מה הופך את Angular למסגרת הפופולרית ביותר?

AngularJS היא מסגרת JavaScript בקוד פתוח שפותחה על ידי הענקית גוגל. אנגולר מסוגלת ליצור את כל התכונות הדינמיות הנראות לרוב באתר. המטרה העיקרית של המסגרת היא לסייע בפיתוח של יישום בודד. מפתחי אתרים מעדיפים אותה על פני כל מסגרת JavaScript אחרת. אמזון, נטפליקס וג'ימייל הם רק חלק מהאתרים והשירותים העיקריים הממנפים אותה.

במאמר הבא נשפוך אור על AngularJS, ולמה היא כל כך פופולרית בעולם פיתוח יישומי האינטרנט. המשיכו לקרוא ותלמדו עוד על המסגרת המופלאה הזאת.

מה זה בכלל AngularJS?

אנגולר הוקמה בשנת 2009 על ידי המהנדסים של הענקית גוגל, במורה להקל על הפיתוח החזיתי. היא צברה תאוצה בקרב מהנדסים בזכות העובדה שהיא מכילה בתוכה את כל הדרוש עבור בניית הקצה הקדמי של אתרים. 

נכון להיום, AngularJS היא המסגרת הנפוצה והפופולרית ביותר בתעשיית פיתוח האינטרנט עבור פיתוח ישומי עמוד בודד (SPA'S) כמו PayPal. מסגרת אנגולר מייעלת את כל תהליך הפיתוח והיא נתמכת על ידי קהילת מפתחים תוססת. אמנם זה נכון לא כל אפליקציה מתאימה לאנגולר אך אחוז ניכר מהן כן.

כמו שציינו קודם, AngularJS היא מסגרת קוד פתוח שפותחה ומתוחזקת על ידי גוגל. כתוצאה מכך שהיא נחשבת לאחת המסגרות הפופולריות ביותר בכל הקשור באבטחה, עסקים רבים החלו להעדיף אותה לטובת פיתוח של יישומי אינטרנט.

למה היא כל כך פופולרית?

מלבד מה שרשום למעלה, לאנגולר הפופולרית יש עוד כמה תכונות מעניינות שהופכות אותה לכזאת. כאן אנחנו נפרט על חלק מהיתרונות שמעניקה אנגולר של גוגלר למפתחים:

קהילה פעילה וגדולה

הקהילה של AngularJS צומחת בקצב מסחרר. במקרה שמפתחים לא נתקעים או לא יודעים כיצד להמשיך הלאה הם יכולים בקלות לפנות לקהילה ולקבל פתרון הולם במהירות. 

 

בקהילה אפשר להיתקל במגוון רחב של מומחים בעלי כישורים ושנים של ניסיון בזירת הפיתוח האינטרנטית. הם מסוגלים לספק לכם פתרונות לבעיות או לתת לכם תשובות עבור שאלות פיתוח של יישומים חזיתיים. 

בדיקות בזמן אמת

באמצעות AngularJS אתם יכולים לבצע בדיקות כל הזמן בזמן אמת. המגרת מעניקה לכם שתי אפשרויות מרכזיות לטובת ביצוע בדיקות מקצה לקצה. בדיקות אלה יבטיחו לכם שלא תמצאו שגיאות לפני הפעלת האפליקציה.

חוצה פלטפורמות

עם AngularJS אתם יכולים לפתח יישומי אינטרנט דינמיים, ללא הצורך ליצור יישומים עבור IOS, Google play או כל פלטפורמה אחרת. יישום יכול לעבוד בצורה חלקה בכל הפלטפורמות השונות. מאפיין זה הופך את חיי המפתחים לקלים באופן משמעותי מאוד.

ביצועים מתקדמים ברמה הגבוהה ביותר

לאנגולר יש את היכולת ליצור קוד סמנטי נקי מתבניות. היא מאפשרת לכם, המפתחים לכתוב קוד באופן שיביא למהירות גבוהה ולעיבוד אופטימלי. מה שהופך את המפתחים באנגולר למפתחי על, יעילים יותר המביאים תוצאות מצויינות בשטח.

את מי ולמה משמשת AngularJS?

יש סיבה לכך שעסקים רבים מעדיפים להשתמש באנגולר. ענקיות הטכנולוגיה עם מיקרוסופט וסמסונג מאמצות אותה. מלבד אלה, ישנן כמה חברות ענק הנכללות ברשימה המכובדת שלה והן: Deutsche Bank, Mixer, Gmail, Grasshopper, Delta, Overleaf, PayPal ו-Upwork.

השורה התחתונה

AngularJS היא מסגרת חזקה ועוצמתית ובזכותה העתיד של מפתחיה נראה מזהיר ביותר. חלק מהיתרונות שלה כוללים את הקהילה התומכת והתוססת שלה, את האפשרות לבצע בדיקות בזמן אמת, את העובדה שהיא חוצת פלטפורמות וכמובן את הביצועים המתקדמים שהיא מספקת. לא סתם רשימת החברות שעושות בה שימוש היא רשימה מכובדת וארוכה, הפופולריות שלה רק הולכת וגדלה והיא ראויה להערכה אותה היא מקבלת.

 

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן