכנות יום יומי כדי ליצור מוצר לשוק או כדי לשפר מוצר קיים. 

מה לומדים בקורס ג'אווה

בקורס ג'אווה לומדים על עקרונות תכנות חשובים ורבים, הקורס כולל בתוכו מידע רב על הצורה מתחילים לתכנת, על האופן שבו מתכנתים בצורה נכונה ועל הדרכים לכתיבת קוד קצר, יעיל וחסכני במשאבים.

בין עקרונות התכנות שיילמדו בקורס ניתן לציין:

לימוד קוד בסיסי – בקורס יועבר לתלמידים מידע בסיסי על וראשוני על תכנות, התלמידים יכירו מושגי כמו לולאות, תנאים, מחלקות, חבילות, שמות משתנים ובנוסף את כל הידע הדרוש לטובת כתיבת תוכנה בסיסית וראשונית.

תכנות מונחה עצמים – פרדיגמת התכנות שג'אווה נבנתה לאורה היא פרדיגמת התכנות מונחה העצמים, בשיטה זאת המתכנת לוקח פרוייקט מורכב ומחלק אותו לכמה שיותר חלקים קטנים שיכולים לעבוד בהרמוניה כדי להגשים את מטרת העל – כתיבת קוד שימלא את המשימה המורכבת שהוגדרה.

עקרונות תכנות מתקדמים בג'אווה – ג'אווה מציגה מספר גדול יחסית של עקרונות תכנות מתקדמים כמו שימוש בפונקציות גנריות, עבודה עם קבצים חיצוניים, ביטויי למבדה ועוד.

שיטות עבודה ועקרונות עיצוב – בקורס התלמידים ילמדו לעבוד עם מערכת spring, בנוסף התלמידים ילמדו כיצד יש לעצב תוכנה כך שתשרת את המטרה שלה על הצד הטוב ביותר, יש ממגוון רחב עקרונות עיצוביים מהם יילמדו העקרונות החשובים והבסיסיים ביותר.

קורס ג'אווה עושים אצל יניב ארד

בית הקוד של יניב ארד הוא אחד ממוסדות הלימודים המובילים בארץ בכל הקשור ללימודי תכנות, קוד והייטק, התלמידים שמגיעים לקורס יעברו במשך שבוע את אחד הקורסים המקיפים והמרוכזים ביותר בשוק, אורכו של הקורס בסך הכל הוא 40 שעות, הקורס מתחלק על פני חמישה ימים כלומר שמונה שעות בכל יום.

הקורס נחשב לאינטנסיבי במיוחד, ברמה כזאת שמאפשרת לתלמידים לספוג המון ידע בזמן קצר שלא פוגע בשגרת החיים.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן