מתכננים ללמוד Python: הנה לכם מספר יתרונות

למד מקש Python על מקלדת מחשב ללימוד קוד

בשנים האחרונות אנו רואים שחקנית חדשה בעולם התכנות והפיתוח, למעשה לא מדובר בשחקנית חדשה מאחר ואת דריסת הרגל הראשונה החלה השפה בשלהי שנות ה – 90. יחד עם זאת בשנים האחרונות אנו רואים לא מעט בתי תוכנה, חברות היי-טק, סטארטאפים ושאר בעלי מקצוע מתחום ההנדסה מאמצים ומחבקים את השפה האהובה. כאשר אנחנו מדברים על Python אנו רואים לא מעט יתרונות, ריכזנו עבורכם מספר יתרונות על השפה האהובה.

לפני שאנחנו מדברים על יתרונות: Python נעים להכיר

Python נחשבת לאחת השפות הפופולריות והשכיחות ביותר של השנים האחרונות, מטרתה של השפה היא לשמש למטרות תכנות כלליות כאשר מדובר בשפה מבוססת צד שרת (Back End), מה שלמעשה אומר שהיא פועלת על גבי שרת ייעודי ואחראית על כל ההפקה הגדולה מאחורי הקלעים. השפה החלה את דריסת הרגל שלה למעשה בשלהי שנות ה – 90 כאשר המטרה המרכזית היא לקחת מגוון רחב של שפות ולאחד אותם לכדי שפה אחת. כיום קהילת הפיתוח של Python נחשבת לאחת הקהילות הגדולות בתחום הפיתוח מאחר והיא נוגעת במגוון רחב של תחומים ולא בפיתוח של מוצר ספציפי – מסדי נתונים, בינה מלאכותית ועוד.

שפה המתאימה בצורה מושלמת למתחילים בתחום

כאשר אנחנו מדברים על Python אנו מדברים על שפה המתאימה בצורה מושלמת למתחילים בתחום, למעשה המטרה המרכזית של השפה הוא לפשט ככל הניתן את כל תהליכי הפיתוח וכתיבת קוד. לא מעט סקרים שנעשו בקרב אנשי מקצוע מן התחום תייגו את פייתון כשפה הקלה ביותר ללמידה יחד עם שפת התכנות הבסיסית HTML. עם פייתון תוכלו לרשום קוד ולראות בעת ובעונה אחת את הקוד הלכה למעשה על המסך שלכם – כך שתוכלו לקבל פידבק מידי לכל פעולה שאתם עושים בשונה משפות תכנות אחרות.

הופכים את הקוד לקל, מהיר ונגיש יותר

לא מעט אנשי תכנות ופיתוח מוצאים את עצמם משקיעים לא מעט זמן ומשאבים על מנת להפוך את הקוד שלכם לקל יותר. אם אנו מסתכלים על שפות תכנות אחרות אנו רואים כי לפעמים הפעולה הכי קלה דורשת מן המפתח כתיבת קוד של מספר שעות, יחד עם זאת Python מפשטת את כל אלו והופכת את הקוד לקל, מהיר ונגיש יותר – מה שהופך את מלאכת הפיתוח לקלה הרבה יותר תוך כדי חסכון במשאבים וזמן.

ביקוש למתכנתי Python

Python נחשבת לאחת השפות הפופולריות והפורצות ביותר בעולם הפיתוח כיום, למעשה כיום עושה רושם כי ישנו מירוץ אחרי מתכנתי Python בעלי ידע מקצועי וניסיון בתחום. כל החברות הגדולות ביותר בתחום לוקחות חלק במהפכה ומחפשות מתכנתי Python. כך שגם אם אין לכם ניסיון עם שפת תכנות אחרת תוכלו למצוא את עצמכם מתברגים באחת מן החברות המובילות בעולם, כמו כן גם בעלי ניסיון לומדים את רזי השפה על מנת להפוך את העבודה שלהם לקלה, מהירה ונגישה יותר.

קהילה ענקית ותומכת

אנשים רבים תוהים למה אנחנו מדגישים את החשיבות בקהילה ענקית ותומכת. לימוד של שפה חדשה הוא מלאכת מחשבת של ממש אשר לוקח מאיתנו לא מעט משאבים, אנרגיות, זמן ושעות על גבי שעות של תרגול. אין מן הנמנע שאתם תמצאו את עצמכם מדי פעם נתקלים במכשולים אותם אתם לא מצליחים לעבור ו/או צריכים הכוונה קטנה על מנת להגיע לתוצאות. קהילת Python נחשבת לאחת מן קהילות הפיתוח הגדולות ביותר בעולם ומלאה במגוון רחב של אנשי פיתוח בעלי ניסיון אשר ישמחו לחלוק אתכם מידע ולהפוך אתכם לטובים הרבה יותר ברזי השפה.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן