למה ללמוד פייתון

שפת התכנות פייתון נחשבת לאחת לאחת מהשפות הטובות ביותר לצרכי היכרות עם עולם התכנות והיא מהווה שפת תכנות מועדפת לאנשים שהעיסוק העיקרי שלהם איננו תכנות אבל הם מתכנתים במסגרת העבודה שלהם, קורס python נותן את כל הכלים הדרושים לעבודה עם השפה.

למה ללמוד פייתון

לפייתון יש כמות גדולה מאוד של שימושים שחורגים מעולם התכנות גרידא, אנשים שמתעסקים במדעים מדוייקים משתמשים בשפה כדי לבצע חישובים מורכבים בקלות, חובבי טכנולוגיה משתמשים בשפה כדי לכתוב סקריפטים קצר שיקצרו מטלות סיזיפיות ועוד.

תחום נוסף שהפייתון פופולארית בו במיוחד הוא עולם הפיננסים כאשר חברות רבות מבצעות השקעות על בסיס קוד שנכתב בשפה זאת היות ויש בה כלים חזקים מאוד שמאפשרים ביצוע חישובים מתמטיים מסובכים.

סיבה מרכזית אחרת לכך שכדאי ללמוד את השפה היא העובדה שהיא נחשבת לקלה במיוחד ללמידה, בניגוד לשפות אחרות שדורשות ידע תיאורטי מדובר בשפה פשוטה יחסית, המשתמש רק צריך לכתוב את הקוד שהוא רוצה ואניטרפטר של התוכנה יבצע את המטלה.

בהתאם זאת שפה שבמוסדות לימוד רבים מעבירים כקורס התכנות הראשון, באופן זה קל להציג בפני התלמידים עקרונות תכנות מורכבים מבלי להתעכב על קשיים טכניים הקשורים למה שקורה מאחורי הקלעים.

מה לומדים בקורס python?

כמו בכל קורס תכנות בסיסי בשלב הראשון התלמידים לומדים על המושגים הבסיסיים ביותר של עולם התכנות, בין היתר לומדים על לולאות, התניות, סוגי טיפוסים פונקציות, סקריפטים ועוד.

בשלב הבא התלמידים ילמדו כיצד לעבוד עם מערכים ורשימות, שמאפשרות ביצוע מטלות מורכבות בקלות יחסית, פייתון נחשבת לשפה שבה הכי פשוט לעבוד עם רשימות והיא מאפשרת לבצע מניפולציות מורכבות בקלות יחסית.

בחלק האחרון והמתקדם יותר של הקורס יועבר חומר בנושא Exception Handling בו למעשה התלמידים יבינו כיצד להתמודד עם תקלות שגיאות ובאגים בתוכנה בצורה שלא תגרום לה לקרוס ובצורה שתהיה אינפורמטיבית ושתסייע לתקן את הבאגים.

בנוסף, יועברו במהלך הקורס עוד נושאים רבים אחרים שקשורים לתכנות בשפת הפייתון כמו מקורות כתיבה, קריאה, פתיחה וכתיבה בקבצי טקסט בפורמטים שונים כמו json. לבסוף התלמידים ישתתפו בהדרכות הנוגעות למודלים המגוונים הקיימים, יכירו פרדיגמות תכנות שונות וכן יקבלו את כל הידע הדרוש כדי לכתוב תוכנה בצורה טובה וקוהרנטית.

איפה ללמוד python

אחד הקורסים הטובים והמומלצים ביותר בשוק הוא קורס הפייתון הבסיסי של יניב ארד, הקורס שאורכך 32 שעות ומתפרס על פני 4 ימים מסייע לתלמידים לקבל את כל הידע הדרוש להם כדי להתחיל ולתכנת בשפה.

ההכשרות וההדרכות הטכנולוגיות של יניב ארד נחשבות למקיפות במיוחד, שיטת הלימוד של הקורס היא Extreme70 כלומר מנסים להעביר לתלמיד כמה שיותר ידע בזמן קצר כדי שהוא יוכל לצאת ולהתחיל להתנסות להתעסק בפועל ולקבל ידע מעשי בתחום.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן