כל הסיבות ללמוד קורס פייתון בשנת 2019

הנה כמה סיבות חשובות ללמוד תכנות פייתון בשנת 2019, יחד עם כמה משאבים שימושיים שיעזרו לכם להתחיל את המסע מאפס.

אתם בטח תוהים לעצמכם למה צריכות להיות סיבות ללמוד פייתון, במיוחד כשעד לפני כמה שנים ההמלצות היו להעדיף את ג'אווה על פני פייתון. ובכן, הרבה השתנה מאז. בשנת 2016, פייתון החליפה את ג'אווה כשפה הפופולרית ביותר, ומאז היה קשה, או יותר נכון לא היה צורך ממשי, לחזור לאחור.

פייתון היא שפה שגדלה וגדלה כל הזמן. אם אתם מעודכנים בחדשות התכנות והטכנולוגיה, אתם כנראה מודעים לפופולריות הגוברת של Python בקרב קהילות מפתחים, שמתייחסים אליה כאל שפת תכנות חשובה.

אבל השאלה הגדולה ביותר היא למה מתכנתים צריכים ללמוד קורס פייתון? אז אוקיי, זוהי שפה חשובה, נהדר, אבל זה לא אומר שהפופולריות של ג'אווה או C++ ירדו.

קודם כל, אף פעם לא מזיק ללמוד משהו חדש

ג'אווה תמיד תישאר שפת התכנות האהובה על מפתחים, אבל זה לא אומר שלא חשוב או כדאי ללמוד כלים חדשים בשפות תכנות, אשר יגרמו לכם להיות מתכנתים טובים יותר.

למתחילים, הרעיון פשוט. הם מעדיפים להתחיל עם קורס פייתון, כי קל ללמוד אותו וזוהי שפה חזקה מספיק על מנת לבנות יישומי אינטרנט ולמכן דברים.

רכישת ידע על כלי חדש וחזק

למתכנתים מנוסים או לאנשים שכבר יודעים רובי, Java, או Javascript, ללמוד קורס פייתון פירושו לרכוש כלי חדש וחזק בתיק הכלים, ועדיין לא נמצא מתכנת שאומר 'לא' לכלי הזה, שמאפשר ללמוד שפת תכנות חדשה בקלות.

במילים אחרות, הקורס הזה נותן לכם את היכולת למכן דברים טריוויאלים, ומאפשר לכם להתמקד בדברים מרגשים ושימושיים יותר.

נכון, אם אתם מפתחי Java, אתם יכולים לעשות את זה גם עם Groovy, אבל שפה זו לא מציעה מה שפייתון מציעה במונחים של הטווח הרחב שלה ב-Apis, ספריות, מסגרות ותחומים כמו מדע נתונים, מכונת למידה ופיתוח אינטרנט.

אז למה מתכנתים צריכים ללמוד פייתון בשנת 2019?

אם אתם חושבים ללמוד פייתון, אבל עדיין לא בטוחים למה אתם צריכים לעשות את זה, הנה כמה סיבות שמדגישות את היתרונות של לימוד קורס פייתון בשנת 2019. אבל חשוב יותר להבין שתלוי מי שואל. כי למתחילים, למשל, הגיוני להתחיל ללמוד פייתון מהסיבה הפשוטה העיקרית: פשטות השפה.

אם החלטתם להתחיל לעבוד עם Python, מומלץ לבחון קורס מקצועי במרכז ההדרכות המתקדם והוותיק של יניב ארד, שמציע את הכלים והשיטות הנגישות ביותר להפוך למפתחים בפייתון בארבעה ימים, שנפרשים על פני 32 שעות אקדמיות.

וסיבה אחרונה לא פחות חשובה: יניב הוא המדריך המיומן והמתקדם בארץ לקורסי פיתוח, והכשיר כבר יותר מששת אלפים מפתחים, במתכונת למידה Extreme70 המעשית בישראל ללימודי פיתוח תוכנה.

העתיד שלך בהייטק מתחיל כאן
צור איתי קשר עוד היום

דילוג לתוכן