למה ללמוד C #?

שפת C # היא שפת תכנות למטרה כללית, מודרנית ומכוונת עצמים, המכונה "Sharp C" אשר פותחה על ידי מיקרוסופט בראשות אנדרס היילסברג וצוותו במסגרת יוזמת .Net ואושר על ידי התאחדות יצרני המחשבים האירופיים (ECMA) וארגון התקנים הבינלאומי (ISO). שפת  C # היא בין שפות התכנות הנפוצות עבור תשתיות שפה נפוצות וידועה כדומה מאוד לשפת ה- Java בתחביריות ובנוחות למשתמשים שיש להם ידע ב- C או Java.

למה ללמוד C #?

ל- C # סיבות רבות אחרות להיות פופולריות ומבוקשות. כמה מהסיבות מוזכרות להלן:

  1. קל להתחיל: C# היא שפה ברמה גבוהה ולכן היא קרובה יותר לשפות תכנות פופולריות אחרות כמו , Core C, C ו- Java וכך הופכת להיות קלה ללימוד לכל אחד. 
  2. בשימוש נרחב לפיתוח יישומי שולחן עבודה ואינטרנט: C # נמצא בשימוש נרחב לפיתוח יישומי אינטרנט ויישומי שולחן עבודה. זוהי אחת השפות הפופולריות ביותר המשמשת בשולחן העבודה המקצועי. אם מישהו רוצה ליצור אפליקציות של מיקרוסופט, C # היא הבחירה הראשונה שלהם.
  3. קהילה: ככל שהקהילה גדולה יותר כך היא טובה יותר ככל שיתפתחו כלים ותוכנה חדשים כדי לשפר אותה. ל- C # יש קהילה גדולה ולכן ההתפתחויות נעשות בכדי לגרום לה להתקיים במערכת ולא להיכחד.
  4. פיתוח משחקים: C# נמצא בשימוש נרחב בפיתוח משחקים והוא ימשיך לשלוט. C # משתלב עם מיקרוסופט ובכך יש קהל יעד גדול. תכונות ה- C # כגון איסוף זבל אוטומטי, ממשקים, מונחות עצמים וכו 'הופכות את C # למשחק פופולרי המתפתח.
  5. שימוש נרחב בשפת C # ביישומים רבים כמו:

חלונות: מכיוון ש- C# פותח במסגרת יוזמת .NET core. על ידי מיקרוסופט, הוא מספק רעיונות שונים להריץ תוכניות C #: Microsoft Visual Studio, Visual Studio Express, Visual Web Developer

לינוקס: ניתן להשתמש במונו כדי להריץ תוכניות C # ב- Linux.

  1. מכיוון ש- C # דומה מאוד לשפות נפוצות אחרות בתחביריות, קל יותר לקוד וללמוד ב- C #.
  2. ניתן לכתוב תוכניות ב- C # בכל אחד מעורכי הטקסט הנמצאים בשימוש נרחב כמו Notepad, gedit וכו 'או בכל אחד מהקומפיילרים. לאחר כתיבת התוכנית שמור את הקובץ עם סיומת .cs.

 

קורס C#

הקורס מיועד לאנשי פיתוח עם רקע קודם בתכנות בכל אחת משפות התכנות האחרות ואורכו של הקורס הוא כ-40 שעות אקדמאיות הפרוסות על 5 ימים. הקורס כולל היכרות מקיפה עם יכולות השפה, טכניקות לניהול המידע והזיכרון כפי הנדרש לשימוש בשפת #C ובנוסף גם פיתוח יכולות מהירות פיתוח הנדרש לאתגרים אשר יעמדו בפניכם בשוק העבודה.

הקורס מועבר על ידי אנשי מקצוע מנוסים בעולם התכנות ובפרט בשפת C#, CORE ו – .NET core. הם יעניקו לכם ליווי צמוד ומקיף בכל שלב הלמידה המעשית.



העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן