4 סיבות למה אתם צריכים ללמוד קורס JAVA

בעולם התכנות, אחת מצורות הבילוי הפופולריות היא הכפשת ג'אווה. זה הולך ככה: אחת לכמה זמן, מתכנת משועמם מנסה להחיות את הרעיון שג'אווה היא שפה שזמנה עבר, ומדבר בשבחן של כמה שפות אחרות שכדאי יותר ללמוד, כולל הסיבות.

ברוב המקרים זה קורה בצורה שמתחילה כמו טרנד, או שפשוט אפשר לשמוע ויכוחים רמים בנושא במהלך Happy hour במקומות עבודה שונים בתעשייה. אלא שזהו מיתוס שחייבים להעיף, כי Java היא שפת התכנות העיקרית, ונתון זה לא השתנה ממרץ 2018.

אז עכשיו, שאנחנו מבינים שג'אווה רחוקה מלמות, בואו נראה למה כדאי ללמוד אותה

במהלך העשור האחרון, ג'אווה שומרת בעקביות על המקום העליון או מרחפת לידו, יחד עם התומכים העיקריים כמו JavaScript, C++, C, וכדומה. אז אם אתם עדיין מחפשים סיבות ללמוד קורס JAVA, יש לנו, בתור התחלה, ארבע סיבות עיקריות וחשובות:

Java היא שפת יסוד

זוהי אחת המיומנויות החשובות היום בפיתוח תוכנה. קחו, לדוגמא, את Java Virtual Machine, תוכנית שמפעילה תוכניות. תכנית זו היא הסיבה שהאינטרנט המודרני מתפקד כפי שהוא מתפקד כיום, ומאפשר לתוכניות Java לפעול על כל מערכת הפעלה, בניגוד לעבר, כשהתוכנות נכתבו במיוחד למערכת הפעלה אחת, והגבילו במידה ניכרת את השימושיות שלהן במכשירים אחרים.

בעוד שמתכנתים שיבחו בשנים האחרונות שפות אחרות שעובדות לטענתם טוב יותר, כל השפות האחרות חולקות בכל מקרה איזה יסוד של ג'אווה. אז גם אם אתם מתכננים להוסיף שפות חדשות לרשימת המיומנויות שלכם, קורס JAVA נותן לכם את "התמחות-העל" הדרושה לכם כדי להיות בקיאים לחלוטין בתחומכם.

Java נשארת כלי רב עוצמה

אם אתם מפתחים ממשק, Java היא אפשרות טובה ללמידה, היות והיא הוקמה כשפה בצד השרת. בנוסף, יש שפע של קודים ב-java, ותוכניות רבות נכתבו בשפה זו לאורך השנים.

כל זה אומר שאם אתם מוסיפים קורס JAVA לרפרטואר התכנות שלכם, תוכלו לקרוא את כל הקודים שקיימים, ובכך לייעל ולפשט את ההתנהלות שלכם בפרויקטים.

יש שפע משאבים זמינים למתכנתים בג'אווה

חלק מהשפות כל כך מעורפלות, עד שמפתחים מתקשים למצוא תמיכה כשהם נתקלים בבעיות עם הקודים שלהם. שמעתם על שפות כאלה? אז זהו. בדיוק. אבל זה לא המקרה עם Java.

ג'אווה נשארת חדשנית הודות למחזור מהיר יותר

נכון, היא שוחררה בשנת 1995, אבל אפשר לקבוע בביטחון שהיא עובדת היטב גם היום, באינטרנט המודרני, בזכות מחזור שחרור של פעמיים בשנה.

כלומר, ג'אווה מתפתחת מהר יותר מאשר אי פעם, ועדכונים חדשים פירושם כלים חדשים, כלומר, שיטות יעילות יותר לכתיבת קודים באופן שרצוי לכם, באינטרנט, שהוא עולם שמתפתח בעצמו כל הזמן.

ומה השורה התחתונה פה? מסתבר שהכול מתחיל ונגמר עם ההדרכה הנכונה

במרכז ההדרכות של יניב ארד מחכה לכם קורס JAVA שמלמד אתכם את הכלים לפתרון בעיות, עם מדריך שמסייע לכם בכל שלב של הקורס, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שאתם לא לבד כשאתם מוצאים את עצמכם בוהים במסך קידוד גדול על המסך, בניסיון להבין אותו.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן