מה מיוחד בקורס Full Stack

אז מה זה קורס Full Stack ?

 

קורס Full Stack הוא קורס מעולם ה Web. הוא מאפשר לפתח אתרי אינטרנט בכל השכבות האפליקטיביות: החל משכבת ה Client, דרך שכבת השירותים ועד שכבת ה Data Base.

אתר אינטרנט בנוי ממספר שכבות אפליקטיביות: יש את שכבת התצוגה אותה אנו רואים ומולה אנו עובדים – שכבה זאת כתובה ב HTML ומכילה גם עיצוב מבוסס css ופוקנציוליות מבוססת Java script. יש את שכבת השרת שבה נמצא למעשה במוח של אתר האינטרנט.השרת אמור לקבל בקשות http משכבת הלקוח, לעבד אותן, לפנות לשכבת המידע ולהחיר את המידע הרלוונטי חזרה לשכבת הלקוח. וכך למעשה, בנוי כל ה Full Stack

 

כיצד לומדים לפתח Full Stack 

בקורס Full Stack יכולים להשתתף בעלי רקע בתכנות כלשהו. הם צריכים את יסודות התכנות כדי ללמוד את כל הדרישות לפיתוח אתר אינטרנט: הם לומדים שפת HTML, עיצוב ע״י CSS וכמובן, את אחת השפות הנפוצות ביותר כיום – שפת ה Java Script. הם חייבים לשלוט בכל היכולות של שפת Java Script היות וזו השפה שמניעה את האינטרנט.

בנוסף, עליהם ללמוד את הטכנולוגיות החדישות ביותר בעולם ה Web ביום: אם זה קורס Angular, קורס React, קורס Node ועוד.

ישנן הרבה מאוד מכללות שמלמדות את זה, אך רובן אינו שמות דגש מספיק לפרקטיקה הדרושה לצבירת הנסיון הדרוש לתלמיד עם תום לימודיו בתעשייה. אצל יניב ארד, הקורס מאוד פרקטי והוא למעשה מכין את הבוגרים להשתלבות בתעשיית ה Web מיד בתום הלימודים, בזכות התרגול הרב ומספר הפרוייקטים הרב שבונים במהלך הקורס.

יניב מאתגר את התלמידים במורכבויות המחכות להם בתעשייה בתום הלימודים ולא מסתפק בלימודים תאורטיים.

 

האם כל אחד יכול להיות מפתח Full Stack?

עקרונית, כל אחד יכול להיות, רק שנדרש ממנו יכולות תכנות, יצירתיות, ויכולת להבין צרכים עסקיים ולהפוך אותם לתוכניות מחשב. הרבה אנשים מסיימים את התואר שלהם באוניברסיטה והולכים ללמוד תחום זה שכן הוא מתגמל, מענין וקל לרכוש אותו בזמן קצר.

למרות שכמעט כל אחד יכול להפוך למפתח Full Stack, הרבה מוצאים שהתחום לא מענין אותם לאחר שהתנסו קצת בלימודים. הם. משלמים שכר לימוד גבוה ואז מגלים שהם לא מתאימים למקצוע. אצל יניב ארד, אם התלמיד מרגיש שהתחום אינו בשבילו, הוא יכול לעצור את הקורס באמצע ולחסוך כסף אב.

יניב ארד , המשמש כמנטור, עוזר לבוגרים שלו להשתלב בתעשייה כמפתחי Full Stack ומלווה אותם בשנים הראשונות עם ייעוץ, הכשרות נוספות, הכוונה ותגבורים כשנדרש.

יניב הכשיר למעלה מ 7000 מפתחי Full Stack במשך 8 שנים. הבוגרים שלו נמצאים בכל החברות הכי ידועות בארץ וכמובן שכיום, הם כבר נחשבים מפתחים מנוסים מאוד.

 

כמה זמן אורך קורס Full Stack?

קורס יכול לערוך בין 3 חודשים לשנה, תלוי בגוף ההדרכה. ישנן מכללות שמכשירות תוך שנה, בעיקר חסרי רקע בתכנות, ויש את יניב ארד, שמקבל רק בעלי נסיון בתכנות ומכשיר אותם במשך 3 חודשים בלבד.

 

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן