מה הופך את אנגולר לכל כך פופולרית?

אנגולר היא אחת הפלטפורמות המוכרות והפופולריות ביותר בעולם הפיתוח. כל מפתח שואף ללמוד אותה, ולהרחיב את סל הכישורים שלו. לא סתם אנחנו רואים מפתחים מכל רחבי העולם משתמשים באנגולר, וכמוהם גם החברות המובילות ביותר כמו גוגל, אפל ועוד.

אז מה כל כך מיוחד בה ולמה היא כל כך פופולרית? וגם – איפה כדאי ללמוד אותה? במאמר הבא נגלה 

מה זה Angular?

Angular היא הפלטפורמה שמקלה את תהליך הפיתוח של יישומי אינטרנט מורכבים, והיא מעניקה את הביצועים הטובים ביותר עבור אתגרים בפניהם ניצבים המפתחים. המסגרת הפופולרית מאפשרת למפתחים פיתוח יישומי דסקטופ ומובייל בהתאמה. 

היתרונות שהפכו את אנגולר לפופולרית הם:

מסגרת קלה לשימוש וכתיבת קוד פשוטה

אנגולר היא מסגרת ה-JavaScript הנפוצה ביותר, המותאמת ביותר ליישומים של אף אחד, בהם התוכן משתנה לעיתים תכופות. אנגולר הולכת ומתפתחת כל הזמן על ידי המפתחים, והיא מאופיינת בכך שהיא קלה לשימוש.

בנוסף, עבור המתכנתים אנגולר מעניקה יכולת קידוד פשוט. הקוד הטוב ביותר הוא קצר ויעיל, המכיל את מירב הפונקציות תוך השקעה מינימלית. אנגולר מאפשרת למפתחים לפצל את הקוד ולהתאים אותו למבנה ה-MVC.

מסגרת בעלת תמיכה משמעותית

מאז שהושקה Angular בשנת 2010 היא נתמכת על ידי גוגל, והיא משמשת ארגונים גדולים ומובילים כמו: אפל, מיקרוסופט, אדובי, טלגרם ופרילנסר. מה שהופך את אנגולר לחזקה, בעלת תמיכה רחבה של החברות המובילות בעולם ומשמעותית בעולם הפיתוח. 

מהירות פריסה

בזכות העובדה שאנגולר היא מסגרת רחבה שמנהלת את הכל החל מפיתוח פרוייקט ועד אופטימיזציה של הקוד, היא המסגרת הטובה ביותר עבור פיתוח היישום כולו. 

מודולריות ורכיבים הניתנים לשימוש חוזר

אנגולר מנהלת קוד תוך שימוש בתבניות הכוללות: הנחיות, צינורות, רכיבים או שירותים. מי שמכיר את אנגולר יכול להתייחס לתבניות אלה כאל מודולים. המודולים מפשטים את תהליך ארגון הקוד, מפצלים את הקוד לפונקציות ולחלקים לטובת שימוש חוזר. 

ניתן לבצע בדיקות בקלות

אחת הסיבות המרכזיות שאנגולר אהובה ופופלרית כל כך היא הבדיקה המהירה. מפתחים יכולים לבקר רק את החלקים שהם צריכים, ולבדוק כיצד הם מתנהגים לפני שהם מתפרסמים.

אבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר

כשמדובר בפיתוח עסקים וחברות, או שינויים במסגרות השונות, האבטחה היא מעל הכל. כל חלוקת הנתונים בארגון ממוקדת על אבטחת מידע. 

תאימות למובייל

בימים אלה כל אתר או יישום חייב להיות מותאם לניידים, כלומר האתר צריך לתפקד ולהיראות בדיוק באותה צורה גם בדסקטופ וגם במובייל. בנוסף לחווית המשתמש, גם גוגל תנקד יותר את האתר שלכם אם הוא יותאם לכל מכשיר.

הדרך הטובה ביותר ללמוד אנגולר

לימודי אנגולר דורשים מכם מוטיבציה גבוהה והתמדה, ובעיקר להתנסות כמה שיותר כמו בכל תחום בפיתוח. מהסיבה הזאת אנחנו ממליצים על קורסים שיעניקו לכם הכשרה מקצועית מלאה על ידי מנטורים מובילים ומנוסים, ולא פחות חשוב מזה התנסות מעשית ברוב שעות הקורס. 

פיתוח לומדים דרך האצבעות, הניסיון הזה יעניק לכם בטחון וידע לפתרון בעיות וגם יכניס אתכם ביתר קלות לשוק ההייטק הישראלי או אפילו העולמי. מפתחים רבים מתמודדים עם הבעיה של חוסר הניסיון, ולכן עליכם לתכנן ולהקדיש זמן להתנסות המעשית שלכם גם באופן עצמאי, מעבר לשעות הקורס. 

לסיום,

אנגולר היא פלטפורמה מובילה בתחום הפיתוח שמאפשרת עבודה יעילה, נגישה ופשוטה עבור מפתחים. היא נחשבת פופולרית עבור מעסיקים ומפתחים, ולכן הביקוש אליה הוא גבוה. אם החלטתם ללמוד אנגולר בחרו קורס מעשי ופרקטי, הצטיידו במוטיבציה והתחילו להכיר את אחת הפלטפורמות המרתקות בעולם.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן