מה לומדים בקורס ג'אווה

שפת התכנות ג'אווה נחשבת לאחת השפות הנפוצות ביותר בעולם התכנות, מדובר שכמעט כל חברה גדולה בתחום ההייטק עושה בה שימוש, אחת הדרכים הטובות ביותר להיכנס לעולם ההייטק היא קורס java, שבמהלכו ניתן לקבל את כל הכלים לתכנות בשפה.

שימושי ג'אווה

שפת ג'אווה היא אחת השפות השימושיות ביותר, עושים בה שימוש רחב כמעט בכל תחום בתעשיית המחשבים והאינטרנט, היא נחשבת לשפת התכנות המובילה ביותר בכל הקשור לפיתוח אפליקציות, כך שרוב האפליקציות שקיימות על מכשירי אנדרואיד פותחו בשפה זאת.

ג'אווה נחשבת לשפה מובילה בפרוייקטים גדולים של תכנות, העקרונות שלה עוזרים בפישוט פרוייקטים גדולים ומורכבים וחלוקתם למשימות קטנות שמסייעות לחברות וארגונים לחלק משימה גדולה בין מספר גדול שמתכנתים.

ג'אווה פותחה על ידי חברת המחשבים אורקל והיא מציעה למשתמשים ספריות רבות שמורידות חלק גדול מהעול מהמתכנת, השפה מציעה ספריות שלמות שבאמצעותן ניתן להפוך משימות קשות ומורכבות למשימות פשוטות שניתן לבצע באופן מהיר.

קורס ג'אווה – למה ללמוד

כמו שהסברנו, הסיבה המרכזית להתמקצעות בשפת התכנות ג'אווה היא כניסה לתעשיית ההייטק הישראלית, התעשייה משוועת לעובדים נוספים וכמות המשרות הפנויות צומחת כל העת, לימוד השפה הכי פופולארית בתעשייה תפתח המון דלתות בחברות רבות.

כמו כן, ג'אווה היא כלי עבודה בסיסי לכל מי שמעוניין להפוך למתכנת טוב, גם אם יש לכם ידע תכנותי בשפות אחרות, חוסר היכרות עם ג'אווה הופכת את המתכנת לפחות ורסטילי ופוגעת ביכולת שלו להתקדם מצד אחד ולסייע לחברה שלו מצד אחר.

מה לומדים בקורס ג'אווה

בקורס ג'אווה בסיסי לומדים על העקרונות שמהן מורכבת השפה, תחילה לומדים על הסינטקס הבסיסי של השפה – כלומר הפקודות הראשוניות שמהן ניתן להתחיל ולהריץ קוד, מושגים כמו לולאות, פונקציות מתודות ומחלקות יהיו מושגים שתשלטו בהם לחלוטין בסוף הקורס. כמו כן התלמידים לומדים על ה-spring framework והעבודה עמה.

בשלב הבא ילמדו התלמידים על עקרונות השפה כמו תכנות מונחה עצמים, פרדיגמת תכנות שלוקחת פרוייקט מורכב ומסובך ומפרקת אותו לרכיבי הבסיס, מדובר בעיקרון חשוב מאוד של ג'אווה שלמעשה הפך אותה לשפה הפופולארית ביותר בעולם.

כמו כן, בקורס מתנסים בכתיבת תוכנות באופן מעשי, במהלך הקורס התלמידים מקבלים פרוייקטים אותם צריך לבצע, כך הרווח כפול – מצד אחד מקבלים ניסיון מעשי בכתיבת קוד בשפת התכנות ג'אווה, בסופו של דבר ניסיון הוא הדבר החשוב ביותר ומצד שני מתרגלים את כל החומר התיאורטי שנלמד בכיתה קודם לכן.

קורס ג'אווה הוא למעשה קרש הקפיצה לעולם ההייטק, מי שרוצה להיכנס אל עולם זה צריך לעשות את הצעד הראשון וללמוד את שפת התכנות הראשונה שלו, בחירה בשפת התכנות הפופולארית ביותר היא רעיון שיהווה בסיס טוב להמשך.

אחד הקורסים הטובים ביותר לשפת התכנות ג'אווה הוא הקורס שמועבר על ידי יניב ארד, שמחזיק באחת המכללות המובילות ביותר בישראל בתחום פיתוח הקוד והתוכנה.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן