מה זה פיתוח Full Stack?

מפתח Full Stack הוא אדם שיכול להתמודד עם שני הצדדים של פרויקט פיתוח, שהם ה-front end וה back end-. כמפתח Full Stack, תוכל לטפל בשרתים, בסיסי נתונים כמו גם בלקוחות. ישנם סוגים שונים של ערימות, וזה תלוי בדרישות הפרויקט באיזה מהן תשתמש.

מפתחי Full Stack הם הג'ק של כל ענפי התעשייה. הם יודעים על הכל, מה שהופך אותם לאיש המקצועי המגוון ביותר וכנראה שימושי ביותר בתעשייה.

מפתח קדמי מתמקד ביצירת המראה של האתר, מפתח אחורי מתמקד באופן בו האתר מתקשר עם השרת, ומפתח Full Stack דואג לשני התחומים הללו. חלק מהטכנולוגיות שתצטרך ללמוד כמפתח Full Stack כוללות: HTML ו- CSS5, JavaScript, Node.js, HTML DOM, C ++, C # ועוד רבים. 

למה ללמוד פיתוח פיתוח Full Stack?

הביקוש למפתחי Full Stack הוא גבוה. קחו בחשבון, בשנים האחרונות עלה הצורך במפתחי Full Stack סביב 20% והתחזיות צופות עלייה גדולה יותר בשנים הבאות זה מכיוון שמפתחי Full Stack עובדים עם שלוש שכבות התהליך (מצגת, לוגיקה ומסד נתונים) החיוניות לכל תחום בעולם הפיתוח.

מלבד זאת, חברות מחפשות אנשי מקצוע רב-כישרון שיכולים להתעדכן בשוק ולבצע יותר מתפקיד אחד. אתה יכול לסמוך על מפתח ערימה מלא עם סוגים רבים של פרויקטים שאתה לא יכול לעשות זאת עם אף מומחה אחר. מפתחים אלה מכירים את כל תחומי הפיתוח, כך שהם יכולים להתמודד עם פרויקטים עם יעילות רבה יותר.

מפתחי Full Stack מרוויחים משכורת אטרקטיבית, הם מקבלים שכר גבוה יותר מכיוון שהם מפחיתים את עלויות התפעול של החברה. הם יכולים לבצע את עבודתם של 2 או 3 מתכנתים ממוצעים בלבד, מה שחוסך כסף רב לחברה. ובשל יכולתם לעבוד עם מסגרות וטכנולוגיות שונות, הם נשארים בביקוש גבוה. קרא עוד על שכר מפתח הערימה המלא בהודו.

הם מקבלים תעסוקה במגוון תעשיות. חברות מכל המגזרים מחפשות דרכים להשתמש בטכנולוגיות החדישות ביותר לקידומן. תוכלו למצוא משרות בחברות מימון, בנקים, חברות IT, כמו גם חברות סטארט-אפ טכנולוגיות כמפתח Full Stack.

חשוב להבין, כמפתח Full Stack, אתה מומחה במספר טכנולוגיות. בין אם מדובר על הוספת תמונות לדף אינטרנט או יצירת מסד נתונים. זה נותן לך יתרון על פני מפתחים אחרים מכיוון שאתה יכול לקבל החלטות טכניות מהר יותר ולראות את התמונה הגדולה.

מסלול Full Stack עבור מפתחי Web:

המסלול הייחודי בארץ המציע לימוד מקיף וכולל של כל תחום Full Stack המכסה מגוון נושאים – החל מהבסיסיים ביותר ועד למתקדמים ביותר על מנת לכסות את כל הידע לו יהיו זקוקים בוגרי הקורס בעולם התעשייה. 

המסלול כולל 3 קורסים חשובים עבור מפתחי  Full Stack עתידיים – Angular + Node / React+Node ושילוב בין השלושה כדי להתמקצע בצורה מיטבית בתחום. בנוסף, במסלול תרגול אינטנסיבי אשר יבטיח תוצאות מצוינות והשתלבות נכונה יותר בתעשייה.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן