מה זה בכלל פייתון ולמה כדאי ללמוד?

בשנת 1991 הוצגה פייתון, השפה שעתידה להפוך לשפת תכנות פופולרית, בשל היותה פשוטה, מהירה וקלה לכתיבה. השפה התבססה עד כדי כך שאפילו גוגל משתמש בה במנוע החיפוש שלו ואתר יוטיוב בנוי כמעט רק בפשפת Python, כך שלא מן הנמנע שחברות הייטק גדולות מעדיפות בוגרי קורס פייתון מנוסים. אז אם כבר יש לך רקע בתכנות, למה לך ללמוד גם את השפה הזאת? כל הפרטים במאמר הבא.

כבר לקחת כמה וכמה קורסים בתכנות, יש לך רקע וניסיון, כבר עבדת בכמה חברות הייטק. ועדיין, יש משהו שתמיד שואלים אותך עליו- פייתון. כבר התחלת לחקור על השפה והחלטת שעדיף לקחת קורס Python מסודר, כדי ללמוד את השפה ברצינות ולהתחיל לתכנת בה כדי להתקדם בקריירה ולהגיע לתפקידים בכירים יותר עם פרוייקטים מעניינים יותר בחברות הייטק מובילות.

איך פייתון הפכה להיות שפה פופולרית כל כך?

למרות שפעמים רבות מתכנתי Python משתמשים בה לצורך בניית אפליקציות זמניות, כדי לבדוק היתכנות רעיון מסוים, הקלות, הפשטות והתחזוקה הנוחה שלה הפכו את השפה לפופולרית כל כך, שאפילו גוגל משתמשת בה במנוע החיפוש שלה ואתר יוטיוב בנוי על Python באופן כמעט בלעדי ובנוסף השפה משמשת גם בתחום המציאות הרבודה.

עד מהרה הפכה Python לשפה פופולרית בקרב חברות הייטק רבות, כך שכמעט אין מודעת דרושים בלי אזכור של השפה כתנאי בסיסי לקבלה והביקוש למתכנתי פייתון עם רקע רק הולך וגואה, ככל שהאפליקציות נכנסות לחיינו יותר ויותר וככל שיותר חברות מוציאות חלקים משירות הלקוחות שלהם לאפלקיציות ייעודיות.

למה קורס Python יכול לעזור לך?

אם כבר התחלת ללמוד את השפה לבד, ממדריכים שונים באינטרנט, כבר קיבלת רקע ראשוני על השפה, אך כמו תמיד, קורס Python מסודר יחזק ויעמיק את הידע ובעיקר יתן לך הזמנות לבנות אפליקציה מסודרת מההתחלה, כאשר בקורס יש התנסות מעשית בתכנות. האפשרות להיעזר בידע של המדריך, הקבוצה התומכת נותנים ערך מוסף רב יותר מאשר ללמוד לבד באופן עצמאי.

בנוסף, קורס מסודר גם יעזור לך בראיונות עבודה עתידיים, כשתהיה לך אפשרות לספר על אתגרים אמיתיים שפתרת בזמן אמת במהלך הקורס, להרשים את המראיין וכך ליצור את הרושם של מתכנת בעל ניסיון.
במהלך קורס מסודר גם נוצרת הזדמנות ליצור נטוורקינג אמיתי, דבר שיכול לעזור למצוא את העבודה הבאה שלך, פעמים רבות בתנאים של חבר מביא חבר.

לסיכום, אם יש לך רקע בתכנות ואם זאת הנגיעה הראשונה שלך בעולם התכנות, קורס Python מקצועי ומסודר יעוזר לך להעמיק את הידע, להתמודד עם אתגר אמיתי במהלך בניית אפליקציה בזמן הקורס, להיעזר בידע של המדריך והקבוצה ואפילו לעשות נטוורקינג עם שאר המשתתפים.המדריך הוותיק והמנוסה יניב ארד מזמין אותך ליצור קשר בהקדם ולשמוע פרטים נוספים על הקורס.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן