משך הכשרת פיתוח Full Stack

משך הכשרת פיתוח Full Stack

קורס Full Stack או אחד המבוקשים בארץ ורבים מבקשים ללמוד אותו. אך משך זמן הלימוד שלו תלוי מאוד ברקע של התלמיד ובנסיון שמביא איתו. ישנם מסלולים שונים לאנשים עם רקעים שונים, החל מאנשים ללא כל רקע בפיתוח ועד מפתחי Web מנוסים.

 

משך ההכשרה למפתחי Web

היות ו-Full Stack הוא קורס מעולם פיתוח ה Web, אז מפתחים שכבר עובדים בזה (Front End או Back End) נדרשים למסלול קצר יחסית. היות והם כבר מתעסקים בשפת Java Script שהיא כידוע השפה במניעה את האינטרנט, נשאר להם ללמוד את הטכנולוגיות המרכיבות את שכבות המערכת: החל משכבת ה-Client (Front End) שתפותח בדרך כלל ב Angular או ב React, דרך שכבת השרת שתפותח בדרך כלל ב- Node.JS אך ייתכן וגם בטכנולוגיות ישנות יותר ועד שכבת הData Base שאותה הם כנראה כבר מכירים ומיומנים. ניתן להעריך שבמקרה כזה, משך ההכשרה של קורס ה Full Stack יהיה כ 8 – 10 ימים.

 

משך ההכשרה של מפתחי Java ל Full Stack

הרבה מאוד מפתחי Java עושים הסבה לפיתוח Full Stack בשנים האחרונות. מפתחים אלו הם כמובן מנוסים וגם הם אינם זקוקים לכל מבואות התכנות, אך משך ההכשרה שלהם יהיה ארוך יותר מאשר הכשרת מפתחי Web ל Full Stack.  מפתחים אלו, יזדקקו ללמוד את יסודות הפיתוח ל Web ובראשם שפת ה Java Script.  

 

הם ימצאו ששפת Java Script מאוד מזכירה את שפת Java ולכם את חלק הזה הם ילמדו תוך זמן קצר. לאחר מכן, הם יידרשו ללמוד נושאים הקשורים למערכת Web כגון עבודה בשכבות, תכנות אסינכרוני ותקשורת בין Server ל Client.

משך הכשרתם לפיתוח Full Stack יהיה לפיכך כ 10 – 13 ימים.

 

משך הכשרת חסרי רקע לפיתוח Full Stack

כמובן שחסרי רקע יידרשו לקורס ה Full Stack הארוך ביותר: הם יידרשו ללמוד את כל יסודות התכנות, תכנות מונחה עצמים, עבודה מול מסדי נתונים ואלמנטים נוספים של הנדסת תוכנה, לפני שיוכלו להגיע ללימודי ה Web.  

 

משך לימוד כל המבואות הללו יהיה כ 30 ימים. רק לאחר מכן, הם יוכלו להתחיל ללמוד את כל מקצועות ה Web, כמו לפתח את שכבת ה Front End בשפת HTML,  לעצב אותה CSS וכמובן להטמיע לוגיקה ודינמיות בשפת Java Script

 

בשלב זה הם יצטרכו לבחור האם הם רוצים לפתח רק צד אחד (כגון Angular או Node) או לפתח את כל השכבות כפי שמצופה ממפתח Full Stackאם יבחרו במסלול המלא, הם יידרשו ל 15 ימים נוספים.

 

היכן ניתן ללמוד את הקורס הקצר ביותר ל Full Stack?

אצל יניב ארד, הקורס הוא ממוקד וקצר, בתנאי שיש כבר רקע בפיתוח. יניב מנוסה מאוד בהכשרת מפתחי Full Stack בקורס קצר אך עם צבירת ניסיון אמיתי רב שיידרש להם בתעשייה החל מהיום הראשון

 

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן