מה עושה מפתח Full Stack וכמה ניתן להרוויח?

קונספט פיתוח אתרים בסגנון שטוח

אחת מן המשרות האיכותיות והמבוקשות בעולם ההיי-טק והפיתוח בשנים האחרונות היא משרת הFull Stack. מפתח פול סטאק הוא למעשה נחשב "כל יכול" בעולמות הפיתוח מאחר והוא מצליח לשלב בצורה איכותית וחלקה בין צד שרת לצד לקוח. אנו רואים כי עולם ההיי-טק מתפתח מדי שנה וכתוצאה מכך קיים מחסור של אנשי פיתוח איכותיים אשר יודעים לבצע מגוון רחב של פעולות. מפתח Full Stack הוא מפתח אשר מצליח להוציא את המקסימום מכל דבר, עובד ללא לאות על מנת להישאר בקדמת הבמה, להעשיר את הידע ולהפוך את עצמו ואת החברה בה הוא עובד לטובים יותר.

מה תפקידו של מפתח Full Stack?

עד לפני כמה שנים כאשר היינו מדברים על עולמות הפיתוח היינו מחלקים אותם לצד שרת וצד לקוח, בשנים האחרונות הגיח אלינו מפתח הFull Stack אשר מתמחה בעולמות אלו בצורה חלקה ומקצועית. בין העבודה אותה עושה מפתח Full Stack:

  • עבודה על צד שרת –  במסגרת עבודה זו המפתח עובד ללא לאות על מנת לפתח ולחזק את צד השרת של הלקוח(מה שמוכר עבור רובנו בתור BACKEND), צד שרת הוא למעשה התשתית מאחורי הקלעים – עיבוד נתונים, פתרונות אחסון, מסדי נתונים ושרתים.
  • עבודה על צד לקוח – במסגרת עבודה זו המפתח עובד ללא לאות על הפרונט של האתר ו/או היישום ומה שמופיע למשתמש. תפקידו בצד לקוח מתרכז ביצירת חווית משתמש טובה לצד יישום כלים פרקטיים אשר הופכים את האינטגרציה בין צד השרת ללקוח למושלמת.

מה המשכורת של מפתח Full Stack?

כאשר אנחנו מדברים על עניין המשכורת אנו מדברים על נתון סובייקטיבי אך יחד עם זאת מנתונים שפורסמו באתרי משרות וכוח אדם שונים אנו למדים כי מפתח פולסטאק בחמש שנותיו הראשונות יכול להרוויח משכורת של החל מ – 17,000 ₪. יחד עם זאת, עם הניסיון והותק בתחום ניתן להעלות בצורה משמעותית את המשכורת אותה אתם מקבלים. אנו מאמינים כי אנשי פיתוח ופולסטאק הם אנשים טכנולוגיים שלא אוהבים להישאר במקום ועובדים ללא לאות על מנת להישאר בקדמת הבמה מה שנותן להם בעתיד את האפשרות להתפתח אל משרות קידום ופיתוח נוספות – מנהלי פרויקטים, מנהלי פיתוח ועו.

האם יש ביקוש למפתחי Full Stack?

לא מעט אנשים תוהים האם ישנו ביקוש למפתחי Full Stack, החלטנו לרדת לעובי הקורה ולבדוק זאת אחת ולתמיד. לאחר לא מעט חיפושים, דיונים, שיחות עם אנשי גיוס ואף במדור חיפוש עובדים בלינקדאין גילינו כי על כל מפתח Full Stack ישנם לא מספר חברות אשר מעוניינות לגייס אותו לשורותיהן. עולם ההיי-טק נחשב לחממה איכותנית לאנשי פיתוח וכיום ניתן למצוא עבודה בכל רחבי הגלובוס עם תנאים טובים ואיכותיים.

קורס Full Stack: שיטת Extreme70

אנו מאמינים שלא הגעתם לכאן סתם, אתם אנשים סקרנים וטכנולוגיים מטבעכם ואין מן הנמנע שיצא לכם לחקור לא מעט אודות קורסים שונים של Full Stack לפני שהגעתם אלינו. אנו מאמינים כי במהלך החיפושים יצא לכם למצוא לא מעט מכללות ייעודיות, אוניברסיטאות ואפילו נותני שירות המתמחים בעולמות הפיתוח אשר מציעים קורס Full Stack איכותי. אנו מאמינים כי אחת הדרכים הטובות ביותר להעביר קורס מפתח Full Stack הוא באמצעות בוטקאמפ ייעודי אשר במהלכו תתרגלו כמה שיותר קוד וברגעים לא שגרתיים במיוחד. יניב ארד מוביל ומנהל את אחד הקורסים המובילים ביותר בישראל לפולסטאק במתכונת בוטקאמפ – הקורס מציע מתכונת למידה ייחודית ואיכותנית יחד עם שיטת "Extreme70" אותה פיתח אשר תפקידה לשלב בין טכניקה, פרקטיקה וניסיון ככל האפשר כך שתצאו עם ידע עיוני ומעשי.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן