מה זה Angular?

מה זה Angular?

 

Angular הינו פריימוורק למפתחי  Webהמאפשר להם לפתח את צד הלקוח (Front End) בצורה מהירה, נוחה ומדולרית יותר. יותר ויותר מפתחי Web המנוסים בטכנולוגיות ישנות יותר מחליטים לפתח באנגולר את הפרוייקטים הבאים שלהם. הם מוצאים שטכנולוגיה זאת מבית Google היא מספקת להם הרבה מרכיבים המפשטים את כל תהליך הפיתוח. מדובר למעשה על ספריית Java Script עשירה שמאפרת לנו לכתוב קוד בצורה יעילה יותר.

 

על מה מבוסס פיתוח Angular?

המרכיב העיקרי והבסיסי באנגולר הוא ה Component. הרעיון הוא לחלק את שכבת ה UI שלנו לחלקים בהם נוכל לעשות שימוש חוזר. כל חלק יפותח בנפרד, יספק לנו את ה HTML שלו ואת כל הלוגיקות בהן משתמש. בסופו של תהליך, נקשור בצורה היררכית בין כל ה Components עד שנקבל את כל מבנה העמוד שלנו (ה DOM  השלם).

צורת עבודה זאת מאוד נוחה כאשר מפתחים בצוות. בצורה זאת, כל צוות יכול להתמקד באספקט אחר ולפתח את ה Component הייעודי, מבלי להפריע ולהתנגש ברכיבי תוכנה אחרים של צוותים אחרים. בנוסף, האנגולר מספק לנו הרבה שירותים מוכנים החוסכים לנו את הפיתוח, כגון עבודה מול השרת, ניהול טפסי Web בצורה חכמה, שיתוף קוד בין Components שונים ועוד.

 

גרסאות שונות של Angular

אנגולר מגיע בגרסאות שונות, כאשר כל גרסה מביאה עימה עוד יכולות חדשות, שיפורי ביצועים, רכיבים חדשים ועוד. מפתחי אנגולר, בבואם לפתח את האפליקציה הבאה, צריכים לבחור לעבוד עם גרסה שתתאים לצרכים שלהם ובמידת הצורך תתמוך גם בגרסאות ישנות יותר. גרסאות אנגולר נעות החל. מגרסה 2 ועד גרסה 10.

 

מה נדרש לדעת לפני שמפתחים Angular?

כמובן שמפתחי Web הם אלו שמפתחים באנגולר, ולכן הן חייבים לדעת את כל היסודות של הפיתוח לאינטרנט: HTMLCSS וכמובן Java Script. אך זה לא מספיק, שכן Angular כתובה בשפה שנקראת Type Script. שפה זאת, מאפשרת לכתוב Java Scrip עם טיפוסים מוגדרים, לעבור תהליך של קומפילציה וכך לוודא שהקוד הרבה יותר מהימן בזמן אמת.

עקומת הלמידה של Type Script היא די פשוטה, נדרשות שעות בודדות מאוד כדי להתחיל לפתח באנגולר.

 

היכן כדאי ללמוד Angular?

מקומות רבים מלמדים אנגולר, אך רק אצל יניב ארד הלימודים יהיו מאוד פרקטיים. יניב מכשיר מפתחי Web ומשדרג אותם לפיתוח באנגולר תוך 5 ימים. הוא מתחיל מהיסודות, דרך הנושאים הבסיסיים ועד המרכיבים המתקדמים שיש לאנגולר להציע. בנוסף, אצל יניב ארד מבצעים 2 פרוייקטים שאמורים לתת להם את הנסיון הדרוש להשתלבות בתעשייה. יניב מלווה את כל המשתתפים 24/7 ותומך בהם במהלך הקורס וגם בפרוייקטים. בסוף פרוייקט הסיום, יניב עוזר בבניית קורות החיים ועוזר לבוגרים להשתלב בתעשייה. יניב ארד הכשיר אלפי מפתחי אנגולר בלמעלה מ 100 קורסים וכול הבוגרים השתלבו כמפתחי Angular

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן