מה זה בכלל React ולמה ללמוד את זה?

פייסבוק, ענקית הרשתות החברתיות, ששייכות לה גם ווצטאפ ואינסטגרם, לא נשארה מאחור גם בתחום הפיתוח ובשנת 2011 מפתח תוכנה בשם ג'ורדן וולקה פיתח עבור פייסבוק את ספריית הקוד הפתוח React, שבעזרתה אפשר לפתח ממשקי Front End, כלומר, ממשק משתמש, המתאימים למערכות ההפעלה הפופולאריות: אנדרואיד ו-IOS. למה כל כך חשוב לקחת קורס React ואיך זה יעזור לך לקריירה? כל הפרטים במאמר הבא. 

כל חברה שמכבדת את עצמה היום מחזיקה באפליקציה לשירות לקוחות, שלעיתים מחליפה כליל את נציגי השירות המסורתיים. במצב זה, הביקוש למתכנתים הולך וגובר. ההחלטה מה ללמוד היא החלטה חשובה ולכן חשוב להכיר ולדעת איך קורס React יכול לעזור בארז הכלים של כל מפתח Web, גם אם רק רצית לפתח לעצמך אתר או אפליקציה או שרק רצית להכיר את התחום. 

מה זה React ולמה זה טוב? 

מתכנתים מבוקשים בחברות הייטק הם אלו שיש להם את הכי הרבה כלים, מאחר והם גם חוסכים לחברה כסף רב באיוש כוח האדם וגם יכולים להשתלב לבד בפרויקטים רבים, דבר שעוזר לחברות הייטק לצמוח. לכן מתכנתים רבים חושבים על בניית ארגז הכלים שלהם ברצינות ולוקחים רק קורסים רלוונטיים שיעזרו להם להתקבל לכמה שיותר חברות או לשפר את השכר והתנאים שלהם. 

סביבת הקוד הפתוח React שפותחה על ידי פייסבוק בשנת 2011 ושוחררה כקוד פתוח בשנת 2013, נועדה לעזור למתכנתים לפתח אפליקציות בקלות בכל מערכת הפעלה. השפה עליה בנוייה הפלטפורמה מבוססת על הרחבה של שפת הג'אווה סקריפט, שנקראת JSX והיא פשוטה ללמידה, בעיקר אם יש לך רקע קודם והיכרות בסיסית עם שפות תכנות. 

איך קורס React יעזור לארגז הכלים שלך?

גם אם התחלת את דרכך כמתכנת אתרי Web, תחום פיתוח האפליקציות הוא תחום מבוקש מאוד בקרב חברות הייטק רבות ומתכנתים רבים בוחרים ללמוד כלים שיעזרו להם לעבור לעולם האפליקציות, גם אם כל מה שרצו זה רק לפתח אפליקציה אחת, לעסק או לשימוש פרטי, בלי כל קשר לקריירה בהייטק. 

לכן קורס React יעזור לך לקבל כלי מקצועי, שפיתחה חברה וותיקה, מוכרת וידועה בתחום, שיהפוך את פיתוח האפליקציה שלך לקל ופשוט הרבה יותר, ויתן לך את כל הידע והכלים שרק קורס מקצועי ומקיף יכול לתת. בנוסף, לאחר הקורס אפשר להיעזר בקהילה שנוצרה סביב ספריית הקוד הפתוח ולהיעזר במתכנתים אחרים בכל שאלה. 

לסיכום, גם אם רק רצית לפתח אפליקציה לעצמך וגם אם רצית להשתלב בתעשיית ההייטק כמתכנת אפליקציות, קורס React יעזור לך ללמוד את ספריית הקוד הפתוח מבית פייסבוק, שתהפוך את תהליך פיתוח האפליקציה שלך לקל ופשוט הרבה יותר. יניב ארד, אשר הדריך למעלה מ-6,000 מתכנתים, מזמין אותך ליצור קשר ולשמוע עוד על הקורס ואיך הוא יכול לעזור לך. 

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן