מהו אנגולר 6?

 


אנגולר 6 היא ה Framework המבוקש ביותר לפיתוח צד ה FrontEnd במערכת Web. הצטרפו לקורס המתקדם בארץ לפיתוח באנגולר. זהו הקורס היחיד המועבר כ Bootcamp אינטנסיבי בו המשתתפים צוברים נסיון אמיתי ( ללא מצגות והרצאות ארוכות !) כבר במהלך הקורס. את הקורס מעביר יניב ארד, בכיר מדריכי הפיתוח בארץ.  יניב ידוע בזכות מתכונת ההכשרה המתקדמת שלו, Extreme70 בה הוכשרו למעלה מ 1000 מפתחי אנגולר שהשתלבו בתעשייה. הקורס מלווה בליווי אישי ומנטורינג של 24/7 ע”י יניב להבטחת הרמה הגבוהה של הקורס וכולל פרוייקט גמר ברמה התעשייתית. לכל מחזור יתקבלו עד 10 אנשים עם רקע מתאים בלבד

צבירת נסיון תעשייתי במהלך הקורס

ליווי צמוד ומנטורינג במהלך בקורס ואחריו

קבוצות לימוד עד 12 משתתפים

גישה למאגרי הידע המקצועיים

אנגולר היא שפת תכנות ששומרת על תאימות עם תקני אינטרנט וקל ללמוד אותה. היא מאפשרת לכם לבצע שימוש חוזר בקוד שלכם בכל יעד פריסה, כגון אינטרנט ושולחן עבודה, ומאפשרת לכם לבנות יישומים מהר מאוד עם המהירות המקסימלית האפשרית על פלטפורמת האינטרנט.

אנגולר מגיעה עם סט גדול של רכיבים שעוזרים לכם לכתוב קוד טוב, לבדוק אותו ביעילות, ולהעביר אותו מן הפיתוח לייצור. אנגולר 6 היא הגרסה החדשה האחרונה של שפת תכנות זו, והיא מקלה על המשתמשים ליצור יישומים. במסגרת מהדורה זו, עודכנה חבילת מסגרת הליבה ובמאמר זה אסביר חלק מהשינויים המשמעותיים שהופכים את תהליך הבניה לקל הרבה יותר.

מה חדש באנגולר 6?

הגרסה החדשה כוללת פקודות, תוספות ועדכונים שמאפשרים למשתמשים לבצע פרויקטים עם יכולות חדשות ומתקדמות, כגון:

Ng update. פקודת CLI חדשה שמעדכנת את הפרויקטים שלכם עם הגרסאות העדכניות ביותר שלהם.

תוספת ng. פקודה חדשה נוספת של CLI שגורמת להוספת יכולות חדשות קלות יותר לפרויקט שלכם.

אלמנטים של אנגולר. זוהי תכונה חדשה המאפשרת לקמפל רבועים לרכיבי אינטרנט מקומיים שמאפשרים להשתמש ביישום אנגולר 6.

אלמנט <template> לא מומלץ לשימוש. לא ניתן יותר להשתמש בתבנית בתבניות המרכיבים שלכם. במקום זאת עליכם להשתמש ב-<ng-template>

לאנגולר CLI יש עכשיו תמיכה ביצירת ובניית ספריות. כדי ליצור פרויקט ספריה בסביבת העבודה של CLI, יש להפעיל את הפקודה הבאה: ng ליצירת ספרייה <שם>.

חומרים של אנגולר Starter Components. אם אתם מפעילים "ng תוספת @ אנגולר / חומר כדי להוסיף חומר ליישום קיים, תוכלו גם ליצור שלושה רכיבי Starter חדשים:

  1. חומר סידב. רכיב Starter כולל סרגל כלים עם שם האפליקציה והניווט הצדדי.
  2. חומר לוח מחוונים. רכיב לוח המחוונים המתנע המכייל רשימה דינמית של כרטיסים.
  3. טבלת נתוני החומר. רכיב טבלת נתוני טבלאות המוגדר מראש עם datasource למיון ודחיה.

תמיכה מתקדמת. לאנגולר CLI יש כעת תמיכה בסביבות עבודה המכילות פרויקטים מרובים, כגון מספר יישומים או ספריות.

הקובץ "angular-cli.json" הוצא משימוש. פרויקטים של אנגולר משתמשים כעת ב-"angular.json" במקום "angular-cli.json" לתצורת בנייה.

ספקי עץ shakable. אנגולר 6 מאפשר למשתמשים להיות חלק מחבילת שירותים לבסיס הקוד מודולים שבו הם מוזרקים. אפשרות זו עוזרת למשתמשים להפוך את היישום שלהם לקטן יותר.

הגרסה המתקדמת של אנגולר מספקת חלופה חדשה וקלה יותר. כבר אין צורך להוסיף הפניות NgModule. ניתן להזריק את ההפניה ישירות לשירות.

מסקנות

במאמר זה למדנו על התכונות החדשות של אנגולר 6. כדי ללמוד את השפה לעומק, ליצור את הפרויקט החדש עם הקוד המתקדם, מומלץ לבוא ללמוד את הקורס על מנת להשתמש בכל התכונות והתוספות המתקדמות של השפה, ולהפוך למומחים בתחום.

קורסים נוספים שיכולים לעניין אותך –

קורס ריאקט

קורס פייתון

קורס NODE.JS

הקורסים הקרובים

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן