מחפשים קורס ריאקט טוב? מרכז למידה שיהפוך אתכם למומחים

אם אתם מחפשים קורס ריאקט מקיף ומקצועי, מרכז ההדרכה של יניב ארד מציע מערך קורסים בהנחיית המומחה היחיד בארץ שדוגל בשיטת לימוד ברמה אישית, בכיתות קטנות, ובאווירת לימוד של Bootcamp.

יניב ארד הוא המדריך המיומן והמוביל בארץ לקורסי Web, והכשיר כבר למעלה מששת אלפים מפתחים שלמדו במתכונת Extreme70 הנחשבת לפרקטית ביותר בישראל, בתחום לימודי פיתוח תוכנה. בין מגוון הקורסים במרכז ההדרכה שלו תוכלו ללמוד גם קורס ריאקט, ולהשיג את המיומנות הדרושה להתנהלות עצמאית בתחום.

בהשוואה לתחומים אחרים, היום יותר מתמיד חשוב ללמוד ריאקט

לא ניתן לקבוע באופן חד משמעי אם React טובה יותר מ-Framework ענק ורוחבי כמו אנגולר או אנגולר 2 החדש, טכנולוגיה שעובדת באופן שונה לחלוטין, אבל מה שכן חשוב להבין זה שריאקט קלה הרבה יותר להבנה, מהירה יותר, ויש לה קהילה הרבה יותר גדולה מהקהילה של אנגולר 2.

ריאקט היא ספריית JavaScript שמשמשת לבניית ממשקי משתמש ביישומים לנייד. ברוב המקרים אלו הם ממשקי משתמש אינטראקטיביים אשר נחשבים למאתגרים קצת וכרוכים בהרבה עבודה. השימוש בספרייה זו מאפשר למפתחי אפליקציות לעצב תצוגות פשוטות שריאקט מעבדת ומעדכנת את הרכיבים, בהתאם לנתונים.

למי מתאים ללמוד את הקורס

תכנית הלימודים של קורס ריאקט במרכז ההדרכות של יניב ארד מתאימה לאנשי שיש להם רקע מוקדם בתכנות ווב, ורוצים להשיג הבנה מקיפה ומעשית בעבודה על כלי מקצועי נוסף.

תכנות ה-WEB תפס תאוצה בשנים האחרונות, כשחברות אינטרנט ודיגיטל רבות פתחו משרות לבוני אתרים ואפליקציות שיש להם ידע מקיף ויכולת להציע פתרונות לאתגרים טכנולוגיים מתקדמים רבים.

במהלך הקורס, שנערך בכיתות קטנות של לא יותר מ-12 משתתפים, תלמדו:

  • את המבנה של ספריית ריאקט ואופן ההתקנה שלה.
  • תבינו את הרעיון שניצב מאחורי פיתוח הספרייה.
  • כתיבת קוד, עם הדגמות ותיאורים על התהליך.
  • יכולות התנהלות שוטפת עם ריאקט בזכות ההסברים הברורים של המנחה.
  • ויותר תרגילים מעשיים מכפי שאתם יכולים לדמיין, שיקדמו אתכם היטב בתהליך הלמידה.

מנחה (ולא מרצה) בכיר עם מיומנות בהדרכה וותק בתעשייה

וזה לא הכול. התחומים שתלמדו במהלך קורס ריאקט מגובים בשפע של תרגילים והדגמות חיות שאתם מבצעים בקבוצות קטנות בכיתה, ולומדים איך להתנהל בפרויקטים שמשקפים את כל החומר שלמדתם, עם משימות שמדמות את האתגרים שאיתם מתמודדים בוני אפליקציות ואתרים בתחום.

כל תלמיד בכיתה זוכה לתשובות על שאלותיו, ואחרי כל נושא שנלמד במהלך הקורס, המשתתפים פותרים את דף התרגילים של הנושא שלמדו. וכדאי שתהיו מוכנים, כי יש המון תרגילים שרמת הקושי שלהם הולכת וגדלה.

חשיבות התרגילים גם לאחר הקורס

במקרים רבים, כעבור פרק זמן של כחצי שעה, שמונים אחוזים מהמשתתפים מסיימים את התרגילים בזכות ההסברים הברורים של המנחה, ואז הם מקבלים ממנו את הפתרונות המלאים שכוללים הסברים.

התרגילים עם הפתרונות שהוצגו עולים לתיקייה בענן שהוקמה במיוחד למחזור של קורס ריאקט, ושם הם נשמרים לשימוש המשתתפים גם בתום הקורס. ורגע, גם זה עוד לא הכול. יניב ארד זמין לתלמידיו גם בין השיעורים, עם הכוונה, ייעוץ ועזרה במציאת עבודה.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן