למי מתאים קורס Angular?

עם ליווי אישי וסיוע צמוד של אחד מבכירי מדריכי פיתוח ה-WEB בארץ, גם אתם יכולים ללמוד קורס Angular ולהרחיב משמעותית את יכולות הפיתוח שלכם. אנחנו מזמינים אתכם להכיר את מתכונת אקסטרים70 (70EXTREME), מודל לימודי שאומץ ומשומש על ידי חברות פיתוח גדולות בארץ.

אם אתם מחפשים אחר מידע בנוגע לקורסים כמו קורס אנגולר, אתם מחפשים כנראה אחר הרחבת יכולות פיתוח ה-WEB שלכם. וכשמעוניינים להרחיב את מיומנויות הפיתוח, פונים למומחים בתחום בכדי לספוג מהם כמה שיותר מידע. הבעיה היא, שבכדי לספוג מידע ממפתחים בכירים, צריך שבועות, חודשים ואולי גם יותר מחודשים. וזה בדיוק מה שבאה למנוע מתכונת 70EXTREME, מודל לימודי שייסד יניב ארד, מבכירי מדריכי פיתוח ה-ווב בישראל.

מתכונת EXTREME70 – מה חשוב לדעת על המודל?

מתכונת אקסטרים 70 נועדה למטרה אחת ברורה – ניצולת מרבית והכי יעילה של הזמן. בזמן קצר למדי ובלימודים יחסית אינטנסיביים ומהירים, תוכלו לסיים את קורס אנגולר ולרכוש מידע חדש ועדכני בעולם פיתוח היישומים המורכבים בדפדפן.

מתכונת אקסטרים 70 מאפשרת אמנם את הלימודים המהירים של ANGULAR, אבל לא ניתן להירשם למתכונת הזאת אם אין לכם רקע פיתוחי. וליתר דיוק, אם אין לכם רקע ספציפית בפיתוח WEB. אם אתם בעלי רקע בפיתוח אבל לא בפיתוח ווב, אנחנו ממליצים להירשם לקורס אחר ולא לקורס אנגולר.

לאיזו קורס כדאי להירשם אם אין לי רקע בפיתוח WEB?

הקורס שיהיה כדאי להירשם אליו הוא הקורס של מבוא לפיתוח WEB, בהנחייתו של יניב ארד. עוד חשוב לדעת, כחלק מהמתכנת הנקראת אקסטרים70, הסטודנטים בקורס מסיימים בידיהם עם פרויקט גמר. את פרויקט הגמר הזה אתם יכולים לכלול בתיק העבודות שלכם, מה שכל "מחפש עבודה" חייב להחזיק בידו.

אם אתם מתקשים לבנות תיק עבודות שיוביל אתכם לעבוד בחברות גדולות ונחשקות, אנחנו ממליצים על קבלת סיוע. ואם כבר מקבלים סיוע, כמובן שיהיה עדיף שהסיוע יתקבל ממפתחים בכירים. יניב ארד הוא מבכירי מדריכי פיתוח ה-WEB בישראל, כאשר מאחוריו רקורד של קורסים והדרכות רבות.

 קורס Angular עם יניב ארד

במשך השנים, יניב ארד הכשיר אלפי מפתחי ווב מכל הארץ, מחל ממפתחים עצמאים ועד למפתחי WEB בחברות והארגונים הכי גדולים בישראל. למעשה, ANGULAR 9 היא אחת מהגרסאות הכי עדכניות של Framework מאת Google.

הספרייה הזו משומשת למטרת בניית יישומים מורכבים בדפדפן, מה שכיום נחוץ לדעת בכדי להתקבל למקומות עבודה נחשקים, וגם אם אתם מעוניינים לעבוד בתור עצמאים בתחום של פיתוח ווב. במהלך קורס אנגולר אתם תלמדו כיצד הגרסה המתקדמת הזו מאפשרת את כל מה שדרוש בכדי שיהיה ניתן לבנות את צד הלקוח (Front End).

מה עוד נלמד בקורס Angular?

את בניית צד הלקוח אנחנו נלמד לבצע בצורה מהירה, תוך שימוש בניהול זיכרון חכם, שירותי HTTP, ניהול נתונים, עבודה עם טפסים חכמים ועוד. כמו כן, בקורס אתם תלמדו ותפנימו את היכולות הטכנולוגיות הכי מתקדמות של ספריית ה-ANGULAR. אתם תלמדו נושאים כלליים, תיכנסו לעובי הקורה של נושאים אחרים, תממשו מודלים כמו מודל MVVM, תלמדו על תקשורת בין פקדים ועוד.

בין אם אתם מרגישים שאתם צריכים ריענון של יכולות פיתוח הווב שלכם, או שמא אתם מעוניינים להכשיר את העובדים שלכם באנגולר, אתם מוזמנים ליצור קשר ולקבל את כל הפרטים הנדרשים לכם. לאחר שתסיימו קורס אנגולר עם יניב ארד, תקבלו גם סיוע עד הקליטה בעבודה הראשונה שלכם.

 

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן